ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به آمریکا > ارسال بار به آمریکا: شرایط و هزینه ارسال بار به امریکا (مشاوره با ما رایگان است)
فریت بار به آمریکا و تصویر ارسال بار به آمریکا

ارسال بار به آمریکا: شرایط و هزینه ارسال بار به امریکا (مشاوره با ما رایگان است)

این مطلب راهنمای کامل در خصوص ارسال بار به آمریکا(فریت بار به آمریکا) است و هزینه ارسال بار به آمریکا برای بارهای شخصی و مبلمان منزل است.

نحوه ارسال کالا به آمریکا در زمان تحریم ها به سادگی گذشته نیست. دولت فدرال آمریکا جریمه های سنگینی را پس از تحریم ها علیه ایران به آمریکا وضع کرده است.

همچنین دوستانی که قصد ارسال بار از آمریکا به ایران را دارند نیز دارای محدودیت هایی هستند.

با این حال ارسال لوازم شخصی و همچنین مبلمان منزل در صورتی که شما اقامت کشور آمریکا را دارید بلامانع و کاملا قانونی است.

باید بدانید که بارهای دریایی با کشتی به مقصد امریکا عموما به بنادر لس انجلس، لانگ بیچ، نیویورک، بالتیمور، چارلزتون، بالتیمور، میامی، واشنگتون وهیوستون ارسال میشود.

همچنین ارسال هوایی از Airport امام خمینی غالبا به فرودگاه های بین المللی در شهرهای بزرگ که پروازهای هواپیمایی امارات یا قطر به آنجا پرواز داشته باشند صورت میگیرد. (لس انجلس، سانفرانسسیسکو، نیویورک، تگزاس، واشنگتن و ..)

برای مشاوره تلفنی رایگان و دریافت قیمت ها میتوانید با شماره ثابت 02145513 و02188552301 از طریق موبایل با شماره 1627 343 0912 تماس بگیرید. همچنین ما با شماره تماس  1627 343 0912  و 09216092986 بر روی واتسپ آنلاین هستیم. (کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما ابتکار ترابر پارسا هستیم و به شما کمک میکنیم بار خود را با بهترین قیمت و در صحت و سلامت کامل به کشور زیبای آمریکا ارسال کنید.

 

در ادامه تمامی مراحل فریت بار به آمریکا را باهم مرور کنیم:

بارهای شخصی شما بدون مالیات و به طور قانونی به آمریکا ارسال میشود

بارهای شخصی و به صورت مسافری برای تمام افراد مقیم آمریکا به صورت کاملا قانونی و Free Of Tax از طریق هوایی یا دریایی ارسال میشود. مهاجران کاری  کاری (WORK PERMIT) و تحصیلی، افراد دارای اقامت دائم از این مزیت برخوردار هستند. همچنین اگر در ایران هستید و قصد ارسال کالا به دوستان خود در آمریکا را دارید نیز این امر ممکن و با هزینه مقرون صورت میگیرد. (هرچند که مدت هاست قیمت ها با توجه به شرایط خطوط هواپیمایی تغییرات زیادی دارد.)

ارسال بار به آمریکا - فریت بار به آمریکا: عکس مربوط به free of tax

 

مبلمان و لوازم زندگی بایستی از طریق دریایی به آمریکا ارسال شود

بارهای دریایی به مقصد آمریکا به صورت کانتینرهای دربست FCL و پس از تجمیع لوازم و مبلمان شما صورت میگیرد.

بارهای مربوط به لوازم و مبلمان به دلیل حجم و وزن قابل توجه در صورت ارسال هوایی ابدا به صرفه نیستند. به همین دلیل این دسته از بارها به صورت دریایی با کشتی به بنادر آمریکا (عموما لس انجلس، لانگ بیچ، نیویورک، بالتیمور، چارلزتون، هیوستون) ارسال میشود.

 

در ارسال کالا از تهران به امریکا به این سه مورد دقت کنید

از تجربه ارسال کننده کالا به آمریکا اطمینان حاصل کنید

دقت کنید که بار شما باید دارای بارنامه معتبر بین المللی باشد و بایستی این بارنامه در اختیار شما قرار بگیرد. راهنمایی دقیق شما باعث میشود تا هزینه های اضافی به شما تحمیل نشود. ما در طی 20 سال اخیر به طور تخصصی در زمینه ارسال لوازم شخصی و مبلمان منزل به کشور آمریکا فعالیت دارید. مجموعه خدمات که تلاش میکنیم به شما ارائه کنیم (بارنامه – لیست Packing – گواهی بهداشتی – سمپاشی و …) در جهت ارسال بار شما به صورت سریع تر و با اطمینان خاطر بیشتر است.

کالاهای ارسالی به آمریکا بایستی بیمه شوند

شرکتهای بیمه بارهای ارسالی را عموما بر اساس سقف خسارت به سه Clause با درجه بندی A و B و C تقسیم بندی میکنند. در مورد بارهای شخصی ارسالی به آمریکا عموما بارها شامل بند C هستند.

بر این اساس بارها بر اساس ارزش برای مثال به ازای هر 1 میلیون تومان 1 هزارتومان تعریف میشود.

یک مثال بزنیم: فرض کنیم شما قصد ارسال 30 کیلو بار به مقصد لس انجلس را دارید. فرض کنیم بار شما به مبلغ 100 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. در این صورت چیزی در حدود 100 هزارتومان هزینه بیمه ارسال بار شما به آمریکا است.

در خصوص Packing کوتاهی نکنید

در بخش بسته بندی توضیح خواهیم داد که بر اساس حساسیت  بار میتوان بسته بندی را بسیار ساده و در منزل انجام داد و یا برای اطمینان کامل از عدم خسارت به بار آن را به ما واگذار کرد.

برای بارهای شکستنی مانند آینه، تابلو، مبلمان بارارزش بایستی حتما از بسته بندی پالت یا جعبه چوبی استفاده کنید.

در مورد انواع بسته بندی در بخش مربوطه توضیحات کاملی به همراه تصویر ارائه کرده ایم.

محاسبه هزینه ارسال بار به آمریکا (هوایی و دریایی)

یکی از سوالات متداول در رابطه با قیمت و هزینه فریت بار به آمریکا این است که هزینه هر کیلو پست به خارج از کشورچقدر است؟ این سوال اشتباه است چرا که قیمت و هزینه ارسال باربه آمریکا برمبنای رنج وزنی محاسبه می شود.

در صورت فریت بار به آمریکا به صورت هوایی:

همانطور که میدانیم هواپیمایی های ایرانی پرواز به کشور آمریکا ندارند. بنابراین تمامی بارهای ارسالی از ایران به آمریکا باید از طریق خطوط هواپیمایی اماراتی و یا قطری صورت بگیرد.

در مورد ارسال بار هوایی در کل توصیه میکنیم که پیش از ارسال بار هوایی و دریایی از وزن و حجم حدودی بار خود آگاه باشید.

حالا دقت کنید: هواپیمایی ها چیزی به نام هزینه مینیمم دارند.

اجازه بدهید مثالی بزنیم: برای مثال حداقل وزن ارسالی هواپیمایی قطر به مقصد نیویورک 45 کیلوگرم است. اگر وزن بار شما کمتر از 45 کیلو گرم است بهتر است تا میزان بار خود را به این وزن برسانید، زیرا بایستی در نهایت هزینه حداقل وزن را پرداخت کنید.(در مطلب هزینه فریت بار به شکل دقیق تری به ارائه این موضوع پرداخته ایم)

در صورتی که در تماس تلفنی با ما وزن و حجم بار ارسالی خود به آمریکا را بدانید، میتونیم کمک دقیق تری به شما داشته باشیم تا بتوانید با هر هزینه ای که پرداخت میکنید ماکسیمم بار ممکن را به مقصد آمریکا ارسال کنید.

در صورت فریت بار به آمریکا با کشتی و به صورت دریایی:

بارهای ارسالی به آمریکا به صورت دریایی معمولا با کانتینرهای 20 فوتی Heavy Duty با وزن قابل حمل 24 تن و یا کانتینرهای 40 فوت High Cube تا ارتفاع 2.60 و بارگیری 26 تن است.

دقت کنید که بارهای مربوط به لوازم منزل و وسایل زندگی و با حجم بالا معمولا تنها به صورت دریایی مقرون به صرفه هستند.

این بارها به مقصد آمریکا به صورت کانتینر دربست یا FCL به بنادری که اشاره شد ارسال میشود.

(در مطلبی با عنوان شرایط  حمل بار با کشتی به کلیه نکات مربوط به حمل بار با کشتی پرداخته شده است.)

 

بارها حدودا 5 الی 10 روزه به آمریکا میرسند

این عددها را به خاطر داشته باشید:

در مورد بارهای هوایی به آمریکا:

چیزی در بین 5 الی 10 روز زمان میبرد تا بار شما از منزل به یکی از فرودگاه های آمریکا ارسال شود.

بارهای دریایی:

چیزی در حدود 4 الی 10 روز برای رسیدن بار از شهری که هستید به پورت بندرعباس در نظر بگیرید. پس از آن بار شما در فاصله حدودا 40 تا 65 روزه به پورت های اشاره شده در آمریکا خواهد رسید.

این را به تجربه با شما در میان میگذاریم:

پیشنهاد میکنیم که در خصوص 1 روز یا 2 روز زودتر رسیدن بار خود اصرار نکنید. حمل بار بین المللی، یک پروسه چند مرحله ای و حساس است. قطعا با کمی صبر و اعتماد بیشتر بار شما به موقع و بی نقص به مقصد خواهد رسید.

 

انواع بسته بندی برای ارسال و فریت بار امریکا

هرگونه آسیب دیدگی در پورت مقصد باعث تحمیل خسارت و اتلاف زمان و هزینه شما خواهد شد. پس هرگونه کم کاری در پروسه بسته بندی کالا میتواند در ارسال بار شما به آمریکا مشکل ایجاد کند.

در این بخش انواع بسته بندی اصولی را با هم مرور میکنیم.

بسته بندی عادی: در خصوص بارهای شخصی شاید بتوانید آنها را در منزل نیز بسته بندی کنید. برای مثال چمدان ها، بسته های لباس یا کتاب که شکستنی نیستند را میتوان با احتیاط در منزل نیست بسته بندی کرد. در نهایت ما میتوانیم بارهای اینچنین را در فرودگاه نیز از لحاظ بسته بندی برای شما بهبود دهیم.

جعبه چوبی: بهترین بسته بندی برای بارهای شکستنی یا آسیب پذیر جعبه چوبی است. بهترین راه برای حمل لوازم شکستنی مانند شیشه، آینه و آسیب پذیر مانند تابلوهای نقاشی یا غیره جعبه های چوبی است. جعبه های چوبی بنابر نیاز شما و ابعاد وسایل در صورت سفارش شما توسط ما ساخت و تحویل شما میگردد.

مبلمان و لوازم خانه: با توجه به حمل مبلمان توسط کانتینرها، رعایت نکات بسته بندی در کنار نکاتی برای تمیز و سالم نگه داشتن آنها مهم است. از این روی بسته آنها بایستی به صورت چندلایه و در نهایت دقت و حوصله صورت بگیرد. برای بسته بندی آنها از چسب، کارتن، نایل حباب دار و دیگر متریال لازم کمک گرفته میشود.

بسته بندی با پالت:  بارهای تجمیع شده شما که بتوان آنها را به اندازه یک پالت چوبی (برای مثال با سایز 1 در 1 متر) جمع آوری کرد را میتوان به صورت بسته بندی روی پالت آماده ارسال کرد.

 

چه مدارکی برای حمل بار به آمریکا نیاز دارم؟

مدارک حمل بار به آمریکا به صورت زیر است:

مدارک فرستنده بار از ایران به آمریکا:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • صفحه اول پاسپورت
  • آدرس و تلفن فرستنده در ایران

مدارک لازم گیرنده بار در آمریکا:

  • عکس پاسپیوریت
  • آدرس و تلفن مقصد تحویل گیرنده در کانادا
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالا یا همان Packing list (برای همه بارها نیاز است)
  • فاکتور کالا یا Invoice (برای بارهای تجاری)

 

در صورتی که در ایران نیازمند انبار بودید

برخی از هم وطنان ما برای مثال پیش از مهاجرت به آمریکا قصد فروش منزل و لوازم خود را دارند. در فاصله بین مهاجرت و ارسال بار ممکن است شما نیازمند محلی امن برای نگه داری لوازم منزل خود باشید. در این صورت و یا در هر شرایط دیگری که نیازمند خدمات مربوط به انبارداری در ایران بودید، مجموعه انبارهای ما در شهر تهران آماده نگه داری از بارهای شما تا زمان ارسال به کشور کانادا است.

 

قصد دارید حیوان خانگی خود را به آمریکا ارسال کنید؟

حیواناتی مانند سگ، گربه، خرگوش و پرنده ها معمولا جزو عمده حیواناتی هستند که مسافران با خود به خارج از ایران حمل میکنند.

اگر همراه با پرواز خود به آمریکا قصد ارسال حیوان خانگی خود را دارید در تماس تلفنی با ما حتما به این موضوع اشاره کنید تا مراحل کار را برای شما بازگو کنیم.

درک میکنیم که حیوان خانگی‌تان چقدر برای شما مهم است. تلاش میکنیم تا با ارائه اطلاعات دقیق شما در ارسال حیوان خانگی خود به آمریکا راهنمایی کنیم.

 

مراحل فرستادن بار به امریکا

  1. مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای فریت بار به امریکا (هوایی یا دریایی؟)
  2. بسته بندی ارسال هوایی و یا نوع کانتینر فریت بار به آمریکا با کشتی (در صورت نیاز)
  3. بارگیری برای فرستادن بار به امريكا
  4. تهیه لیست بسته بندی از فرستادن بار به کانادا (در صورت نیاز)
  5. انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو امریکا (در صورت نیاز)
  6. بارگیری و ارسال به فرودگاه یا گمرک برای ارسال کالا از تهران به امریکا
  7. تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر (در صورت ارسال دریایی)
  8. تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی
  9. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی ارسال کالا به امریکا
  10. پیگیری بار آنلاین پس از حمل بار به آمریکا

 

پاسخ ما به سوالات متداول شما (FAQ)

چه تعداد فرش میتوانم با خود به آمریکا ببرم؟

مسافرین آمریکا میتوانند حداکثر 20 متر مربع از فرش های Handmade ایرانی را با خود حمل کنند(مثلا در چمدان). در صورتی که تعداد فرش ها بیشتر است بایستی به صورت بارنامه تجاری ارسال شود. سوالات بیشتر خود در این خصوص را حتما در تماس تلفنی با ما مطرح کنید.

قوانین گمرکی ارسال بار به آمریکا چگونه است؟

ارسال بار برای افراد مهاجرت کرده به آمریکا شامل هیچ مالیاتی در صورت ورود نیست. این به معنی این نیست که پس از ورود بار به آمریکا هیچ هزینه ای بر دوش ارسال کننده نیست. برای مثال هزینه های حمل بار در محل، انبارداری و کارمزد کشتیرانی از جمله هزینه هایی است که پس از ترخیص بار در آمریکا بر دوش شماست.

در آمریکا هستم و میخواهم به ایران باری ارسال کنم

کلیک کنید:

به صورت مسافری چه حجم و وزنی از بار را میتوان از فرودگاه امام به آمریکا ارسال کنم؟

میزان وزن بار مجاز برای ارسال به آمریکا بستگی به خطوط هوایی دارد که شما از آن بلیط تهیه کرده اید. به طور میانگین میتوانید روی 20 تا 30 کیلو برای هرنفر حساب کنید. دقت کنید که بسته به فصل سفر و ترافیک خطوط هوایی این عدد میتواند متغیر باشد. بنابراین بهتر است در این خصوص با آژانسی که از آن پرواز را رزرو کرده اید مشورت کنید.

قوانین بردن زیورآلات به آمریکا چیست؟

قوانین مربوط به حمل زیورآلات متغیر است. برای دریافت جواب دقیق بهتر است پیش از پرواز در تماس تلفنی با فرودگاه نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید.

میخواهم یک بسته کوچک یا مرسوله به امریکا ارسال کنم

لینک:

آیا امکان ارسال مواد غذایی به آمریکا هست؟

ارسال موارد غذایی هم به صورت مسافری و شخصی به آمریکا میسر است. وزن مجاز برای ارسال 20 کیلوگرم به ازای هر 100 کیلوگرم است. اما دقت کنید که بارهای غذایی بایستی حتما به صورت خشک و وکیوم شده باشد.

ارسال بارهای موادغذایی تجاری به آمریکا در زمان تحریم ها مجاز نیست.

همچنین ارسال هرگونه مایعات و سیالات به صورت موادغذایی به آمریکا غیرمجاز است.

بار من در تهران نیست و در یکی از شهرستان هاست، چکار کنم؟

در صورتی که بار شما در تهران نیست، کافی است موضوع را در تماس تلفتی با ما مطرح کنید. امکان بازدید از بار شما در شهرستان های ایران نیز فراهم است.

وسایل بسیار با ارزش و یا شکستنی دارم

بارهایی مانند آثار هنری یا لوازم بسیار با ارزش گاها پروتکل های بسته بندی و حمل خاص خود را دارند. در صورتی که بار شما شامل چنین مواردی است حتما در تماس تلفنی با ما به آن اشاره کنید.

سمپاشی چیست؟ آیا من به آن نیازی دارم؟

بارهای چوبی مانند پالت ها و یا مبلمان چوبی بایستی پیش از ارسال به آمریکا مجوز سمپاشی و گواهی آن را دریافت کرده باشند. در صورت نیاز، ما موضوع را به شما اطلاع رسانی میکنیم و شما را در جریان هزینه و روند آن قرار خواهیم داد.

 

موضوعات دیگر در خصوص ارسال بار به آمریکا:

نرخ حمل بار با کشتی

کارگو فرودگاه امام

ارسال لوازم منزل به آمریکا

کامنت های شما درباره ارسال بار به آمریکا:

در این بخش نظرات دوستان در خصوص ارسال بار به امریکا منتشر و پاسخ داده شده است. شما هم اگر پرسشی دارید ویا  به هردلیل امکان تماس با ما را ندارید سوال خود را در قالب کامنت بنویسید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

  1. شرایط حمل بار به امریکا برای یک کانتینر 20 فوت چه هست؟ همچنین هزینه ارسال به چه شکل است؟
    من برای ژانویه قصد ارسال دارم و وسایل هم بسته بندی نشده است

    1. دورد جناب چیت چیان
      در صورت تماس با دفتر ما در تهران میتوانید از مشاوره رایگان و جزئیات کامل در خصوص حمل بار به امریکا بهره مند شوید. در صورتی که در ایران تشریف ندارید، از طریق واتس اپ پیغام بگذارید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله شما می توانید با شماره هایی که در وبسایت موجود هست تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *