قیمت لوازم منزل در استرالیا

قیمت لوازم خانگی و منزل در استرالیا به عنوان یکی از دغذغه های کسانی است که قصد دارند به استرالیا مهاجرت کنند. در این مطلب قصد داریم تا قیمت چند نمونه از لوازم منزل را در استرالیا با هم مقایسه کنیم. هدف از این پست ارائه اطلاعاتی برای تصمیم گیری آن دسته از هموطنان است که پیش از مهاجرت به استرالیا قصد مقایسه قیمت ها را دارند.

 

سری به آمازون بزنید

برای دریافت و مقایسه قیمت ها در استرالیا بد نیست سری به سایت آمازون در استرالیا بزنید. برای مثال در این لینک میتوانید قیمت انواع میز در استرالیا را مشاهده کنید. همچنین قیمت یخچال در استرالیا و یا هزینه های خرید خانه را میتوانید با یک جستجوی ساده در سایت های خرید خانه در استرالیا و یا در آمازون پیدا کنید.

همچنین بد نیست تا از طریق سایت دیچی کالا به مقایسه این قیمت ها بپردازید.

قیمت یخچال و لوازم آشپزخانه: قیمت در آمازون استرالیا | قیمت در دیجی کالا

مبلمان: قیمت در آمازون استرالیا | قیمت در دیجی کالا

ابزارآلات: قیمت در آمازون استرالیا | قیمت در دیجی کالا

قیمت خودرو: قیمت خودرو در ایران | قیمت خودرو در استرالیا

 

قیمت کالاهای دست دوم را در Ebay دنبال کنید

برخی از کالاهای کارکرده انصافا ارزش بررسی را دارند. خصوصا وقتی که قصد مهاجرت دارید و ممکن است بخواهید در هزینه های در ابتدای ورود به کشور استرالیا صفحه جویی کنید.

از این روی بد نیست سری به سایت Ebay در استرالیا بزنید و از این طریق قیمت هر چیزی که مد نظر دارید را بررسی کنید.

 

هزینه های ارسال بار را درنظر بگیرد

ما در مطلبی جداگانه به صورت کامل به هزینه ارسال بار به استرالیا پرداخته ایم. در این مطلب تلاش کرده ایم تا تمام جزئیات مربوط به این موضوع را به طور دقیق بررسی کنیم.

اگر راهی کشور زیبای استرالیا هستید و قصد دارید حجمی از بار یا بسته را به استرالیا ارسال کنید ما به شما یاری میکنیم تا با بهترین قیمت و با کمترین زمان ممکن شما را در این امر یاری کنیم.

ابتکار ترابر پارسا با بیش از 20 سال سابقه در صنعت حمل و نقل کشور آماده پاسخگویی به شما در خصوص هرگونه هزینه های حمل بار به خارج از ایران است.

 

مطالب مرتبط:

فریت بار به اسرالیا

ارسال لوازم منزل به استرالیا

ارسال بسته پستی به استرالیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *