ترانزیت بار به اروپا

کرایه ترانزیت به اروپا

مشتریان گرامی میتوانند جهت استعلام نرخ کرایه ترانزیت به اروپا در تمامی روزهای هفته با شماره های مندرج در سایت با ما تماس بگیرند. همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش و درخواست برای ترانزیت به اروپا، بسته بندی بار جهت ترانزیت، بیمه و … میتوانید از مشاوره همکاران ما در شرکت ابتکار ترابر بهره مند شوید.

ارسال بارهای زمینی به اروپا از طریق ارسال ترانزیتی بار به کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و … صورت میگیرد.

تلاش میکنیم تا اطلاعات مربوط به قیمت و شرایط ارسال بار به خارج را به طور شفاف با شما مطرح کنیم.

برای مشاوره تلفنی رایگان ترانزیت اروپا میتوانید با شماره ثابت 02188552301  و از طریق موبایل با شماره ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

همچنین ما با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986 بر روی واتسپ آنلاین هستیم. (کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و به شما کمک میکنیم بار خود را با بهترین قیمت و در صحت و سلامت کامل به کشورهای اروپایی ارسال کنید.

 

مراحل 9 گانه اصلی و نحوه ترانزیت بار به اروپا را بیشتر بشناسید:

در جهت پاسخگویی به سوالات رایج مشتریان محترم، تصمیم گرفته ایم تا علاوه بر مشاوره رایگان تلفنی، مراحل ترانزیت بار به اروپا را به طور دقیق به اطلاع شما برسانیم. در صورت تمایل برای ارسال بار و یا هرگونه پرسش میتوانید از طریق شماره تلفن های مندرج در وب سایت با ما تماس بگیرید.

 

یک: مشاوره ، بازدید و برآورد کرایه ترانزیت به اروپا

مشاوره و برآورد کرایه ترانزیت به اروپا :در این مرحله جهت ارائه برآورد دقیق از کرایه ترانزیت به اروپا ، میتوانید از مشاوره تلفنی ما و همچنین امکان بازدید رایگان از بار بهره مند شوید. همچنین در صورتی که بار یا اثاثیه شما در شهری به جز تهران است میتوانید از طریق ارسال تصویر از بار و اثاثیه اقدام به دریافت مشاوره و برآورد قیمت نمایید.

 

دو: تعیین نوع بسته بندی بار

بسته جهت ترانزیت بار به اروپا : جهت ترانزیت بار به اروپا، بار هرچه که باشد باید بسته بندی دقیق شده و به صورت پالت چوبی و یا فلزی برای ترانزیت بار به اروپا اماده گردد. این تصویر نمونه ای از بسته بندی استاندارد برای فرستادن بار به اروپا میباشد.

هزینه حمل بار به اروپا - ارسال بار به اروپا - حمل بار زمینی به اروپا - حمل بار هوایی به اروپا

 

در صورت تصمیم به ارسال، با توجه به مقدار بار یک کانتینر 20 یا 40 فوت به شما پیشنهاد میشود.

  • طول کامل یک کانتینر 20 فوتی معادل 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی این کانتینر برای ترانزیت به اروپا 2.30 متر است.

کرایه ترانزیت به اروپا

 

  • طول کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع دقیق آن جهت حمل بار زمینی به اروپا 2.30 متر است.

هزینه حمل بار به اروپا - ارسال بار به اروپا - حمل بار زمینی به اروپا - حمل بار هوایی به اروپا

جهت ترانزیت به اروپا به صورت زمینی کانتینر استاندارد 20 فوت HEAVY DUTY تا وزن 26 تن و کانتینر 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن برای بارگیری لوازم و ترانزیت به اروپا موجود و آماده بارگیری هستند.

 

سه: بسته بندی برای ترانزیت به اروپا

رعایت نکردن بسته بندی صحیح جهت ترانزیت اروپا موجب آسیب پذیری بار و همچنین زیان مالی به صاحب بار خواهد بود. برای جلوگیری از این امر، انتخاب نوع پالت ها، نوع بسته بندی بر اساس بار، حمل درست به کانتینر و … از جمله مهمترین بخش های حمل و نقل بار است.
در این خصوص تمامی مراحل بسته بندی کالاهای تجاری و لوازم منزل شما توسط ما و به دقت و با نظارت شما صورت خواهد گرفت.

کرایه ترانزیت به اروپا

 

نکته: بسته بندی کالا برای ارسال هوایی و ارسال کالا به اروپا باید بر روی پالت چوبی استاندارد و به اندازه کافی مقاوم صورت بگیرد. تمامی مراحل عنوان شده در بالا توسط تیم حرفه ای ما به صورت دقیق اجرا خواهد شد.

 

چهار: تهیه لیست بسته بندی قبل از تراتزیت بار به اروپا

همه اقلام بار، اثاثیه و بارها پیش از تراتزیت بار به اروپا حتما باید و به صورت لیست شماره گذاری شده تهیه شود. لیست تهیه شده باید به انگلیسی ترجمه و به صورت قابل ارائه به گمرک تنظیم شده باشد.

نکته: نسخه ترجمه به انگلیسی برای تراتزیت بار به اروپا چه به صورت زمینی و چه هوایی برای ارائه به گمرک مقصد ضروری است و توسط شرکت ما برای شما تهیه خواهد شد.

 

پنج: سمپاشی بار

 تمامی بارهای ترانزیتی علی الخصوص بسته بندی های ساخته شده  از چوب های خام، پالت های بار و سایر کالاهای چوبی بر اساس قوانین گمرکی اروپا  حتما باید در ایران و با رعایت شرایط خاص توسط گاز مخصوص و یا قرص در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی گردیده و پس از این مرحله و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های معتبر در زمینه دفع آفات نباتی برای ترانزیت اروپا آماده گزدد.

 

شش: بارگیری بار

مرحله ششم در تراتزیت بار به اروپا مربوط به بارگیری و حمل بار است.

در این مرحله بار جهت ترانزیت زمینی توسط تیم ما در محل منزل شما و یا در صورت تجاری بودن از محل انبار شما جهت ارسال به گمرک بارگیری میشود.

 

هفت: تشریفات گمرک ، بازرسی، مواد یاب و پلمپ کانتینر

قبل از تراتزیت بار به اروپاا به صورت زمینی پس از انتقال آن به گمرک تهران، بار توسط سگ مواد یاب چک شده و کانتینر شما برای حمل بار به اروپا تا رسیدن به مقصد پلمپ خواهد شد.

 

هشت: بیمه نامه معتبر و بین المللی جهت ترانزیت اروپایی

بیمه نامه معتبر بین المللی برای تراتزیت بار به اروپا به صورت زمینی با توجه به ارزش آن تعیین خواهد شد. به این شکل که از شما پرسیده می شود که ارزش ریالی بار شما چه میزان میباشد. پس از آن با توجه به مقدار قیمتی که مشتری به شما اعلام خواهد کرد، در ازای هر 1 میلیون تومان، 1000 تومان هزینه بیمه  و با توجه به لیست بسته بندی ارائه شده، بیمه نامه صادر و ترجمه دقیقی از آن صورت خواهد گرفت.

 

کرایه ترانزیت به اروپا؟ تماس بگیرید

تلاش کردیم تا مراحل ترانزیت به اروپا را برای شما شرح دهیم. دقت کنید که تمام تلاش ما بر اجرای دقیق تمام مراحل فوق است تا بار شما بدون هیچ معطلی و خسارت در مقصد تحویل داده شود. به همین منظور برای آگاهی از کرایه ترانزیت به اروپا میتوانید ازطریق شماره های مندرج در وب سایت از مشاوره تلفی رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع از هزینه ها و قیمت ارسال بار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واساپ پیام دهید. همکاران ما شمارا راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *