ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به اروپا > حمل اثاثیه منزل به اروپا – ارسال وسایل خانه به اروپا

حمل اثاثیه منزل به اروپا – ارسال وسایل خانه به اروپا

فهرست مطالب

حمل اثاثیه منزل به اروپا | پاسخ به 3 سوال متداول مشتریان در خصوص ارسال وسایل خانه به اروپا

حمل اثاثیه منزل به اروپا و خدمات ارسال اسباب و لوازم خانه به دیگر نقاط جهان را از طریق خدمات ابتکار ترابر پارسا جویا شوید. در تمامی روزهای هفته با تماس تلفنی از طریق شماره 88552301 021 از مشاوره رایگان در خصوص هزینه ارسال وسایل خانه به اروپا ، “روشهای استاندارد بسته بندی” برای اسباب کشی به اروپا ، “بیمه” ارسال اثاثیه به اروپا ، هزینه حمل اثاثیه منزل به اروپا و نیز نکات دیگر در مورد ارسال لوازم منزل به اروپا بهره مند گردید. درصورت نیاز به بازدید کارشناس در خصوص ارسال وسایل خانه به اروپا در تماس تلفنی با ما موضوع را مطرح کنید.

خدمات ما: مشاوره رایگان + ارسال بدون هزینه کارشناس + حمل اثاثیه منزل به اروپا

ادامه مطلب: 10 مرحله اصلی ارسال لوازم منزل به اروپا + سوالات رایج مشتریان در خصوص حمل اثاثیه منزل به اروپا

قبل از آن توجه شما را به تماشای ویدئوی مراحل حمل اثاثیه منزل به اروپا جلب می کنیم. با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912 – 09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

ارسال لوازم منزل به اروپا هوایی یا زمینی؟

برای بسیاری از شما این سوال وجود دارد که برای ارسال لوازم منزل به اروپا باید از چه طریقی ( حمل و نقل هوایی یا حمل و نقل زمینی) مراحل ارسال را انجام داد. برای پاسخ به این سوال دو نکته مهم در خصوص حمل اثاثیه منزل به اروپا را حتما باید در نظر گرفت.

  • یک: هزینه ارسال لوازم منزل به اروپا
  • دو: مدت زمان ارسال لوازم منزل به اروپا

یک: حمل اثاثیه منزل به اروپا از راه هوایی

نکته: از نکته نظر مدت زمان ارسال اثاثیه به اروپا حمل با هواپیما در مدت زمان بسیار کمتری انجام میشود و در واقع و لوازم منزل سریع تر از حمل از طریق زمین به مقصد می رسد. اما این نکته را هم بایستی در نظر داشت که هزینه حمل اثاثیه به اروپا از طریق زمینی و یا هوایی در موقعیت های مختلفت از کشور مقصد گرفته تا شهر مقصد متفاوت است.

با توجه به وجود پرواز مستقیم به برخی از فرودگاه های شهرهای اروپایی مانند پاریس، برلین، آمستردام، مادرید و … هزینه حمل اثاثیه منزل به اروپا از طریق هوایی گاها قابل رقابت و مقایسه با ارسال زمینی ست.

به همین منظور برای اطلاع دقیق از اینکه میتوانید اثاثیه منزل را به کدام کشور و یا کدام شهر به صورت هوایی ارسال کنید، از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در وب سایت مشاوره رایگان و اطلاعات دقیق تری از همکاران ما در خصوص حمل اثاثیه منزل به اروپا دریافت کنید.

به هر روی برای برخی از مسافران زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد مهمترین نکته و حتی مهمتر از هزینه ی حمل آن باشد؛در این شرایط میتوان حمل هوایی برای ارسال لوازم منزل به اروپا گزینه مناسب تری باشد. هرچند که در این خصوص در مورد کشورهای مختلف نکات و مسائلی وجود دارد که شرکت  ها بایستی پیش از ارسال موضوع را با مشتریان به طور شفاف مطرح کنند. در عین حال ضوابط زیر مهم بوده و بایستی به طور دقیق رعایت شوند.

اخطار: مثلا به عنوان یکی از نکات مهم در حمل اثاثیه منزل به اروپا باید بدانید که حمل برخی کالا ها در ارسال لوازم منزل به اروپا مثلا یخچال که در لوله های خود گاز دارند، با هواپیما و به صورت هوایی ممنوع است؛ مگر اینکه ضوابط مربوط به ارسال آن را به طور دقیق رعایت کنید.

کلید کنید: نکات کلیدی و مهم در خصوص حمل هوایی

 

دو: حمل اثاثیه منزل به اروپا از راه زمینی

با در نظر گرفتن تمام نکات، دانستیم که میتوان برای حمل اثاثیه منزل به اروپا از راه زمینی و هم هوایی و از طریق ارسال کانتینر به صورت زمینی و یا از طریق پرواز اقدام کرد. حالا برای این کار در ابتدا می خواهیم ببینیم هزینه ها به چه طریق محاسبه میشود و در ادامه مراحل مختلف حمل اثاثیه منزل به اروپا را نیز بررسی خواهیم کرد.

اخطار: دقت کنید که 10 مرحله عنوان شده در ادامه مطلب در خصوص حمل اثاثیه منزل به اروپا به صورت زمینی و هوایی مشترک است. با مطلعه موارد فوق اطلاعات خود را پیش از تصمیم به حمل اثاثیه منزل به اروپا کاملتر نموده و با اطمینان بیشتری اقدام به ارسال وسایل نمایید.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به اروپا

حمل و نقل زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه به اروپا از کجا انجام می شود؟

حمل و نقل زمینی به اروپا از شمال غربی کشور مانند بازرگان صورت می گیرد. ارسال لوازم منزل اروپا معمولا توسط کانتینرهای رایجی با سایزهای 20 فوت و 40 فوت صورت می گیرد که حجم کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب است.

حمل و نقل هوایی طبیعتا از فرودگاه امام خمینی انجام میپذیرد. تمامی مراحل پیش از این ارسال از بسته بندی گرفته تا سمپاشی بار بایستی به صورت تخصصی و دقیق صورت بگیرد. همچنین در برخی از کشورها مانند فرانسه و یا انگلستان تنها برخی از فرودگاه ها امکان دریافت بار را دارند. تعداد فرودگاه ها و اطلاعات مربوط به آنها با توجه به شرایط خاصی مانند تحریم ها و یا غیره متغیر است. برای آگاهی دقیق از این موضوع میتوانید با همکاران ما مشورت نمایید.

نکته: حداکثر ظرفیت وزن برای کانتینرهای معمولی 20 تن است.

نکته: مدت زمان ارسال اثاثیه به اروپا به طور معمولی بین  10 الی 15 است.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به اروپا چقدر است؟

یکی از موارد اغلب مهم در ارسال لوازم منزل به اروپا برای بسیاری از مردم این است که ببینند هزینه حمل اثاثیه منزل به اروپا چقدر است. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به اروپا به فاکتورهای متفاوتی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهر محل ارسال بار و … بستگی دارد.

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به اروپا، کارشناسان ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه برای حمل به اروپا می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به مشتریان اعلام می کنند. با ابن حال اگر برای کارشناسان امکان دسترسی به محل اثاثیه منزل وجود نداشته باشد هم، جای نگرانی نیست.

نکته: اگر شما در شهرستان هستید و قصد ارسال اثاثیه منزل به اروپا را دارید، تنها کافیست با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی و اعلام وزن و حجم حدودی وسایل به کارشناسان، یک برآورد کلی از هزینه حمل اثاثیه منزل خود به اروپا انجام دهید.

برای بررسی دقیق هزینه های حمل اثاثیه از ایران به اروپا، هم اکنون می توانید با شماره تلفن 88552301 021 تماس حاصل کنید.

 

آیا هزینه ارسال وسایل خانه به اروپا از شهرستان ها بیشتر است؟

از آن جایی که باید اثاثیه منزل در باربری زمینی داخل کانتینر و در باربری هوایی به صورت پالت جاسازی گردد و سپس برای انجام امور گمرکی به  تهران منتقل شود، لذا ارسال وسایل خانه به اروپا از شهرستان مقداری بیشتر از تهران هزینه در بر خواهد داشت. علت این کار هم مقدار مسافت بیشتر است که کانتینر مجبور است اثاثیه را حمل کند. به هر حال وسایل پیش از ارسال به فرودگاه و یا مرزهای غربی بایستی در تهران بررسی شود.

در این خصوصهم جای نگرانی نیست. پیش از شما برای ارسال وسایل خانه به اروپا بسیاری از مشتریان ما از شهرهای مثل مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده، اثاثیه خود را به صورت ایمن و تضمین شده به کشورهای اروپایی ارسال کرده اند.

 

10 مراحله اصلی ارسال اثاثیه به اروپا

به هر صورت متوجه شدیم برای اسباب کشی به اروپا بهتر است از حمل و نقل زمینی یا هوایی استفاده کرد و همچنین در جریان چگونگی هزینه ارسال اثاثیه به اروپا قرار گرفتیم، در ادامه به بیان مراحل حمل اثاثیه نیز می پردازیم.

به طور کلی حمل اثاثیه منزل به اروپا چند مرحله اساسی و مهم دارد که این مراحل کار به شرح زیر اند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل توسط ما با دقت بالا و با نظارت کامل از طرف شما انجام میگردد.

 

1. بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل اثاثیه به اروپا

در این مرحله اثاثیه منزل از قبیل مبلمان و یا هر وسیله دیگری مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته است و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به اروپا نیز پیش از بسته بندی و بارگیری به شما اعلام میشود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به اروپا در خصوص هزینه حمل اثاثیه منزل به اروپا اطمینان کامل حاصل فرمایید. در واقع بایستی گفت هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت رعایت اصول بسته بندی وسایل و مراحل قانونی نبایستی به مشتری تحمیل گردد.

نکته: کارشناسان ما بایستی در زمان بازرسی محموله، ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت اثاثیه و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع روش حمل (زمینی یا هوایی) و همچنین نوع بسته بندی (جعبه چوبی، کارتن، نایلون حباب دار، با گونی، صندوق فلزی، پالت چوبی و غیره) اقدام کنند.

 

2. تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به اروپا

در صورت حمل اثاثیه منزل به اروپا مانند مبلمان، پیانو … به صورت هوایی بارها بر روی پالت بسته بندی میشود. در صورت ارسال با کشتی و یا زمینی نیاز به بسته بندی و چینش بار در کانتینر است.

پس از اینکه بار شما مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، سایز کانتینر مناسب که باید اثاثیه شما داخل آن قرار داده شده و به اروپا ارسال شود تخمین زده می شود. قابل ذکر است که ابتکار ترابر پارسا دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه منزل به اروپا در اختیار شما قرار داده است که به شرح زیر میباشد.

نکته:

  • طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 مترست.

حمل اثاثیه منزل به اروپا

 

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 مترست.

حمل اثاثیه منزل به اروپا

 

علاوه بر این موضوع باید اشاره کرد که کانتینرهای 20 فوتی HEAVY DUTY تا وزن 26 تن و کانتینر های 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری هستند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله های اثاثیه امکان بارگیری بار به کانتینرهای معمولی امکان پذیر نباشد هم می توان از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف  و در شرایط مختلف استفاده نمود.

 

3. انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد

یکی از مهمترین موارد و حساس ترین مراحل ارسال لوازم منزل به اروپا به صورت زمینی یا هوایی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال به اروپا است. هرگونه سهل انگاری یا خطال در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردها، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل شما خواهد شد و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه میگردد.

ابتکار ترابر پارسا  با بکارگیری کادر حرفه ای و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را جهت بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال به کشورهای اروپا و دیگر اقصی نقاط جهان با کمترین هزینه ممکن را فراهم می آورد.

 

4. تهیه لیست بسته بندی

از دیگر موارد ضروری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میشود، عدم دقت در تهیه لیست بسته بندی ست. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری کالا به صورت کامل و دقیق به ترجمه زبان کشور مقصد در لیست جداگانه، جهت ارائه به گمرک مبدأ آماده گردد.

نکته: توجه کنی که نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه منزل برای ارائه به گمرک مقصد ضروری است.

تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست اسباب منزل و کالاها توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

 

5. امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با توجه به قوانین وضع شده برای ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای اروپایی تمامی اسباب و اثاثیه ارسالی به ویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی باید ابتدا در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص سمپاشی در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شود و گواهی آن  (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های معتبر دفع آفات نباتی برای ارسال به اروپا معتبر و مجاز صادر گردد.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی در اروپا منجر به پرداخت جریمه ی سنگین در مقصد شده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق بر مشتری اضافه میشود.

در صورت نیاز همچنین تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت میگیرد.

 

6. بارگیری بار و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا فرودگاه امام خمینی

در این مرحله اثاثیه منزل را برای ارسال به گمرک های مبدا و مقصد، درون کانتینر بارگیری کرده و آن را به گمرک غرب تهران می فرستند. درون گمرک کارهایی مانند بازرسی، صدور تگها، بررسی لیست و … انجام می شود.

همچنین در صورت ارسال هوایی اثاثیه، محموله اثاثیه با وانت یا خاور به فرودگاه امام خمینی جهت پرواز به شهرهای اروپایی فرستاده میشود.

 

7. انجام تشریفات گمرکی و فرودگاه و بازرسی توسط سگ مواد یاب

از کارهای مهمی که درون گمرک  برای ارسال اثاثیه به اروپا صورت میپذیرد، بازرسی اثاثیه و لوازم مخصوصا توسط سگ های مواد یاب میباشد. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون کانتینر بارگیری شده و کانتینر پلمپ میشود. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، به هیچ وجه باز نمیشود.

همچنین بارها از طریق اسکن های X-Ray جهت بررسی بیشتر در فرودگاه ها وگمرک ها مورد بررسی قرار میگیرند.

 

8. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی پیش از حمل لوازم منزل به اروپا

در این از حمل لوازم منزل به اروپا مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی برای ارسال اثاثیه به اروپا صادر می گردد.

نکته: این بیمه نامه نیز در مرحله اول با توجه به ارزش بار شما به صورت تخمینی تعیین می شود. یعنی از مشتری پرسیده می شود ارزش ریالی اثاثیه منزل او چقدر میباشد. سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان ارزش کالای مربوطه، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته شده و با توجه به لیست بسته بندی اعلام شده، پیش از حمل لوازم منزل به اروپا بیمه نامه صادر شده و ترجمه می گردد.

 

9. صدور بارنامه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال به اروپا

یکی از آخرین مراحل ارسال اثاثیه منزل به اروپا توسط باربری ها که بسیار حائز اهمیت میباشد، صدور بارنامه زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه از راه مرزهای غرب کشور است. صدور این بارنامه زمینی توسط شرکتی که کانتینر و بار به آن تعلق دارد صورت میگیرد.

 

10. پیگیری آنلاین کانتینرها پس از ارسال لوازم منزل به اروپا

این مرحله در صورت ارسال هوایی و یا دریایی به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ما پس از حمل وسایل منزل به اروپا قابل ردگیری و چک کردن میباشد.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912 – 09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

  1. سلام . من میخواستم یک سری مبلمان منزل رو به سوییس شیپ کنم و یه سری سوال داشتم. میشه لطفا یه شماره تماس که واتس اپ یا تلگرام داشته باشه رو بفرمایید تا بتونم باتون تماس بگیرم؟ ممنونم

    1. با سلام آقای امامی بزرگوار
      اطلاعات در خصوص ارسال بار به اروپا (سوئیس) به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  2. سلام ، ببخشید شما مواد غذایی هم ارسال میکنید به سوئیس؟
    شرایطش چطوریه؟هزینه ش مدت زمان تحویل در سوئیس؟

    1. سلام
      بله مشکلی نیست.
      اما در خصوص هزینه خواهش میکنم تماس بگیرید و یا در واتسپ برای ما پیغام بگذارید

    1. در پاسخ به احمد
      با سلام
      بله
      ممکن هست
      میتونید با شماره واتسپ ما در ارتباط باشید.
      همکاران بخش اروپا به شما پاسخ خواهند داد

    1. سلام
      مشکلی نیست
      فقط لطفا بگید از چه طریقی قرار هست ارسال کنید؟
      و اینکه برای دریافت هزینه ها لطفا با دفتر تهران ما تماس بگیرید و یا در واتسپ پیغام بگذارید.

  3. سلام وقت بخير
    من ميخواستم وسايل منزل از قبيل يخچال و…. به كشور يونان ارسال كنم ميخواستم سوال كنم قيمت هوايي و زميني رو حدودا ميشه بفرماييد

    1. سلام خانم سحر
      برای قیمت لطفا از طریق تماس با دفتر تهران و یا واتسپ اقدام کنید.
      ممنونم از شما

  4. سلام هزینه بار داخل کانتینر ۲۰ فوتی را زمینی و هوایی به آمستردام میفرمایید وسایل شخصی و لوازم منزل نظیر مبلمان و تخت و تلویزیون ،اگر کنار از کانتینر ۲۰ فوتی باشه حجمش و وزنش چگونه محاسبه می‌کرد ،
    ممنون

    1. سلام جناب وزیری بزرگوار
      لطفا برای استعلام قیمت با دفتر ما در تهران تماس بگیرید.
      همچنین در صورتی که خارج از ایران هستید میتونید از طریق واتسپ با ما در ارتباط باشید

  5. سلام ببخشید ارسال اثاثیه منزل از ایران به فرانسه میخواستم بفرستم اگ زمینی باشه چقد طول میکشه ب مقصد برسه؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ارسال اثاثیه منزل به فرانسه، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *