ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به استرالیا > فریت بار به استرالیا و ارسال بار به شهرهای مختلف استرالیا (مشاوره با ما رایگان است)
ارسال بار به استرالیا - فریت بار به استرالیا: تصویر مربوط به فعالیت های شرکت

فریت بار به استرالیا و ارسال بار به شهرهای مختلف استرالیا (مشاوره با ما رایگان است)

فریت بار به استرلیا: در این پست میخواهیم 0 تا 100 ارسال بار به استرالیا و فریت بار به استرالیا را با هم بررسی کنیم.

ارسال بار به استرالیا غالبا به شهرهای سیدنی، ملبورن، آدلاید، بریزبین، پرت و … به صورت هوایی از فرودگاه امام خمینی تهران و یا دریایی و با کشتی از بندرعباس به بنادر سیدنی، ملبورن، آدلاید و فریمانتل صورت میگیرد. اگر ارسال پستی به استرالیا دارید اینجا کلیک کنید.

همچنین خدمات ما شامل ارسال بار به ایران هم نیز میباشد که میتوانید در این خصوص هم مشاوره رایگان ما را دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان تلفنی در خصوص بارهای استرالیا میتوانید با شماره‌های ثابت 02145513 و 02188552301  یا با شماره موبایل  1627 343 0912 تماس بگیرید. با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و09216092986 بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

وظیفه خود میدانیم که تمام اطلاعات مربوط به فریت بار به استرالیا را به صورت شفاف و به روز به شما ارائه کنیم:

آپدیت بهمن ماه 1402
  • ارسال هوایی بارهای مسافری به استرالیا تنها توسط هواپیمایی امارات و قطرامکان پذیر است.
  • در حال حاظر بارهای دریایی کانتینر به استرالیا به صورت بارگیری مجدد در بندر “دبی” وترانشیپ صورت میگیرد.
  • ارسال بار به استرالیا با در نظر گرفتن موارد بهداشتی مربوط به ویروس کرونا بلامانع و قانونی است.

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار به کشور زیبای استرالیا کمک کرده ایم.

 

اغلب مسافران ایرانی به کشور استرالیا در تماس با ما قصد ارسال خرده بار به استرالیا، وسایل مربوط به زندگی، بارهای مربوط به مهاجرت، اضافه بار مسافری و غیره را به صورت هوایی دارند. همچنین برخی از هموطنان قصد ارسال بارهای تجاری مانند فرش و یا وسایل زندگی را با کشتی و به صورت دریایی دارند.

در ادامه تمامی مراحل فریت بار به استرالیا را باهم مرور کنیم:

نگران فریت بارهای شخصی یا تجاری نباشید

فریت بار به استرالیا برای دانشجویان، مهاجران کاری (WORK PERMIT)، تجار، و کسانی که مقیم این کشور هستند و یا قصد مهاجرت یا تجارت به این کشور را دارند کاملا قانونی و با عنوان Used personal effects به صورت فریت هوایی به استرالیا با هزینه مقرون به صرفه قابل ارسال خواهد بود. برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه فریت بار به استرالیا و شروع مراحل ارسال بار میتوانید با شماره تلفن 02145513 و 02188552301 و 09123431627  تماس بگیرید.

ارسال بار به استرالیا - فریت بار به استرالیا

 

چطور از ارسال بار به استرالیا مطمئن باشم؟

تجربه تخصصی در ارسال بار به استرالیا:

مشتریان ما در اولین تماس معمولا سعی میکنند بیشترین اطلاعات را از ما دریافت کنند. این طبیعی است. بار شما چه یک چمدان باشد و چه یک کانتینر باید سالم به مقصد برسد. تیم حرفه ای، تیمی است که شما را محتمل هزینه های اضافه نکند. زمان بندی درست، بسته بندی استاندارد و بدون مشکل و راهنمایی ترخیص بار شما در مقصد وطیفه شرکت ارسال کننده بار شما به استرالیاست و این نیازمند تجربه و صداقت در تماس تلفنی و مشاوره به شماست.

بار شما باید بیمه شود:

بارهای ارسالی از ایران به استرالیا بایستی بیمه شرکت های هواپیمایی یا بیمه بارنامه دریایی را داشته باشد. این بیمه برای مثال بر اساس ارزش تخمینی بار شما به ازای هر یک میلیون تومان، یک هزارتومان میباشد. برای مثال اگر ارزش بار ارسالی شما 100 میلیون تومان باشد، شما در ازای پرداخت مبلغ 100 هزارتومان بار خود را بیمه میکنید.

بسته بندی بسیار مهم است:

چه بسته بندی را خود در منزل انجام دهید و یا آن را به طور دقیق تر به ما بسپارید، بایستی در انجام اینکار دقت کنید. باز شدن بسته ها، نداشتن استحکام جعبه ها، پارگی در طول پرواز یا حمل دریایی و همچنین بسته بندی نادرست موارد شکستی از جمله موارد شایع در بسته بندی های ضعیف است. (در اداهم در بخش بسته بندی و حمل به شکل دقیق به موارد مربوطه اشاره میکنیم.)

 

ترخیص بار و کالا در استرالیا چگونه است؟

ترخیص بارهای هوایی در استرالیا معمولا توسط خود صاحب کالا امکان پذیر میباشد. برای اینکار بایستی گیرنده بار شخصا به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها 100 دلار استرالیا میباشد.

ترخیص بارهای دریای هم میتواند توسط صاحب بار و یا شرکت ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا صورت بگیرد. حداقل این هزینه حدود 2000 الی 4000 دلار است. (برای مثال برای کانتینر 20 فوت)

 

حمل و نقل بار از استرالیا به ایران چطور؟

حمل از استرالیا به ایران به صورت کلی ممکن است.

در صورتی که در ایران نیستید و بار شما در کشور استرالیاست و قصد ارسال بار از استرالیا به ایران را دارید کافی است موضوع را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با دفتر ما در تهران مطرح کنید. تجربه ما در ارسال کالا از استرالیا به ایران در طول سالها به شما در ارسال بار به ایران کمک خواهد کرد.

 

هزینه فریت بار به استرالیا، چند نکته مهم

یکی از سوالات متداول در رابطه با قیمت و هزینه فریت بار به استرالیا این است که هزینه هر کیلو پست به خارج از کشورچقدر است؟ این سوال اشتباه است چرا که قیمت و هزینه ارسال باربه خارج از کشور برمبنای رنج وزنی محاسبه می شود.

هزینه فریت بار استرالیا (هوایی):

هزینه فریت بار هوایی استرالیا مانند دیگر خطوط هوایی تابع دو عامل وزن و حجم میباشد. در واقع این مهم است که بار شما چه وزنی و در چه حجمی باشد. بنابراین در هنگام تماس تلفنی برای ارسال بار هوایی به استرلیا حتما وزن و حجم تخمینی بار خود را بدانید. (در مطلب قیمت فریت بار به این موضوع دقیق پرداخته ایم.)

شرکت های هواپیمایی به اصطلاح دارای هزینه مینیمم هستند.

یک مثال بزنیم. بر فرض شما قرار است 60 کیلو بار از تهران به ملبورن ارسال کنید. اگر قیمت ارسال 60 کیلو بار را 900 هزار تومان در نظر بگیریم، ممکن است که قیمت ارسال 100 کیلو بار 1 میلیون تومان به شما اعلام شود.

در تماس تلفنی شما، با داشتن وزن و حجم بار میتوانیم قیمت گذاری دقیق تری به شما ارائه کنیم. شما باید بتوانید با هزینه ای که پرداخت میکنید بیشترین میزان بار را به استرالیا ارسال کنید.

قیمت فریت بار استرالیا (دریایی):

برای ارسال بار با کشتی به استرالیا کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری اند.

در موارد مربوط به بارهای تجاری و لوازم زندگی با حجم بالا، و یا خرده بارها ارسال بار دریایی به صرفه تر است. در حجم و وزن های بیشتر، ارسال بار با کشتی به استرالیا هرچند که مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در پیش دارد، اما از نظر هزینه قابل مقایسه با ارسال بار هوایی نیست. همان طور که گفتیم در فریت هوایی بارهای با حجم بالا هزینه بالایی دارند.

شما بسته به حجم بار خود به صورت ارسال یک کانتینر کامل FCL و یا به صورت ارسال خرده بار به استرالیا با گروپاژ LCL اقدام کنید.

در مورد اولی شما یک کانتیتر را به صورت کامل در اختیار دارید و در مورد دومی شما از بخشی از حجم یک کانتینر برای ارسال به استرالیا استفاده میکنید.

حمل دریایی با کانتنیر به صورت خرده بار (Less Container Load)که به اختصار LCL گفته می شود
حمل اشتراکی یا گروپاژ در شرایطی است که میزان بار شما از حجم یک کانتینر کمتر است. در این صورت حمل بار دریایی به صورت اشتراکی و گروپاژ تا مقصد و بندرگاه مشخص صورت میگیرد. گروپاژ دریایی شیوه ای به صرفه برای حمل بار دریایی در شرایطی است که اجاره کامل یک کانتینر برای فرستنده صرف اقتصادی ندارد.

در مطلب حمل بار با کشتی به نکات بیشتری اشاره کرده ایم.

شرکت ابتکار ترابر پارسا با فراهم آوردن امکانات لازم جهت انجام امور بسته بندی در مبدا، جمع آوری بار، انبارداری، انجام امور گمرکی و تجمیع بار و نیز با همکاری شرکت های بین المللی در کانادا امکان حمل خرده بار دریایی از ایران به استرالیا جهت ارسال تمامی کالاهای تجاری از قبیل فرش، صنایع دستی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، مواد غذایی و سوپرمارکتی، برنج، لوازم منزل، مبلمان، پیانو و اضافه بار مسافری را فراهم نموده و سرویس های منظم توسط این شرکت انجام می پذیرد.

 

بار شما بین 5 الی 10 روز به استرالیا میرسد

به طور حدودی به خاطر داشته باشید که:

بارهای هوایی:

بین 5 الی 10 روز زمان برای رسیدن بار از ایران به استرالیا به صورت هوایی مورد نیاز است.

بارهای دریایی: 

حدودا 4 الی 7 روز برای رسیدن بار به بندر عباس و همچنین 20 الی 30 روز برای رسیدن بار به شهرهای استرالیا

این موضوع را به تجربه با شما در میان میگذاریم. پیشنهاد میکنیم که در خصوص یک روز یا دو روز زودتر رسیدن بار خود اصرار نکنید. حمل بار بین المللی، یک پروسه چند مرحله ای و حساس است. قطعا با کمی صبر و اعتماد بیشتر بار شما به موقع و بی نقص به مقصد خواهد رسید.

 

روی بسته بندی کالا حساس باشید

هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی در ارسال کالا به استرالیا و رعایت نکردن استانداردهای لازم، سبب آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت میشود.

در انبار مقصد در صورت خراب شدن بسته بندی شما، قطعا هزینه دلاری در این خصوص به شما تحمیل میشود. در نهایت علاوه بر خسارت های وارده در فریت بار به استرالیا ، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه خواهد شد.

انواع بسته بندی درست کالا را با هم بررسی کنیم:

بسته بندی معمولی: بارهای معمولی مانند بسته های نشکستنی، چمدان، بسته لباس ها یا کتاب ها و غیره که معمولا میتوان آنها را منزل نیز بسته بندی کرد و سپس در فرودگاه بسته بندی آن را مطمئن تر کرد.

جعبه چوبی: جعبه های چوبی به صورت باکس هایی با ابعاد مختلف به صورت پلمپ شده حمل خواهند شد. ظروف شکستنی، میز نهارخوری، شیشه یا آینه و حتی وسایل معمولی و غیرشکستنی را نیز میتوان به صورت جعبه های چوبی حمل کرد.

بسته بندی مبلمان: بسته بندی مبلمان برای آسیب ندیدن در طول سفر دریایی و همچنین انتقال در پورت مقصد یا مبدا مهم است. خدمات بسته بندی توسط ما در صورت نیاز شما به صورت حرفه ای صورت خواهد گرفت.

 

پالت چوبی: گاها بارهای شما متشکل از چند تکه بار جدا از هم است. در این صورت علاوه بر بسته بندی معمولی یا جعبه چوبی میتوانید بارها را به صورت چیده شده و فیکس شده روی پالت نیز ارسال کنید.

 

مدارک لازم برای حمل بار به استرالیا

مدارک لازم فرستنده از ایران:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • صفحه اول پاسپورت
  • آدرس و تلفن فرستنده در ایران

مدارک لازم گیرنده بار در استرالیا:

  • عکس پاسپیوریت
  • آدرس و تلفن مقصد تحویل گیرنده
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالا یا همان Packing list
  • فاکتور کالا یا Invoice

 

ممکن است در ایران نیاز به انبار داشته باشید

ممکن است پس از جمع آوری بار در ایران قصد داشته باشید که مثلا منزل خود را به فروش بگذارید و بارهای را در مکانی امن تا موعد ارسال نگهداری کنید. مجموعه انبار کانتینری ما در شهر تهران به شما این امکان را میدهد که بتوانید در صورت نیاز از خدمات انبارداری پیش از ارسال کالا به استرالیا استفاده کنید

 

نگران بردن حیوان خانگی به استرالیا نباشید

سگ، گربه، پرنده ها و خرگوش رایج ترین حیواناتی هستند که ما برای آنها امکان ارسال به کشور استرالیا را فراهم میکنیم. در صورتی که قصد دارید حیوان خانگی خود را به استرالیا بفرستید در تماس تلفنی با ما این موضوع را مطرح کنید.

ما درک میکنیم که حیوان خانگی شما به چه میزان برای شما حساس و مهم است. تلاش میکنیم تا در صورت نیاز شما مراحل حمل حیوان را به سرعت و با بهترین هزینه انجام دهیم.

 

اینها تمام مراحل حمل بار شما به استرالیا است

  1. مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای فریت بار به استرالیا (هوایی یا دریایی؟)
  2. بسته بندی برای فریت بار به استرالیا (در صورت نیاز)
  3. تهیه لیست بسته بندی قبل از فرستادن بار به استرالیا (در صورت نیاز)
  4. انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو استرالیا (در صورت نیاز)
  5. بارگیری و ارسال به گمرک یا فرودگاه برای حمل بار از ایران به استرالیا
  6. تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر(در صورت ارسال دریایی)
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی
  8. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی
  9. پیگیری آنلاین پس از حمل بار به استرالیا با کشتی و یا هواپیما

 

پرسش های متداول شما از ما (FAQ)

چقدر بار میتونم به صورت مسافری از فرودگاه امام به استرالیا ببرم؟

میزان بار همراه مسافر بستگی به خطوط هوایی دارد. این وزن معمولا بین 20 تا 40 کیلوگرم هست. متناسب با زمان پرواز شما در طول سال میتواند قوانین بار مسافری دچار تغییراتی شود. برای مثال ممکن در فصل ها پرتردد سفر امکان حمل وزن کمتری وجود داشته باشد.

چه قوانینی برای بردن جواهرات و زیورآلات به صورت شخصی وجود داره؟

قوانین مربوط به حمل شخصی جواهرات در فرودگاه های ایران بسیار متغیر است. پیشنهاد میکنیم پیش از پرواز خود حتما موارد را از هواپیمایی پرواز خود جویا شوید.

چه تعداد فرش میتونم با خودم به استرالیا ببرم؟

ارسال حدودا تا 5 الی 6 فرش ماشینی به صورت مسافری بلامانع است. تعداد بیشتر فرش ماشینی بایستی به صورت بارنامه تجاری ارسال شود. همچنین ارسال فرش دستباف به صورت مسافری وشخصی تا میزان 20 مترمربع ممکن است. مقدار بیشتر فرش دستباف بایستی به صورت تجاری ارسال شود. سوالات بیشتر در خصوص بردن فرش به استرالیا را در تماس تلفنی با مطرح کنید.

میخواهم یک بسته کوچک به استرالیا بفرستم، چکار کنم؟

لینک: ارسال بسته پستی به استرالیا

تهران نیستم و میخوام از شهرستان به استرالیا بار بفرستم

مشکلی از این لحاظ وجود ندارد. نمایندگی ها در شهرهای مختلف ایران امکان بازدید از بار شما را فراهم میکنند. اگر در شهری غیر از تهران هستید در تماس تلفنی اعلام کنید.

وسایل حساس یا شکستنی برای ارسال دارم

در صورتی که قصد ارسال مواردی مثل تابلو عکس، تابلو نقاشی، آینه و یا هرگونه لوازم شکستنی و یا حساس را دارید ممکن است نیاز به بسته بندی به صورت جعبه چوبی داشته باشید. در صورت نیاز به این خدمت میتوانید در تماس تلفنی موضوع را با ما مطرح کنید.

چطور پس از ارسال کالا به استرالیا  بار رو پیگیری کنم؟

از طریق وب سایت ما و در بخش پیگیری بارها میتوانید با وارد کردن شماره پیگیری میتوانید موقعیت بار خود را پس از ارسال کالا به استرالیا مشاهده نمایید.

آیا بارم نیاز به سمپاشی داره؟ سم پاشی بار چیه؟

برخی از بارها برای مثال کالاهای چوبی، مبلمان، برخی از کالای تجاری و … نیاز به داشتن گواهینامه سمپاشی بین المللی هستند. در صورت نیاز این خدمت به صورت کامل توسط ما انجام خواهد شد.

قصد فریت بار از استرالیا به ایران را دارم

امکان ارسال بار از استرالیا به ایران توسط شرکت ابتکار ترابر ممکن است. امکانات ارسال بار از پورت استرالیا به ایران به صورت هوایی یا دریایی وجود دارد. در صورت نیاز به حمل بار از استرالیا به ایران میتوانید با شماره های تماس ما در ایران و یا به شماره واتسپ ما ارتباط برقرار کنید.

 

موضوعات دیگر در خصوص ارسال بار استرالیا:

ارسال وسایل خانه به استرالیا

سریعترین پست از ایران به استرالیا

قیمت لوازم منزل در استرالیا

  1. سلام
    میخواستم از استرالیا به تهران بار بفرستم..
    برای 20 کیلو قیمت و محل تحویل رو میحوام بدونم

    1. سلام
      اگر در خارج از کشور هستید لطفا به شماره واتس اپ ما پیامی بدید.
      همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو شما خواهند بود.

      1. سلام خسته نباشید هزینه ارسال بار هوایی از ایران به سیدنی استرالیا ، حدود دویست کیلو چقدر میشود ،
        با تشکر از شما

        1. سلام محمد دهنوی عزیز
          ای کاش شماره تماس تون رو هم درج میکردید.
          چشم از طریق ایمیل بهتون قیمت رو اطلاع میدیم.

    2. ببخشید من از استرالیا نشد به اون شماره زنگ‌بزنم
      سوال منم هست
      منم بیست کیلو بار دارم‌میخوام بفرستم تهران چقدر میشه هزینه ش
      بار من سوغاتیه مثل لباس و کفش

      1. در پاسخ به فهمیه
        سلام
        در خصوص ارسال بار از استرالیا به ایران مشکلی نیست
        فقط لطف کنید به واتسپ WhatsApp ما یه پیغام بدید تا راهنمایی تون کنیم.
        واقعا شرمنده ایم که قیمت ها دائم تغییر میکنه و نمیشه تو سایت درج کنیم.

    1. سلام خانم مروارید
      حقیقتا در خصوص هزینه ها از شما میخوایم که تماس بگیرید با دفتر تهران و پس از توضیح کامل میزان قیمت رو دریافت کنید.
      امیدواریم که پوزش ما را بپذیرید.

    1. سلام
      با دفتر تماس بگیرید
      ارسال بار از استرالیا به ایران نیز انجام میشود.

      1. سلام لطفا لیست هزینه های لوازم منزل رو از تهران به استرالیا ایالت ادلاید رو برام ایمیل کنین.

  2. سلام
    لطفا شرايط و تعرفه ي ارسال بار از استراليا (سيدني) به ايران رو بفرماييد..
    هم هوايي هم دريايي…
    بار من شامل لباس و كفش هست..
    حجم خيلي زيادي هم نيس…
    ممنون

    1. احسان عزیز
      ای کاش شماره تماسی در اختیار میگذاشتید و یا در واتساپ یا فرم آنلاین اطلاعات تماس تون رو میگفتید تا بتونیم به شما هزینه رو اعلام کنیم.

      پشتیبانی ابتکار ترابر

      1. سلام میخوام حدودا ۵۰۰ ،۶۰۰ کیلو بار (ممکنه کمی بالا پایین باشه) و اکثرا پوشاک هست به بریزبین استرالیا بفرستم ،از طریق دریا قیمت ها به چه صورت هست؟ وآیا الان مرز باز هست چه زمانی برای فرستادن اقدام کنم؟
        با تشکر

        1. خانم زهرا
          در خصوص ارسال پوشاک مواردی هست که خواهش میکنم تماس بگیرید تا بررسی کنیم.

    1. سلام خانم شادی وقتتون بخیر
      متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی نمیتونیم عدد دقیقی اعلام کنیم. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام بگذارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام وقت بخیر
      ببینید ارسال بار علاوه بر نوع بار به وزن آن نیز بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با شماره های موجود در سایت بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *