ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > وبلاگ > ارسال فرش به خارج از کشور: راهنمای کامل ارسال فرش به صورت مسافری و تجاری(مشاوره با ما رایگان است)
ارسال فرش به خارج از کشور

ارسال فرش به خارج از کشور: راهنمای کامل ارسال فرش به صورت مسافری و تجاری(مشاوره با ما رایگان است)

ارسال فرش به خارج از کشور مانند دیگر بارهای ارسالی دارای ضوابط و مقرارتی است که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید.

اکثر مقاصد ارسال فرش از ایران به کشورهای اروپا، آمریکای شمالی و استرالیاست. در این بین فرستادن فرش به خارج از ایران با توجه به اختلاف قیمت فرش در ایران و خارج از ایران همچنان بصرفه است.

جهت مشاوره تلفنی رایگان در خصوص ارسال فرش میتوانید با شماره‌های ثابت 02188552301 و 02145513  یا موبایل  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.(برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما همچنین با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986 بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم.

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و به شما کمک میکنیم تا بار فرش خود را با بهترین قیمت و در صحت و سلامت به خارج از ایران ارسال کنید.

ارسال فرش های ماشینی

با توجه به قوانین گمرکی ایران در خصوص ارسال فرش ماشینی به خارج از ایران محدودیت‌های کمتری نسبت به ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور وجود دارد. در این خصوص معمولا حساسیتی روی میزان فریت فرش ماشینی به خارج از ایران وجود ندارد.

در خصوص ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور بایستی به طریقه بسته بندی بار برای جلوگیری از آسیب دیدگی آن توجه ویژه ای نشان داد.

در این خصوص تیم بسته بندی بار ما در ابتکار ترابر همواره رضایت مشتریان را دراین خصوص تعمین کرده اند. با توجه به نوسان قیمت ها و شرایط  متفاوت بارهای ارسالی برای آگاهی از هزینه ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور تماس بگیرید.

 

ارسال فرش دستباف

با توجه به محدودیت های گمرکی و صادراتی ارسال فرش دستباف به خارج از کشور نیازمند داشتن مجوزهای گمرکی است.

با این حال مشتریان عزیز بایستی توجه داشته باشند که ارسال فرش به خارج از کشور از نوع دستباف تا تعداد 1 یا 2 فرش معمولا محدودیتی نخواهد داشت. برای صادرات فرش دستبافت و یا خروج تعداد بیشتر فرش دستباف از ایران بایستی مجوزهای لازم پیش از ارسال تامین شود.

مسافرین پرواز میتوانند معمولا 20 مترمربع فرش دستباف را با خود به خارج از ایران حمل کنند.

 

ارسال تابلو فرش به خارج

در مورد ارسال ارسال تابلو فرش به خارج از کشور معمولا محدودیت های خاصی وجود ندارد. مساله مهم در خصوص ارسال تابلو فرش به خارج از کشور نحوه بسته بندی بار و همچنین میزان ارزش بار میباشد.(مثلا ممکن است بسته بندی خاصی را برای سلامت کالا به شما پیشنهاد دهیم)

در صورت نفیس بودن و دستباف بودن تابلو فرش بهتر است پیش از طی کردن مراحل فرستادن بار مساله از لحاظ گمرکی چک شود. در صورت تصمیم به صادرات تابلو فرش و یا ارسال تابلو فرش به خارج به صورت مسافری برای آگاهی از تعرفه ها و شرایط از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.

 

نحوه ارسال فرش به خارج

در خصوص ارسال فرش به خارج از کشور از جمله  مواردی که سهل انگاری در آن خسارت و یا هزینه های اضافی برای مسافرین یا تجار به بار میآورد، اشتباه در تهیه لیست بسته بندی و البته کیفیت خود بسته بندی کالا مانند فرش در نحوه ارسال فرش به خارج است.

نکته: توجه فرمایید که نسخه ترجمه لاتین لیست برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

لذا تمامی مراحل بسته بندی شامل بسته بندی ارسال فرش از ایران به طور دقیق و مناسب برای حمل و تهیه لیست ذکر شده پیش از ارسال توسط عوامل این شرکت صورت گرفته و در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

برای هماهنگی در خصوص ارسال فرش به خارج از کشور و اطلاع از قیمت ها و جزئیات مهم دیگر از طریق تماس از مشاوره رایگان همکاران ما در بخش پشتیبانی بهره مند شوید.

راهنمای سایر کشورها

برای مطالعه مطالب کلیک کنید:

ارسال فرش به آلمان | ارسال فرش به استرالیا | ارسال فرش به کانادا | ارسال فرش به آمریکا | ارسال فرش به سوئد |

 

کامنت های شما در خصوص فرستادن فرش

  1. لطفا هزینه ارسال یک تخته فرش ماشینی 9 متری و دو تخته 3 متری به بوداپست را اعلام فرمایید.
    همچنین زمان لازم برای این کار و نحوه تحویل بار به شرکت را مشخص نمایید.
    آیا در صورت داشتن بلیط هواپیمایی پگاسوس، تغییری در هزینه ارسال رخ می دهد؟
    با سپاس فراوان
    پناهی

    1. لطفا هزینه ارسال ۲ تخته فرش ماشینی 9متراعلام فرمایید.
      همچنین زمان لازم برای این کار و نحوه تحویل بار به شرکت را مشخص نمایید.
      آیا در صورت داشتن بلیط هواپیمای، تغییری در هزینه ارسال رخ می دهد؟
      با سپاس فراوان.آخندزاده

  2. Hi, sir, I want to know whether your company can deliver an old carpet to China for me? It is in my home now, the size is 3*4 meters and around 43kg. I want to send it to Beijing of China. May you please tell me how much is the total delivering fee and how long time it will take to arrive in Beijing? Thank you very much

  3. با سلام. هزینه یک پالت 500 کیلویی فرش ماشینی در ابعاد مختلف به کشور برزیل چقدر می باشد؟

    1. سلام آقای سجاد
      اگر در ایران هستید میتونید با شماره های تماس ما در تهران تمامی سوالات خودتون رو بپرسید.
      اگر در خارج از کشور هستید، به واتسپ ما پیام بدید.
      شاد باشید

    1. سلام راس
      برای قیمت ارسال فرش به استرالیا خواهش میکنم که با دفتر تهران تماس بگیرید و یا در واتسپ برای ما پیغام بگذارید.

      1. سلام آیا میشه با پست دو تخته تابلو فرش دست بافت به ترکیه فرستاد یا نه و هزینه پست چقدر میشه و آیا به مجوز گمرکی نیاز داره یا نه با تشکر

  4. سلام آیا میشه با پست دو تخته تابلو فرش دست بافت به ترکیه فرستاد یا نه و هزینه پست چقدر میشه و آیا به مجوز گمرکی نیاز داره یا نه با تشکر

  5. سلام آیا مهاجر می تواند فرش دستباف ۱۲ متری خانه خودش را به کانادا ببرد؟ درفرودگاه های کانادا شامل هزینه تعرفه های گمرکی اونجا می شودیا نه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *