ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به کانادا > 0 تا 100 ارسال بار به کانادا و فریت بار کانادا به شهرهای مختلف (مشاوره با ما رایگان است)
ارسال بار به کانادا و فریت بار به کانادا

0 تا 100 ارسال بار به کانادا و فریت بار کانادا به شهرهای مختلف (مشاوره با ما رایگان است)

قرار هست در این مطلب 0 تا 100 ارسال بار به کانادا و هزینه و قوانین فریت بار به کانادا به صورت هوایی از Airport امام خمینی تهران و همچنین فریت بار از ایران به کانادا با کشتی به صورت کانتینر های دربست و یا خرده بار (گروپاژ) را با هم بررسی کنیم.

ارسال بار به کانادا غالبا به شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری به صورت فریت هوایی و یا حمل دریایی با کشتی به صورت کانتینر دربست و سرویس خرده بار به تمامی شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور، ادمونتون، اتاوا، وینی پگ، کلگری و… میگیرد.

تلاش میکنیم تمام اطلاعات مربوط به تعرفه حمل بار، خدمات مربوط به فریت بار به کانادا و هزینه ارسال بار به کانادا را به صورت شفاف و به روز به شما ارائه کنیم.

برای مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره‌های ثابت 02145513 و 02188552301  یا موبایل  1627 343 0912 تماس بگیرید. با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986  بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

آپدیت بهمن ماه 1402
  • درحال حاضر به صرفه ترین شیوه ارسال بارهای شخصی به کانادا ارسال خرده بار به صورت دریایی است.
  • .درحال حاضر فریت بار به کانادا فقط از طریق هواپیمایی امارات و قطر و لوفت هانزا تنها به شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال ممکن است.
  • با توجه به حجم بار امکان ارسال بارهای مسافری شما به صورت خرده بار دریایی هم ممکن است.
  • با توجه به محدودیت فعلی در ارسال بارهوایی به ونکوور امکان ارسال بارهای مسافری شما به صورت دریایی به این شهر ممکن است.
  • امکان ارسال بارهای با حجم کم یا زیاد مسافری و همچنین بارهای تجاری از طریق مسیر دریایی و کانتینری به بنادر تورنتو، ونکوور و مونترال وجود دارد.
  • ارسال بار به کانادا با در نظر گرفتن موارد بهداشتی مربوط به ویروس کرونا بلامانع و قانونی است.

 

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار به کشور زیبای کانادا کمک کرده ایم.

 

در ادامه تمامی مراحل فریت بار به کانادا را باهم مرور کنیم:

ویدئو: چند نکته کلی در خصوص ارسال بار به کانادا

 

در مورد فریت بار به کانادا برای بارهای شخصی

فریت بار به کانادا (بارهای شخصی یا فریت کالا به کانادا) برای مهاجرین، افراد دارای اقامت دائم و یا موقت کانادا (PR)، مهاجران کاری (work permit) و دانشجویان به صورت کاملا قانونی از طریق فریت هوایی به فرودگاه های کانادا با هزینه مقرون به صرفه و Free of Tax صورت میگیرد.

بنابراین اگر مسافر کشور کانادا هستید و یا قصد دارید برای دوستان یا اقوام خود در این کشور کالا یا بسته ای ارسال کنید، اطلاعات بار خود را به طور دقیق در تماس تلفنی با ما مطرح کنید.

اطلاعات دقیق بار شامل نوع بار، وزن تقریبی، تعداد بسته، ابعاد بسته ها پس از بسته بندی، شهر یا فرودگاه مقصد و نیز زمان حمل می باشد.

فریت بار به کانادا و قیمت ارسال بار به کانادا به صورت هوایی و هزینه ارسال کالا ها به کانادا

 

مبلمان و لوازم زندگی اغلب از طریق حمل بار با کشتی به صورت سرویس کانتینر دربست یا خرده باربه کانادا صورت میگیرد.

معمولا بارهای دریایی برای ارسال لوازم منزل و زندگی به صورت کانتینر دربست FCL و یا به صورت تجمیع بار شما با یک بار دیگر (کانتینر مشترک یا LCL)  و به صورت حمل بار با کشتی به کانادا انجام میشود.

شرکت ابتکار ترابر برای اولین باربا داشتن انبار اختصاصی در تهران و کانادا به صورت تخصصی اقدام به جمع آوری، بسته بندی وپالت بندی ارسال خرده بار دریایی از ایران به کانادا نموده است. میتوانید هرگونه کالای تجاری، مبلمان، لوازم شخصی، جهیزیه، نمونه های تجاری و غیره را به صورت دریایی با بهترین قیمت به مقاصد بنادر کانادا ارسال کنید.

در مقاصد تورنتو، مونترال و ونکوور کانادا نماینده شرکت ابتکار ترابر با داشتن انبارهای تحت پوشش گمرکات کانادا Customs bonded warehouse آماده ارائه هرگونه مشاوره و انجام تمامی مراحل ترخیص بار میباشد.

 

چطور از ارسال بار به کانادا اطمینان خاطر داشته باشم؟

تجربه در ارسال و فریت بار به کانادا:

داشتن بارنامه معتبر و امکان پیگیری بار و پاسخگویی سریع از موارد مهم در این خصوص است. دقت کنید که مشاوره دقیق شما را از تحمیل هزینه های اضافی دور میکند. شرکت ابتکار ترابر با بیش از 20 سال تجربه در فریت بار ارسال لوازم شخصی، مبلمان و بارهای تجاری به کانادا و دیگر کشورهای دنیا تمامی تلاش خود را در ارائه کامل و دقیق اسناد و گواهی های لازم (بارنامه – Packing List – گواهی های بهداشت و …) خواهد داشت.

بار شما باید بیمه شود:

بارهای ارسالی از ایران به کانادا میبایست ساپورت بیمه شرکت های هواپیمایی یا دریایی را داشته باشد. بیمه بارهای بین المللی بر اساس ارزش بار میباشد. این ارزش مثلا برای بارهای شخصی به ازای هر 1 میلیون تومان، 1 هزارتومان است.

بیمه بار متناسب با سقف خسارت دارای Clauseهای A و B و C میباشد. برای مثال در خصوص بارهای شخصی بند C بیمه درنظر گرفته میشود.

مثلا: اگر ارزش بار شخصی شما در ارسال به تورنتو 100 میلیون تومان است ، هزینه بیمه شما یکصدهزار تومان میباشد.

در بسته بندی غفلت نکنید:

در ارسال کالا به کانادا برای بارهای معمولی ممکن است بسته بندی را در منزل انجام بدهید و ما آن را در فرودگاه به شکل بهتری برای ارسال ارتقا دهیم.(بسته به نوع بار این موضوع را در تماس تلفنی با شما مطرح میکنیم) همچنین برای بارهای شکستنی و یا حساس میتوانید از ما کمک بگیرید. در هر صورت بایستی روی بسته بندی کالای ارسالی حساس باشید. زیرا ضعف در بسته بندی همانطور که در ادامه اشاره میکنیم میتواند دردسر و خسارت جدی به بار آورد. (در ادامه به طور دقیق به بحث بسته بندی پرداخته ایم.)

 

ارسال بار از کانادا به ایران چطور؟

درحمل بار و ارسال بار از کانادا به ایران برخی محدودیت ها و ضوابط وجود دارد. در حال حاضر بیشتر این بارها به صورت کانتینر دربست امکان پذیر است.

در صورتی که شما در کانادا زندگی میکنید (فرقی نمیکند کدام شهر) و بار شما در این کشور است و مثلا قصد را دارید جزئیات درخواست (شامل نوع بار، وزن و حجم آن) را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با دفتر ما در تهران مطرح کنید.

 

قیمت و هزینه فریت بار به کانادا، دقت کنید:

توضیحات هزینه فریت بار کانادا (هوایی):

یکی از سوالات متداول در رابطه با قیمت و هزینه فریت بار به کانادا این است که قیمت هرکیلو بارهوایی به کانادا چقدر است؟ این سوال اشتباه است چرا که قیمت و هزینه ارسال باربه کانادا برمبنای رنج وزنی محاسبه می شود.

هزینه فریت بار به کانادا مانند دیگر خطوط هواپیمایی تابع دو فاکتور وزن و حجم میباشد. پس بهتر است که بدانید چه وزنی و درچه حجمی ازبار را ارسال میکنید. توصیه میکنیم در مشاوره تلفنی برای دریافت هزینه فریت بار از ایران به کانادا حتما وزن و حجم تخمینی بار خود را بدانید. ( ما در پست راهنمای فریت بار به این موضوع اشاره کامل داشته ایم.)

خب. بهتر است بدانید که هواپیمایی ها به اصطلاح هزینه مینیمم(حداقل هزینه) دارند.

با یک مثال ادامه میدهیم. برای مثال با شرایط جدید کرونا، حداقل وزن ارسال بار با هواپیمایی امارات از ایران به کانادا 45 کیلوگرم است. پس اگر قصد ارسال وزنی کمتر از این مقدار را دارید باز هم بایستی هزینه ارسال 45 کیلو را پرداخت کنید. پس پیشنهاد این است که وزن بار خود را به وزن حداقل هواپیمایی ها برسانید تا با پرداخت هزینه بیشترین بار ممکن را به مقصد ارسال کنید.

در تماس تلفنی شما، با داشتن وزن و حجم بار میتوانیم قیمت گذاری دقیق تری به شما ارائه کنیم. شما باید بتوانید با هزینه ای که پرداخت میکنید بیشترین میزان بار را به کانادا ارسال کنید.

حمل خرده بار مسافری از ایران به کانادا با کشتی (دریایی):

برای حمل بار با کشتی به کانادا معمولا از کانتینرهای 20 فوتی HEAVY DUTY با بارگیری 24 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 و بارگیری 26 تن استفاده میشود.

حمل بار با کشتی به کانادا

 

معمولا ما این را همیشه گوشزد میکنیم که برای بارهای تجاری و وسایل زندگی با حجم بالا، و یا خرده بارها ارسال بار با کشتی به کشور کانادا مقرون به صرفه تر است.

هرچند که ارسال بار دریایی طبیعتا زمان بیشتری تا رسیدن به پورت های کشور کانادا نیاز دارد، در عین حال در صورت حجم و وزن قابل توجه بار گزینه اقتصادی تر است. همانطور که اشاره کردیم، در ارسال بارهای با حجم بالا فریت هوایی گزینه پرهزینه ای است.

گزینه های شما برای ارسال با کشتی به صورت ارسال یک کانتینر کامل FCL و یا به صورت ارسال خرده بار به کانادا(گروپاژ LCL) به بنادر کشور کانادا است.

در مورد اولی شما یک کانتیتر کامل در اختیار دارید و در مورد دومی شما تنها از بخشی از حجم یک کانتینر برای ارسال به کانادا استفاده میکنید.

حمل دریایی با کانتنیر به صورت خرده بار (Less Container Load)که به اختصار LCL گفته می شود
حمل اشتراکی یا گروپاژ در شرایطی است که میزان بار شما از حجم یک کانتینر کمتر است. در این صورت حمل بار دریایی به صورت اشتراکی و گروپاژ تا مقصد و بندرگاه مشخص صورت میگیرد. گروپاژ دریایی شیوه ای به صرفه برای حمل بار دریایی در شرایطی است که اجاره کامل یک کانتینر برای فرستنده صرف اقتصادی ندارد.

(در مطلب حمل بار دریایی به نکات دقیق تری نیز اشاره کرده ایم.)

شرکت ابتکار ترابر پارسا با فراهم آوردن امکانات لازم جهت انجام امور بسته بندی در مبدا، جمع آوری بار، انبارداری، انجام امور گمرکی و تجمیع بار و نیز با همکاری شرکت های بین المللی در کانادا امکان حمل خرده بار دریایی از ایران به کانادا جهت ارسال تمامی کالاهای تجاری از قبیل فرش، صنایع دستی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، مواد غذایی و سوپرمارکتی، برنج، لوازم منزل، مبلمان، پیانو و اضافه بار مسافری را فراهم نموده و سرویس های منظم از تهران تا تورنتو، مونترال و ونکوور توسط این شرکت انجام می پذیرد.

 

بار شما بین 5 الی 10 روز به کانادا میرسد

تقریبا این عددها را در خاطر داشته باشید:

بارهای هوایی به کانادا:

حدودا بین 5 الی 10 روز برای دریافت بار ارسالی از ایران به کانادا زمان لازم است.

بارهای دریایی: 

تقریبا 4 الی 7 روز برای رسیدن بارها به پورت بندرعباس و بعد از آن 45 الی 60 روز برای دریافت بار در پورت های کانادا

 

این موضوع را به تجربه با شما در میان میگذاریم. پیشنهاد میکنیم که در خصوص یک روز یا دو روز زودتر رسیدن بار خود اصرار نکنید. حمل بار بین المللی، یک پروسه چند مرحله ای و حساس است. قطعا با کمی صبر و اعتماد بیشتر بار شما به موقع و بی نقص به مقصد خواهد رسید.

 

این بار سرمایه و ضروریات شماست! روی بسته بندی آن حساس باشید

دقت کنید کم و کاستی در بسته بندی بارهای ارسالی به کانادا و رعایت نکردن ضوابط و اصول باعث دردسر شما میشود.

مثلا در انبار پورت مقصد در صورت پارگی یا آسیب بسته بندی شما، قطعا هزینه های دلاری آن به شما تحمیل میشود. در نهایت علاوه بر خسارت های وارده در فریت بار به کانادا، هزینه های کرایه حمل پرداخت شده هم به خسارت ها افزوده میشود.

حالا با هم بسته بندی های اصولی را بررسی کنیم:

بسته بندی معمولی: یک سری از بارها را میتوان به صورت شخصی در منزل هم بسته بندی کرد. برای مثال بارهایی مانند چمدان یا بسته های لباس یا کتاب که شکستنی، فاسد شدنی یا آسیب پذیر نیستند. همچنین این بارها معمولا حجم قابل توجهی ندارند و نهایتا پس از بسته بندی شما در منزل توسط ما در کارگو فرودگاه بهبود پیدا میکنند.

جعبه های چوبی: بارهای شکستنی مانند تابلو نقاشی، میز نهارخوری، شیشه، آینه و حتی وسایل غیرشکستنی توسط ما و به درخواست شما میتوانند در قالب جعبه چوبی بسته بندی شود. حسن بسته بندی با جعبه در گارانتی شدن تمام و کمال صحت و سلامت آن در طول مسیر است.

مبلمان: مبلمان منزل و همچنین وسایل آشپزخانه و غیره در صورت نیاز به ارسال به کانادا در قالب بسته بندی ویژه از آسیب دیدن آن در طول سفر دریایی اجتناب میشود. تصویر بسته بندی نمونه ای از این بارها را میتوانید در زیر مشاهده کنید.

 

بسته بندی با پالت چوبی: فرض کنیم بار شما شامل چند تکه جدا از هم است. تجمیع بار شما به صورت پالت بندی شده ی فیکس و چیده شده در کنار هم موجب سهولت ارسال و همچنین اطمینان خاطر بیشتر از سلامت بار شما در ارسال به کانادا است.

 

چه مدارکی برای حمل بار به کانادا نیاز دارید؟

مدارک حمل بار کانادا (فریت بار هوایی و دریایی کانادا) به صورت زیر است:

مدارک فرستنده از ایران به کانادا:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • صفحه اول پاسپورت
  • آدرس و تلفن فرستنده در ایران
  • آدرس ایمیل

مدارک لازم گیرنده بار در کانادا:

  • عکس پاسپیوریت
  • آدرس و تلفن مقصد تحویل گیرنده در کانادا
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالا یا همان Packing list (برای همه بارها نیاز است)
  • فاکتور کالا یا Invoice (برای بارهای تجاری)

 

شاید در ایران و یا کانادا نیاز به انبار داشته باشید

برخی از دوستان برای مثال قبل از مهاجرت به کانادا منزل شخصی خود را به فروش میرسانند و در فاصله بین فروش منزل و پرواز به کانادا نیازمند نگهداری وسایل ارسالی در انبار هستند. در این خصوص انبارهای کانتینری ما به صورت دربست و گروپاژ میتواند به شما در مدیریت کردن بار تا ارسال به کانادا کمک کننده باشد.

همچنین نمایندگی ابتکار ترابر در کانادا با امکانات انبارهای تحت پوشش گمرکات کانادا Customs bonded warehouse نیاز شما را در صورت انبارداری در کانادا برطرف خواهد کرد.

 

دلواپس ارسال حیوان خانگی خود به کانادا نباشید

معمولا حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، پرنده ها و خرگوش همراه مسافران ایرانی به کشور کانادا ارسال میشود. ارسال حیوانات به کانادا قوانین خاص خود را دارد و گاها متغیر نیز هست. اگر شما همراه با پرواز یا بار قصد ارسال حیوان خانگی خود را نیز دارید در تماس تلفنی با ما حتما به این نکته به آن اشاره کنید.

ما درک میکنیم که حیوان خانگی شما به چه میزان برای شما حساس و مهم است. تلاش میکنیم تا در صورت نیاز شما مراحل حمل حیوان را به سرعت و با بهترین هزینه انجام دهیم.

 

مراحل حمل بار شما به کانادا (کوتاه و خلاصه)

  1. مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای فریت بار به کانادا (هوایی یا دریایی؟)
  2. بسته بندی فریت بار به کانادا با کشتی یا هوایی (در صورت نیاز)
  3. تهیه لیست بسته بندی از فرستادن بار به کانادا (در صورت نیاز)
  4. سمپاشی و دریافت گواهینامه بار بین المللی برای کارگو کانادا (در صورت نیاز)
  5. بارگیری برای حمل بار به کانادا
  6. تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر (در صورت ارسال دریایی)
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی
  8. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی ارسال کالا به کانادا
  9. پیگیری بار آنلاین پس از حمل بار به کانادا

 

پاسخ ما به سوالات متداول شما (FAQ)

خودم در ایران هستم و میخواهم به کانادا بار ارسال کنم

محدودیتی از این جهت وجود ندارد. در صورتی که اقوام و یا دوستان شما در کانادا هستند میتوانید پس از هماهنگی با دفتر ما در تهران، مقدمات کار را برای ارسال از ایران به کانادا فراهم کنید.

قوانین گمرکی در ارسال کالا یا مبلمان به کانادا چگونه است؟

با توجه به قوانین کانادا اگر کسی به کانادا مهاجرت کرده باشد و مدت 5 سال از این مهاجرت نگذشته باشد و فرم های مربوط به Declaration بار خود را به گمرک کانادا اظهار کرده باشد، شامل هیچ مالیاتی نخواهد شد. اما به این معنی نیست که ارسال بار هیچ هزینه هایی در کانادا ندارد. هزینه های حمل و نقل محلی، انبارداری (در صورت نیاز)، کارمزد شرکت کشتیرانی و … از جمله هزینه های به اصطلاح Local است که بایستی در مقصد پرداخت شود.

چه وزن و حجمی از بار رو میتونم به صورت مسافری از فرودگاه امام به کانادا ببرم؟

این موضوع خیلی بستگی به خطوط هوایی دارد. میتوانید روی 20 الی 30 کیلوگرم برای هرنفر حساب کنید. اما مثلا این عدد میتواند در طول سال تغییر کند. مثلا در فصل High Season ممکن است این عدد کمتر شود و در ترافیک های سبک تر هوایی افزایش پیدا کند. ما توصیه میکنیم حتما این موضوع را از آژانس هواپیمایی که از آن بلیط را تهیه کرده اید جویا شوید.

قوانین بردن زیورآلات به کانادا چیست؟

این هم از مواردی است که قوانین متغیری در فرودگاه ایران دارد. بهتر است پیش از پرواز خود حتما در این خصوص با آژانس هواپیمایی خود مشورت کنید تا در فرودگاه با شرایط ویژه ای مواجه نشوید.

چندتا فرش میتونم با خودم به کانادا ببرم؟

مسافر پرواز کانادا میتواند حداکثر 20 مترمربع فرش دستباف ایرانی با خود حمل کند (برای مثال در چمدان همراه).اگر تعداد فرش ها بیشتر است بایستی بارنامه تجاری برای آن صادر شود. اگر سوالات دقیق تری برای ارسال فرش به کانادا در تعداد بالاتر و یا صادرات فرش به کانادا دارید میتوانید در تماس تلفنی حتما به آن اشاره کنید.

میخوام یه بسته کوچک به کانادا بفرستم

لینک: در این خصوص در آینده نزدیک یک پست مفصل تولید خواهیم کرد.

قصد ارسال مواد غذایی به کانادا را دارم

فرستادن مواد غذایی به کانادا دو حالت دارد.

در اضافه بار مسافری شما میتوانید 20 کیلو به ازای هر 100 کیلو بار به صورت بسته بندی وکیوم شده با خود حمل کنید.(ارسال مایعات از قبیل سرکه و آبغوره، رب انار، ترشی و غیره ممنوع میباشد). مواد غذایی مورد نظر باید به صورت خشکبار بسته بندی وکیوم باشد.

اما اگر قصد ارسال مواد غذایی به صورت تجاری دارید بایستی لیست بار به همراه فاکتور، کپی پروانه بهره برداری تولید کننده، گواهی استاندارد و گواهی بهداشت را متناسب با نوع کالا ارائه کنید.

میخوام از شهرستان به کانادا بار بفرستم و تهران نیستم

نگرانی خاصی از این بابت نیست. در هر شهری از ایران هستید نمایندگی های ما امکان کارشناسی و بازدید بار شما را فراهم میکنند. اگر بار شما در شهری به غیر از تهران است در تماس با ما به آن اشاره کنید

وسایل با ارزش یا شکستنی دارم

همانطور که در مطلب گفتیم میزان با ارزش بودن وسایل خود را در تماس تلفنی با ما مطرح کنید. برای مثال بارهایی مثل نقاشی یا اثر هنری، آینه و یا هرچیز شکستنی یا آسیب پذیر را میتوانیم در قالب بسته های جعبه ای به کانادا ارسال کنید.

بعد از ارسال بار به کانادا چطور پیگیری رو انجام بدم؟

ما پس از ارسال بار لینک پیگیری آنلاین بار شما را برایتان ارسال میکنیم. همچنین اگر سری به منو سایت ما بزنید میتوانید پیگیری بار خود را به شکل سریع و راحت انجام دهید.

سمپاشی بار چیه؟ آیا من نیازی دارم بهش؟

کشورهایی مانند کانادا در ارسال بسته بندی های چوبی حساسیت های ویژه ای دارند. در صورتی که بار شما شامل چنین مواردی باشد ما موضوع را به شما از پیش اعلام کرده و این خدمت را به صورت کامل انجام میدهیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

قصد ارسال بار از کانادا به ایران را دارم

شرایط ارسال بار به ایران از کانادا توسط شرکت ما وجود دارد. ما سالهاست در خصوص نحوه ارسال کالا از کانادا به ایران و هزینه ارسال بار از کانادا به ایران به شهروندان ایرانی عزیز مقیم کانادا مشاوره های لازم را داده و در صورت نیاز تمامی کارهای حمل بار شما از کانادا به ایران را به عهده میگیریم.

در صورت نیاز به فریت بار از کانادا به ایران حتما از طریق واتسپ موضوع را با ما مطرح کنید.

 

موضوعات دیگر در خصوص ارسال بار کانادا:

ارسال لوازم منزل به کانادا

هزینه ارسال بار به ونکوور و تورنتو

حمل و نقل بین المللی تورنتو

ارسال بار از تورنتو به ايران

 

کامنت‌های شما و پاسخ های ما

در ادامه کامنت های شما و پاسخ های ما را مشاهده میکنید. اگر در هر صورتی امکان تماس و یا پیام روی واتسپ را ندارید، پرسش خود و یا موارد مربوط به تجربه فریت بار به کانادا را اینجا برای ما ارسال کنید:

  1. با سلام
    طی ماه آینده قصد مهاجرت به کانادا – Winnipeg را داریم. قسمتی از لوازم و اساسیه ضروی منزل را به طریق فریت کالا همراه با مسافر به کانادا خواهیم برد.
    در صورت امکان هزینه فریت بار به کانادا و نحوه هماهنگی و ارسال را بفرمایید.
    مشخصات 3 نفر و کالا حدود 15 کارتن هم اندازه حدود 25 کیلویی استاندارد 35*38*69 سانتیمتر
    با تشکر
    مهدی صادقی

    1. با سلام
      بهتر بود که شماره تماسی برای ما میگذاشتید جناب صادقی
      اطلاعاتی که میخواید به شما ایمیل خواهد شد
      همچنین میتونید به طور مستقیم از طریق شماره تماس های ما با ما در ارتباط باشید.

    2. با سلام جناب صادقی
      مشکلی در خصوص فریت بار به کانادا برای شهر مورد نظر وجود نداره.
      در خصوص نحوه هماهنگی اگر در ایران هستید مراجعه به دفتر ما در محدوده پارک ساعی و یا تماس با شماره تلفنهای ما در تمام روزهای هفته امکان پذیر است.
      در صورت تماس در روزهای تعطیل و عدم پاسخگویی، همکاران ما در اولین روز کاری پیش رو با شما تماس خواهند گرفت.
      همچنین در خصوص بسته بندی کارتن ها حتما از همکاران ما پرسش بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

      شاد باشید

  2. با سلام
    ما در حال حاظر در كانادا اقامت داريم و ميخواهيم يك سري از وسايلامون رو از ايران به کانادا بفرستيم ، پدرم در ايران هستن و تمام مدارك هاي لازم را دارن ، ميخواستم بدونم هزينه فریت بار به کانادا از طريق هواپيما چقدر ميشه، لطفا به اين ايميل اگر ميشه بفرستيد ، ممنون ميشم
    anoori…..@gmail.com

    1. با سلام
      اطلاعات در خصوص فریت بار به کانادا در اولین روزکاری پیش رو(شنبه) برای شما ارسال خواهد شد.
      ممنون از اعتماد شما جناب امیر ارسلان

  3. با عرض سلام جهت فریت بار به کانادا
    ممنون میشم هزینه و مدارک لازم برای ارسال بار به کانادا رو اعلام کنید. حجم بار کمتر از 10 کیلوگرم هست وشامل مپاد غذایی میشه.
    با تشکر.

  4. با سلام
    در خصوص ارسال بار (بخشی از وسایل منزل) بصورت هوایی و کشتی از تهران به کانادا به اطلاعات تکمیلی و قیمت نیازمندم.
    لطفا ایمیل نمایید.
    متشکرم

    1. با سلام
      اطلاعات برای شما ایمیل خواهد شد.
      همچنین میتونید در واتسپ برای ما پیغام بگذارید تا از اون طریق با شما در ارتباط باشیم.

    1. سلام
      در خصوص ارسال سرویس خواب به کانادا مشکلی وجود نداره و میتونید هر زمان که صلاح دونستید با ما تماس بگیرید.
      در خصوص هزینه فریت بار به کانادا به دلیل نوسانات اخیر در قیمت کشتیرانی ها و شرکت های هواپیمایی متاسفیم که نمیتونیم قیمتی رو در وب سایت درج کنیم.
      اما هر زمان که تماس بگیرید همکاران بنده تمامی هزینه ها رو به طور شفاف به شما در میان میگذارند.
      همچنین ایمیلی جهت اطلاعات اولیه به شما ارسال خواهد شد.
      شاد باشید

      1. سلام من مقداری بار به شهر لندن واقع در کانادا میخواستم ارسال کنم شامل فرش ۶ متری ۲ عدد و بارهای دیگر.میخواستم قیمت و زمان رسیدن بار رو بدونم و از طریق کشتی و هوایی چقدر هزینه خواهد برد بابت هر کیلو بار ؟ممنون

        1. سلام رضا جان
          لطفا از طریق واتسپ به ما پیام بدید.
          ما جزئیات قیمت و اطلاعات کامل تری رو خدمت شما عرض میکنیم.
          همچنین میتونید با دفتر تهران هم تماس بگیرید.

          شاد باشید

  5. سلام لطفا هزينه تقريبي ارسال هوايي به كانادا با حدود دو الي سه متر مكعب و با وزن كمتر از ٢٥٠ كيلو چقدر هست
    0912ooooo58

    1. درود جناب رضازاده
      از طریق تماس تلفنی هزینه ها و شرایط به شما اعلام خواهد شد.

    2. درود جناب رضازاده
      از طریق تماس تلفنی هزینه ها و شرایط ارسال بار به شما اعلام خواهد شد.

  6. باسلام وخسته نباشید
    میخواستم درموردهزینه ارسال بار به کانادا بپرسم.نحوه محاسبه چطوره؟

    1. سلام خانم سوسن
      لطفا در خصوص نحوه محاسبه قیمت فریت بار کانادا با دفتر تهران تماس بگیرید.
      به تناسب بار و نحوه ارسال نیاز به اطلاعات بیشتری برای پاسخ دادن به سوال شما هست.

  7. سلام لطفا نحوه محاسبه هزینه ها و اطلاعات تکمیلی ارسال بار به کانادا را ایمیل بفرمایید.ارسال از قزوین به تورنتو.ممنون

  8. لطفا هزینه های هم حمل دریایی و هم هوایی به کانادارو برام بفرستید و اینکه برای ترخیص داخل کانادا هم باید چیزی پرداخت کنم یا نه؟

    1. سلام سارا
      ما برای پاسخ به شما به اطلاعات بیشتری در خصوص بار شما و همچنین مدارک شما نیازمندیم
      لطفا یا شماره تماسی در اختیار ما قرار بدید و یا با دفتر ما در تهران تماس بگیرید.

  9. سلام و وقت بخیر
    من عازم ونکور کانادا هستم و مقداری وسیله منزل و لباس میخوام فریت کنم.هزینه ارسال بارم چقدر میشه و لطف کنید بفرمایید بالای صد کیلو بار به صرفه تر هست یا خیر؟
    با تشکر

    1. با سلام
      برای ارسال به ونکور هیچ محدودیتی وجود نداره
      و اینکه زیر صد کیلو احتمالا براتون به صرفه نباشه.
      قطفا بالای صد کیلو و یا حداقل صد کیلو به صرفه تر هست.

  10. با سلام
    هزینه ارسال بار به شهر ادموتون کانادا رو می‌خواستم بدونم
    بار عمدتا به صورت لباس و وزن بیت ۱۰ تا ۲۰ کیلوگرم هست

  11. سلام
    قصد مهاجرت به کانادا را دارم، مقداری از وسایل منزلم را که شامل وسایل غیر برقی آشپزخانه و 3 تخته فرش ماشینی مستعمل هست که وزن تقریبی بالای 250کیلو میباشد را به شهر اتاوا را از طریق حمل دریایی را دارم لطفا نحوه بسته بندی و نرخ بر اساس کیلویی را بهم بگید و اینکه در شهرستان هم نمایندگی دارید؟

    1. سلام فرزین عزیز
      در خصوص نحوه بسته بندی و ارسال بار به اتاوا باید تلفنی و یا از طریق واتسپ با همکارامون تماس بگیرید.
      در خصوص نمایندگی شهرستان هم هیچ مشکلی وجود نداره.
      ما در اغلب شهرها نماینده برای بازدید و بسته بندی وسایل داریم.

  12. سلام من میخواستم هزینه فریت بار به ونکوور رو بدونم ببینم اصلا به صرفه هست از اینجا لوازم ببرم یا نه
    تشکر

  13. امید
    باعرض سلام
    من خودم تورنتو هستم می خوام بخشی از وسایل منزلم را فریت بار به کانادا حدود ۳۰۰ کیلو گرم لطفا هزینه تقریبی رو بفرمایید
    و چه مدارکی لازمه ودر ضمن ایا بابت وسایل من گمرک اینجا از من هزینه ای میگیره یانه

  14. سلام مريم هستم من ميخواستم يك سري از وسايلم رو از ايران به تورنتو بيارم اما نميدونم كه هوايي انجام بدم يا دريايي و از شما راهنمايي ميخوام ممنون ميشم من رو راهنمايي كنيد باتشكر

    1. سلام
      ما در حال حاضر در مونترال کانادا اقامت داریم و قصد داریم بخشی از وسایل چوبی و مبلمانمون رو فریت کنیم. در مورد هزینه های فریت اطلاعات میخواستم.
      متشکرم

  15. سلام ، ممکن هست لطفا اطلاعاتی در مورد هزینه گمرک برای ارسال مبلمان از ایران به کانادا اطلاعاتی بدهید ؟

  16. ببخشید میخواستم مقداری از وسایلم را به کانادا تورنتو ارسال کنم البته خودم در کانادا هستم چه مداری نیاز هست و دریای بهتره یا هوایی ممنون میشم هزینه هر دو را اعلام کنید به این آدرس ایمیل

  17. سلام، وسایل یک شرکت شامل کامپیوتر و LCD های صنعتی حدود وزن 350 کیلوگرم از تهران به مقصد ونکوور مدت زمان و هزینه تقریبی از طریق هوا و یا دریا را اعلام می فرمایید.
    سپاس

    1. درود کسرا جان
      خوب میشد اگر شماره موبایل تون رو هم درج میکردید.
      ایمیل رو به شما ارسال خواهیم کرد.

  18. سلام
    وقت به خیر
    حال شما خوبه
    میشه لطفا هزینه رو بفرمایید کیلویی چقدر انجام میدید؟
    من حدود ۵ یا ۶ کیلو بار دارم.
    از مبدا تهران به مقصد تورنتو

    1. سلام آقای شهاب
      برای دریافت قیمت لطفا با دفتر تهران تماس بگیرید.
      قیمت کیلویی هواپیمایی ها انقدر زود به زود تغییر میکنه که جدا امکان درج جدول قیمت نیست.
      علاوه بر اون باید بدونیم چه باری رو میخواید به فرودگاه تورنتو ارسال کنید.
      بارهایی مثل فرش یا زعفران یا عتیقه جات قوانین خاص خودشون رو دارند.
      یا مثلا ممکن هست بار شما یک تابلو 5 کیلویی باشه که نیاز به بسته بندی و غیره داشته باشه.
      از این جهت میگیم که باید بدونیم بار شما هم چه هست.

  19. سلام وقت به خیر
    برای ارسال ۳۰۰ کیلو بار به کانادا، قیمت ارسال هوایی و دریایی را ذکر کنید.
    واینکه من می توانم برنج و حبوبات در حد چند کیلو مصرف خانگی همراه ببرم
    سپاس

    1. سلام ندا عزیز
      لطفا اطلاعات کامل در خصوص بار از جمله مبدا و مقصد و نوع بار ارسالی به کانادا رو در تماس تلفنی با ما ذکر کنید تا قیمت رو خدمت شما ارائه کنیم.
      همچنین اگر خارج از ایران هستید میتونید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

  20. سلام
    در متن بالا یه جا نوشته شده حداقل بار هوایی که میخواید بفرستید ۴۵ کیلو هستش در قسمتی دیگر نوشته شده مقدار بار ارسالی همراه مسافر ۲۰الی ۳۰ کیلو هستش میخواستم بدونم حداکثر ارسال بار هوایی غیر مسافری چقدر هستش

    1. سلام جناب ابراهیم وقت شما بخیر
      در حال حاضر برای ارسال بار هوایی غیر مسافری محدودیتی در خصوص وزن بار نداریم.

  21. سلام من میخواهم وسایل زندگی ام در ونکور کانادا را بفرستم ایران شیراز حجم انها به اندازه یک سویت یکخوابه هست لطفا بفرمایید چند هزینه اش و چه باید بکنم

    1. سلام وقت شما بخیر
      باتوجه به نوسانات ارز متاسفانه هزینه مشخصی را نمیتوانیم اعلام کنیم. لطفا برای اطلاع از هزینه ارسال با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه ارسال بار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  22. با سلام،

    ممنون میشوم اگر اطلاعات زیر را برای من ارسال کنید:

    ۱- آیا امکان ارسال یک کمد چوبی از تهران به تورنتو از طریق دریایی وجود دارد؟ ابعاد کمد ۷۰ در ۷۵ در ۶۰ سانتیمتر است.
    ۲- اگر ممکن است، هزینه ارسال به صورت تقریبی چقدر است؟
    ۳- زمان رسیدن بار به مقصد حدوداً چقدر است؟

    با تشکر
    هنرور

    1. سلام جناب هنرور وقت شما بخیر
      یکی از اطلاعاتی که برای ارسال بار نیاز است، وزن کالاست. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *