ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به اروپا > حمل به ترکیه > شرایط هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه زمینی و هوایی (مشاوره با رایگان است)
حمل اثاثیه منزل به ترکیه

شرایط هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه زمینی و هوایی (مشاوره با رایگان است)

هزینه حمل اثاثیه منزل و نرخ ارسال بارهای تجاری به ترکیه و دیگر کشورها را از ما جویا شوید.

مشاوره رایگان در خصوص هزینه ارسال اثاثیه منزل به ترکیه، نحوه بسته بندی برای اسباب کشی به ترکیه، بیمه ارسال اثاثیه به ترکیه، هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه و کلیه نکات در خصوص ارسال لوازم منزل به ترکیه بهره مند شوید.

  • در صورت نیاز به ارسال کارشناس برای بررسی ارسال وسایل خانه به خارج پرسش خود را در هنگام تماس مطرح کنید.
  • همچنین ما آماده همکاری جهت ارسال بارهای تجاری شما به صورت زمینی و حمل دریایی  به کشور ترکیه هستیم.
  • ارسال اثاثیه به صورت ارسال بار هواپیما معمولا به صرفه نیست.(در مطلب شرکت فریت بار توضیح داده ایم)

مشاوره تلفنی رایگان ما ازطریق تماس با شماره‌های ثابت 02188552301  و02145513 یا موبایل  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ امکان پذیر است.

بر روی واتساپ با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲  و 09216092986 آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال اثاثیه به کشور زیبای ترکیه کمک کرده ایم.

 

فهرست مطالب

سوال اصلی: حمل اثاثیه به ترکیه هوایی یا زمینی؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که برای حمل اثاثیه به ترکیه بهتر است از حمل و نقل هوایی استفاده کنین و یا حمل و نقل زمینی؟ برای پاسخ به این سوال چند نکته را باید در نظر گرفت:

یک: هزینه حمل اثاثیه به ترکیه

دو: مدت زمان حمل اثاثیه منزل به ترکیه

نکته: از نظر مدت زمان ارسال اثاثیه به ترکیه حمل با هواپیما در مدت زمان کمتری انجام شده و لوازم منزل سریع تر به مقصد می رسد. اما این نکته را باید در نظر داشت که هزینه حمل اثاثیه به ترکیه با هواپیما نسبت به حمل با کانتینر از راه زمینی، مقدار بیشتری است و در مواردی مقرون به صرفه نیست.

چرا که هزینه ارسال اثاثیه با هواپیما، نسبت به حجم و وزن اثاثیه مورد سنجش قرار می گیرد و بنابراین هزینه نسبتا زیادی را در بر می گیرد. اما ممکن است برای بعضی افراد مدت زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد مهمتر از هزینه ی آن باشد؛ بنابراین این افراد می توانند از هواپیما برای حمل اثاثیه منزل به ترکیه استفاده کنند.

اخطار: راستی این را هم بدانید که حمل برخی وسایل خانه مانند یخچال که در لوله های خود گاز دارند، با هواپیما ممنوع است؛ مگر اینکه گاز آن را خالی کنید.

 

سه پرسش رایج مشتریان از ما درباره اسباب کشی به ترکیه از راه زمینی :

با توضیحاتی که ارائه شد و نکات مختلفی که مطرح شد، متوجه شدیم که بهتر است برای اسباب کشی به ترکیه از راه زمینی و از طریق کانتینر اقدام کنیم.

حالا برای این کار در ابتدا می خواهیم ببینیم هزینه ها به چه صورت است و در ادامه مراحل مختلف ارسال لوازم منزل به ترکیه را بررسی خواهیم کرد.

اخطار: مسئله مهم در اینجا توجه به جزئیات مراحل حمل اثاثیه منزل به ترکیه است. توجه نکردن به هر یک از مراحل مختلف می تواند، موجب تحمیل هزینه های اضافی شود.

شرکت ابتکار ترابر پارسا تمامی مراحل زیر با با درنظر گرفتن بیشترین دقت و مقرون به صرفه ترین حالت به عهده میگیرد. برای ارتباط با ما تماس بگیرید.

 

یک: حمل و نقل زمینی برای ارسال اثاثیه به ترکیه از کجا انجام می شود؟

حمل و نقل زمینی از شمال غربی کشور مانند بازرگان صورت می گیرد. ارسال بار به ترکیه در اکثر مواقع به شکل کامیون دربست به حجم کانتینر 40 فوت صورت میگیرد.

* مدت زمان ارسال کالا به ترکیه به صورت دربست حدود 5 روز است.

در صورتی که مشتری تمایل به حمل بار به صورت خرده بار داشته باشید میتوان با قیمت پایین تری صورت بگیرد. به این صورت که شما تنها بخشی از کانتینر را برای حمل زمینی ترکیه اجاره میکنید.

* در این صورت ممکن است مدت حدود یک ماه طول بکشد تا کل بار برای ارسال آماده شود.

 

دو: هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه چقدر است؟

یکی از موارد اغلب مهم در ارسال لوازم منزل به ترکیه برای بسیاری از مردم این است که ببینند هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه چقدر است. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به ترکیه به فاکتورهای متفاوتی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهر محل ارسال بار و … بستگی دارد.

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به ترکیه، کارشناسان شرکت ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به شما اعلام می کنند.

با این حال اگر برای کارشناسان امکان دسترسی به محل اثاثیه منزل وجود نداشته باشد هم، جای نگرانی نیست.

نکته: اگر شما در شهرستان هستید و قصد ارسال اثاثیه منزل به ترکیه را دارید، می توان با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی و اعلام وزن حدودی وسایل به کارشناسان، یک برآورد کلی از هزینه حمل اثاثیه منزل خود به ترکیه انجام داد.

برای بررسی دقیق هزینه های حمل، هم اکنون می توانید با شماره تلفن 88552301 021 تماس حاصل کنید.

در هنگام استعلام قیمت از شرکت ها توجه کنید که پایین ترین قیمت لزوما به معنی بهترین گزینه نیست. مهمترین چیز “بسته‌بندی صحیح” و “ارسال مطمئن” بار شماست.

 

سه: آیا هزینه ارسال وسایل خانه به ترکیه از شهرستان ها بیشتر است؟

از آن جایی که باید اثاثیه منزل داخل کانتینر جاسازی گردد و سپس برای انجام امور گمرکی به گمرک تهران بیایند، لذا ارسال اثاثیه از شهرستان مقداری بیشتر از تهران هزینه در بر خواهد داشت. علت این کار هم مقدار مسافت بیشتر است که کانتینر مجبور است اثاثیه را حمل کند.

در این خصوصهم  جای نگرانی نیست. پیش از شما هم بسیاری از افراد از شهرهای مثل مشهد، شیراز، اصفهان و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده، اثاثیه خود را به صورت ایمن و تضمین شده به کشور ترکیه ارسال کرده اند.

 

10 مراحله اصلی در ارسال بار به ترکیه

حالا که متوجه شدیم برای اسباب کشی به ترکیه بهتر است از حمل و نقل زمینی استفاده کرد و همچنین در جریان چگونگی هزینه ارسال اثاثیه به ترکیه قرار گرفتیم، در ادامه به بیان مراحل حمل اثاثیه نیز می پردازیم.

به طور کلی ارسال اثاثیه به ترکیه چند مرحله اساسی و مهم دارد که این مراحل به شرح زیر اند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل توسط  ما با دقت بالا و با نظارت شما انجام میگردد.

 

یک: بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل بار و حمل اثاثیه به ترکیه

در این مرحله اثاثیه شما مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته است و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به ترکیه نیز به شما اعلام میشود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به ترکیه در خصوص هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه اطمینان حاصل فرمایید. هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت رعایت اصول بسته بندی وسایل و مراحل قانونی نبایستی به شما تحمیل گردد.

نکته: کارشناسان بایستی به هنگام بازرسی محموله، ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت اثاثیه و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع حمل (زمینی، دریایی، هوایی) و همچنین نوع بسته بندی (جعبه چوبی، کارتن، نایلون حبابدار، گونی، صندوق فلزی، پالت و غیره) اقدام کنند.

 

دو: تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به ترکیه

پس از اینکه بار شما مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، سایز کانتینری که باید اثاثیه شما داخل آن قرار داده شده و به ترکیه ارسال شود تخمین زده می شود. قابل ذکر است که ابتکار ترابر در اغلب موارد کانتینر 40 فوتی را برای ارسال اثاثیه منزل به ترکیه در اختیار شما قرار می دهد.

 

  • طول انوع کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

حمل اثاثیه منزل به ترکیه

 

کانتینرهای  40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری اند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله امکان بارگیری بار به کانتینرهای معمولی امکان پذیر نباشد هم می توان از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف استفاده نمود.

 

سه: انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد

یکی از مهمترین موارد و حساس ترین مراحل ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت زمینی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال به ترکیه است. هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردها، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل خواهد شد و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه میگردد.

 

ابتکار ترابر مفتخر است که با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را جهت بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال به ترکیه و دیگر اقصی نقاط جهان با کمترین هزینه ممکن فراهم آورده .

 

چهار: تهیه لیست بسته بندی پیش از اسباب کشی و یا حمل از سوله های بار

از دیگر موارد ضروری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میشود، تهیه لیست بسته بندی ست. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه، جهت ارائه به گمرک مبدأ آماده گردد.

نکته: نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

 

پنج: امور سمپاشی کانتینر و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با توجه به قوانین وضع شده برای ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکا، ترکیه و استرالیا؛ تمامی لوازم ارسالی به ویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی باید در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شود و گواهی سمپاشی (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های معتبر دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر گردد.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد شده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق اضافه میشود.

در صورت نیاز همچنین تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت میگیرد.

 

شش: بارگیری بار کانتینر و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا سایر گمرک های کشور

در این مرحله اثاثیه منزل را برای ارسال به گمرک ها، درون کانتینر بارگیری کرده و آن را به گمرک غرب تهران می فرستند. درون گمرک کارهایی مانند بازرسی، صدور تگ و … انجام می شود.

 

هفت: انجام تشریفات گمرکی و بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران

از کارهای مهمی که درون گمرک تهران برای ارسال اثاثیه به ترکیه انجام می شود، بازرسی اثاثیه و لوازم مخصوصا توسط سگ مواد یاب میباشد. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون کانتینر بارگیری شده و کانتینر پلمپ می گردد. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، باز نمیگردد.

 

هشت: صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

در این مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی صادر می گردد.

نکته: این بیمه نامه نیز در مرحله اول با توجه به ارزش بار تعیین می شود. یعنی از مشتری پرسیده می شود ارزش ریالی اثاثیه منزل او چقدر میباشد. سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان ارزش، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته می شود و با توجه به لیست بسته بندی، بیمه نامه صادر شده و ترجمه می گردد.

 

نه: صدور بارنامه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال به ترکیه

یکی از مراحل ارسال اثاثیه منزل به ترکیه که بسیار حائز اهمیت میباشد، صدور بارنامه زمینی برای ارسال اثاثیه از راه دریا است. صدور این بارنامه زمینی توسط شرکتی که کانتینر در آن خط قرار دارد انجام میگردد.

 

ده: پیگیری آنلاین کانتینرها پس از ارسال لوازم منزل به ترکیه

در آخرین مرحله پس از ارسال اثاثیه با کشتی به سمت مقصد، می توانید از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین اثاثیه منزل خود را رهگیری نمایید و در جریان آن باشید.

 

کامنت های شما در رابطه با ارسال لوازم و مبلمان منزل به ترکیه

  1. با سلام
    احتراماً میخواستم بدونم که هزینه حمل اثاثیه منزل به اندازه یک تریلی 20 فوت به همراه هزینه گمرک و ترخیص به استانبول چقدر می باشد؟ برای ارسال از قزوین بار از گمرک قزوین ارسال می گردد؟ هزینه بسته بندی بار چقدر می باشد؟ تحویل بار door to door (تحویل در مقصد نهایی) می باشد؟

    1. سلام خانم صیدآبادی
      برای هزینه حمل اثاثیه به ترکیه بایستی حتما تماس بگیرید. چون حقیقتا به دلیل نوسان قیمت ها بر اساس نوسان دلار امکان درج قیمت متاسفانه ممکن نیست.
      بار شما بایستی برای از گمرک تهران ارسال بشه و دوستان ما در این خصوص راهنمایی تون میکنند.
      تحویل بار هم به این صورت هست که به نزدیک ترین گمرک محل زندگی شما در ترکیه ارسال خواهد شد و از این بابت خیال تون راحت باشه

      1. سلام و شب روزتون بخیر
        من ترکیه هستم نمیتونم تماس بگیرم
        ممنون میشم یک شماره واتساپ
        برام ارسال کنید ،

  2. سلام وقتتون بخير
    من ميخواستم از تركيه ست مبلمان و ميز تلويزيون و ميز ناهار خوري و تختخواب بگيرم و از اونجا بيارم ايران، اولاً اينكه آيا امكان پذير به عنوان اثاث از اونجا آورد اينجا؟ دوماً: هزينه اش كلاً چقدر ميشه؟

  3. سلام. من سراوان استان سیستان و بلوچستان هستم. یه مقدار اثاث منزل داشتم مثل یخچال و لباسشویی و ماشین ظرف شویی و … میخواستم ارسال کنم استانبول، آیا شما به سراوان هم خدمات رسانی می‌کنید؟ اگر بله، آیا خودتون اثاث رو به تهران بار میزنید یا خودمون بایدتا تهران برسونیم. با تشکر

    1. سلام و روز بخیر
      هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد. ابتدا اثاثیه به گمرک تهران منتقل میشود و سپس به ترکیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *