ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > 0 تا 100 حمل وسایل منزل به کانادا: شرایط و هزینه بردن وسایل منزل به کانادا از ایران (مشاوره با ما رایگان است)

0 تا 100 حمل وسایل منزل به کانادا: شرایط و هزینه بردن وسایل منزل به کانادا از ایران (مشاوره با ما رایگان است)

این مطلب راهنمای کامل حمل وسایل منزل به کانادا و ارسال لوازم منزل به کانادا است. نکات مهمی شامل هزینه ارسال اثاثیه منزل به کانادا، نحوه بسته بندی برای اسباب کشی به کانادا، بیمه، هزینه حمل با کشتی و به صورت دریایی و کلیه نکات در خصوص ارسال لوازم منزل به کانادا میباشد.

لوازم منزل توسط ایرانیان مهاجر به کانادا اغلب به شهرهای تورنتو، ونکوور، ادمونتون، اتاوا، کبک، وینیپگ، رجینا، کلگری  و به صورت حمل دریایی با کشتی صورت میگیرد.

تلاش داریم تا تمامی اطلاعات و خدمات مربوط به بردن وسایل خانه به شهرهای کانادا را به صورت شفاف به شما ارائه کنیم.

برای مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره‌های ثابت 02188552301 و 02145513 یا موبایل  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ تماس بگیرید. با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲  و 09216092986 بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

آپدیت بهمن ماه 1402
  • ارسال لوازم با حجم کم درحال حاضراز طریق خرده بار دریایی و کانتینر اشتراکی صورت میگیرد.
  • لوازم منزل با حجم بالا توسط کانتیر دربست 20 یا 40 فوتی به بنادر تورنتو، ونکوور و مونترال ارسال میشود.
  • با توجه به محدودیت فعلی در ارسال بارهوایی به ونکوور امکان ارسال بارهای مسافری شما به صورت دریایی به این شهر ممکن است.
  • ارسال بار به کانادا با در نظر گرفتن موارد بهداشتی مربوط به ویروس کرونا بلامانع و قانونی است.

 

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین‌المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال لوازم خانه به کشور زیبای کانادا کمک کرده‌ایم.

 

مراحل 12 گانه بردن وسایل منزل به کانادا را بیشتر بشناسید:

در ادامه مراحل کلی حمل لوازم از ایران به مقصد کانادا را باهم مرور میکنیم.

همچنین در مطلب فریت بار به کانادا به طور کامل به توضیح در خصوص ارسال بارهای معمولی و مسافری پرداخته ایم. توصیه میکنیم این مطلب را هم مطالعه کنید.

 

یک: بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل اثاثیه به کانادا

در این مرحله اثاثیه شما مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به کانادا به شما اعلام می شود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به کانادا در خصوص هزینه حمل اثاثیه منزل به کانادا اطمینان حاصل کنید. هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت رعایت اصول بسته بندی و مراحل قانونی نبایستی به شما تحمیل گردد.

نکته: کارشناسان در بازرسی لوازم شما، ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت و ارزش کالا نوع بسته بندی مورد نیاز(جعبه چوبی، کارتن، نایلون حبابدار، گونی، صندوق فلزی، پالت و …) را نیز به شما پیشنهاد میدهند. در ادامه انواع بسته بندی را نیز با هم مرور میکنیم.

 

دو: تخمین کانتینر برای حمل دریایی و بسته بندی برای حمل هوایی

پس از اینکه بار شما مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، سایز کانتینری که باید اثاثیه شما داخل آن قرار داده شده و به کانادا ارسال شود تخمین زده می شود. به طور کلی دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه منزل به کانادا در اختیار شما قرار می گیرد.

نکته:

  • طول کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

حمل اثاثیه منزل به کانادا - ارسال لوازم منزل به کانادا

 

  • طول کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

حمل اثاثیه منزل به کانادا - ارسال لوازم منزل به کانادا

 

همچنین کانتینرهای 20 فوت  HEAVY DUTY تا وزن 26 تن و کانتینر های 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری هستند.

در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله امکان بارگیری بار به کانتینرهای معمولی  امکان پذیر نباشد، می توان از کانتینرهای  OPEN TOP  که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های  FLAT RACK  در سایزهای مختلف استفاده کرد.

در زیر تصویری از بسته بندی برای ارسال هوایی اثاثیه به کانادا را مشاهده میکنید:

حمل اثاثیه منزل به کانادا - ارسال لوازم منزل به کانادا

 

سه: در خصوص بسته بندی حساس باشید

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل ارسال لوازم منزل به کانادا به صورت دریایی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل است. هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردهای لازم، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل خواهد گردید و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه می شود.

حمل اثاثیه منزل به کانادا - ارسال لوازم منزل به کانادا

 

شرکت ابتکار ترابر مفتخر است با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را جهت بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال به کانادا کیفیت تضمین شده و با کمترین هزینه ممکن فراهم آورده است.

 

چهار: در پورت مقصد Packing List را از شما خواهند خواست

از دیگر موارد ضروری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی می گردد، تهیه لیست بسته بندی است. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه، جهت ارائه به گمرک مبدأ آماده شود.

نکته: نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه برای ارائه به گمرک مقصد ضروری است.

تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت.

 

پنج: ممکن است برخی از لوازم شما گواهی سمپاشی بین المللی بخواهد

 با توجه به قوانین وضع شده جهت ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیا؛ تمامی لوازم ارسالی به ویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی می بایست در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شود و گواهی سمپاشی (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر گردد.

در صورت نیاز تمامی مراحل فوق با هماهنگی ما با شما توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت خواهد گرفت.

 

شش: بارگیری بار به کانتینر و ارسال آن به گمرک غرب تهران

در این مرحله اثاثیه منزل را برای ارسال به گمرک، درون کانتینر بارگیری کرده و آن را به گمرک غرب تهران می فرستند. درون گمرک کارهایی مانند بازرسی، صدور تگ و … انجام می شود.

 

هفت: انجام تشریفات گمرکی، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران

از کارهای مهمی که درون گمرک برای ارسال اثاثیه به کانادا انجام می شود، بازرسی اثاثیه و لوازم مخصوصا توسط سگ مواد یاب است. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون کانتینر بارگیری شده و کانتینر پلمپ می شود. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، باز نمی شود.

همچنین در صورت ارسال هوایی اثاثیه، تمامی بسته ها در فرودگاه و پیش از صدور بارنامه توسط دستگاه اشعه X-Ray مورد بازرسی قرار میگیرند.

 

هشت: ارسال کانتینر به گمرک بندر عباس در حمل دریایی

پس از انجام امور بارگیری و گمرک و پلمپ کانتینر، کانتینر حامل اثاثیه منزل برای ارسال به کانادا به گمرک بندر عباس وارد می شود تا از آن جا برای ارسال به کانادا آماده شود.

 

نه: تحویل کانتینر به سازمان کشتیرانی

بعد از اینکه کانتینر به گمرک بندرعباس وارد شد، کانتینر به سازمان کشتیرانی برای بارگیری توسط کشتی تحویل داده می شود.

همچنین در حمل هوایی بسته ها جهت بارنامه و بیمه به سوله های ارسال بار هوایی تحویل داده میشودند.

 

ده: صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

در این مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی صادر می شود.

نکته: این بیمه نامه در مرحله اول با توجه به ارزش بار تعیین می شود. یعنی از مشتری پرسیده می شود که ارزش ریالی اثاثیه منزل او چقدر است. سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته می شود و با توجه به لیست بسته بندی، بیمه نامه صادر شده و ترجمه می شود.

 

یازده: صدور بارنامه دریایی یا هوایی و تکمیل مدارک مورد نیاز

یکی از مراحل ارسال اثاثیه منزل به کانادا که بسیار حائز اهمیت است، صدور بارنامه دریایی یا هوایی برای ارسال اثاثیه است. صدور این بارنامه توسط شرکتی که کانتینر در آن خط قرار دارد انجام می شود. همچنین در حمل هوایی صدور بارنامه بایستی توسط شرکت معتبر و دارای مجوز در ایران اقدام شود.

 

دوازده: پیگیری آنلاین کانتینر کشتی یا بارنامه هوایی پس از ارسال لوازم منزل به کانادا

در آخرین مرحله پس از ارسال بار با کشتی و یا به صورت هوایی به سمت کانادا، می توانید ازسایت ما به صورت آنلاین اثاثیه منزل خود را رهگیری کنید. لینک رهگیری بارها پس از ارسال برای شما ارسال خواهد شد.

 

پرسش های متداول شما از ما (FAQ)

حمل و نقل دریایی برای ارسال لوازم منزل به کانادا از کجا انجام میشه؟

حمل و نقل دریایی از تمامی بنادر جنوب کشور مانند: بندر عباس، بندر بوشهر، بندر خرمشهر، بندر امام خمینی، بندر چابهار و … صورت می گیرد. با این حال با توجه به وجود امکانات بیشتر در زمینه سرویس های کانتینری و عملیات تخلیه و بارگیری در بندر عباس و بندر بوشهر، بیشتر محمولات کانتینری از این دو بندر حمل می شوند.

هزینه حمل اثاثیه منزل به کانادا چقدره؟

یکی از موارد مهم در ارسال لوازم منزل به کانادا برای بسیاری از مردم این است که ببینند هزینه حمل اثاثیه منزل به کانادا چقدر است. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به کانادا به فاکتورهای مختلفی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهر محل ارسال بار و … نیازمند است.

برای اعلام دقیق مقدار هزینه حمل اثاثیه به کانادا، کارشناسان ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به شما اعلام می کنند. پس اگر برای کارشناسان امکان دسترسی به محل اثاثیه منزل وجود نداشته باشد، جای نگرانی نیست.

من در شهرستان هستم و بار در تهران نیست. چکار کنم؟

اگر احتمالا شما در شهرستان هستید و قصد ارسال اثاثیه منزل به کانادا را دارید، می توانید با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی خود و اعلام وزن حدودی وسایل به کارشناسان، یک برآورد کلی از هزینه حمل اثاثیه منزل خود به کانادا داشته باشید.

برای بررسی دقیق هزینه ها، هم اکنون می توانید با شماره تلفن 02188552301 تماس حاصل کنید.

آیا هزینه ارسال اثاثیه به کانادا از شهرستان ها بیشتر است؟

از آن جایی که باید اثاثیه منزل داخل کانتینر جاسازی شوند و سپس برای انجام امور گمرکی به گمرک تهران بیایند، لذا ارسال اثاثیه از شهرستان مقداری بیشتر از تهران هزینه در بر خواهد داشت. علت این امر هم مقدار مسافت بیشتری است که کانتینر از شهرستان شما تا تهران حمل میشود.

در این خصوص جای نگرانی نیست. پیش از این هم بسیاری از افراد از شهرهای مثل مشهد، شیراز، اصفهان و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده، اثاثیه خود را به صورت ایمن و تضمین شده به کشور کانادا ارسال کرده اند.

چرا لوازم منزل را معمولا دریایی ارسال میکنند؟

به طور کلی برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که برای حمل اثاثیه به کانادا باید از طریق حمل و نقل هوایی این کار را انجام داد و یا حمل و نقل دریایی؟ برای پاسخ به این سوال چند نکته را باید در نظر گرفت.

  • هزینه حمل اثاثیه منزل به کانادا به صورت دریایی کمتر است
  • مدت زمان حمل اثاثیه منزل به کانادا به صورت دریایی طبیعتا بیشتر است
  • حجم وسایل ارسالی در حمل بارهای هوایی قیمت را به صورت بسیاری افزایش میدهد.

از نظر مدت زمان ارسال اثاثیه به کانادا حمل با هواپیما در مدت زمان کمتری انجام شده و لوازم منزل سریع تر به مقصد می رسد. اما این نکته را باید در نظر داشت که هزینه حمل اثاثیه به کانادا با هواپیما نسبت به حمل با کشتی، قابل مقایسه نیست.

 

موضوعات دیگر در خصوص ارسال اثاثیه به کانادا:

هزینه ارسال بار به کانادا

ارسال بار به ونکوور و تورنتو

کامنت های شما و پاسخ های ما

در این قسمت میتوانید سوالات خود را به صورت درج کامنت برای ما ارسال کنید. تلاش میکنیم تا بهترین پاسخ را به شما ارائه کنیم.

  1. سلام
    برای ارسال حدود 800 کیلو لوازم منزل چه قیمتی و چه شرایطی هست؟
    لطفا تلفنی به من اعلام کنید

    1. سلام خانم رئیسی
      کاش شماره تماسی برای ما میگذاشتید چون تنها ایمیل شما رو داریم.
      همونطور که اشاره کردیم ارسال بارهای کمتر از یک کانتینر و بیشتر از بارهای مسافری به کانادا به صورت خرده بار دریایی کاملا به صرفه هست براتون.
      مثلا همین 800 کیلو
      هر زمانی میتونید با دفتر ما در تهران و یا از طریق واتساپ باقی اطلاعات رو بفرمایید تا قیمت حمل به شما اعمال بشه.

      تشکر

  2. سلام
    در کانادا هم نماینده دارید؟ من کانادا هستم و می خواهم لوازم منزلم را از ایران فریت کنم. می خواستم سؤال‌هام رو بپرسم.

    1. با سلام جناب فرد
      بله. ابتکار ترابر در مقصد کانادا دارای نماینده رسمی با امکانات انبارهای تحت پوشش گمرکات کانادا Customs bonded warehouse میباشد.
      در صورتی که در واتساپ پیغامی بگذارید همکاران بنده به زودی با شما تماس میگیرند.

      پشتیبانی ابتکار ترابر

  3. سلام وقت بخیر. هزینه ارسال لوازم منزل به وزن تقریبی ۱۰۰۰کیلو از مشهد به ونکورر چقدره واینکه چه زمانی طول میکشه تابه مقصد برسه

    1. سلام و روزبخیر
      از نظر ارسال از مشهد هیچ مشکلی وجود ندارد.
      برای اعلام بارتون و دریافت قیمت دقیق لطف کنید و با دفتر تهران تماس بگیرید تا کمک تون کنیم.

  4. سلام روزتون بخیر . شما فقط از ایران میفرستین به کانادا ؟ امکان ارسال بار از ترکیه به کانادا هم هست ؟

  5. سلام
    برای ارسال برخی از اثاثه منزل بصورت هوایی به تورنتو (نیمه ژانویه به بعد قابل دریافت باشد) با وزنی بین 300 تا 400 کیلوگرم، چه زمانی برای ارجاع کار به شما و انجام کامل تشریفات مربوطه می بایست اقدام نمود؟
    1- وسایل شامل مبلمان، فرش، برخی لوزام زینتی، شکستنی و پوشاک می باشند.
    2- حدود اولیه هزینه با فرض انجام بسته بندی توسط شرکت شما را نیز مد نظر قرار گیرد.
    3- برای این حجم و زمان تحویل گیری مد نظر، حمل هوایی را توصیه می کنید یا حمل دریایی؟
    با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      با توجه به مواردی که ذکر کردید، پیشنهاد می کنیم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *