ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > هزینه ارسال بار به خارج از کشور: راهنمای حمل بار به خارج از کشور (مشاوره با ما رایگان است)
هزینه ارسال بار به خارج از کشور: عکس مربوط به هواپیما و کشتی و تریلی

هزینه ارسال بار به خارج از کشور: راهنمای حمل بار به خارج از کشور (مشاوره با ما رایگان است)

هزینه ارسال بار به خارج از کشور ( حمل بار به خارج از کشور ) : مشتریان عزیز مقیم ایران میتوانند از طریق تماس با دفتر تهران و یا شماره موبایل با ما در ارتباط باشند. همچنین مشتریان عزیز مقیم خارج از کشور میتوانند از طریق WhatsApp و یا درج کامنت در وب سایت اقدام به طرح سوال و درخواست در خصوص شرایط و هزینه ارسال کالا به خارج از کشور از طریق باربری خارج از کشور نمایند.

از طریق تماس میتوانید از شرایط ارسال بار به خارج از کشور ، برآورد هزینه ارسال بار به خارج از کشور ، مشاوره در خصوص نحوه ارسال بار به خارج از کشور ، بیمه ارسال کالا به خارج از کشور ، مجوزهای ارسال کالا به خارج از کشور و موارد دیگر مطلع شوید.

برای مشاوره با ما در خصوص ارسال بار به خارج از کشور با شماره‌های ثابت 02188552301  و 02145513  یا موبایل  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986  بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار به خارج از ایران کمک کرده ایم.

 

در ادامه با مراحل ارسال بار به خارج از ایران آشنا میشوید:

فهرست مطالب

لینک راهنمای کامل بر اساس کشورهای مقصد

برای رفتن به صفحه اختصاصی کشورها، روی لینک های زیر کلیک کنید:

ارسال بار به کانادا | ارسال بار به استرالیا | ارسال بار به آمریکا | ارسال بار به آلمان | ارسال بار به انگلیس | ارسال بار به ترکیه | ارسال بار به گرجستان | ارسال بار به عمان | فریت باربه اسپانیا | ارسال بار به سوئد

 

لینک روش های ارسال هوایی، دریایی و زمینی

در مطلب قیمت فریت بار فرودگاه امام به طور کامل به شرح نحوه محاسبه فریت بار در فرودگاه امام برای ارسال بارهای هوایی خارجی پرداخته ایم.

همچنین در مطلب استعلام قیمت بارهای دریایی جدولی قرار داده ایم تا شما از هزینه های ارسال کانتینر به خارج از ایران آگاه شوید.

همچنین در صورتی که قصد ترانزیت بار به کشورهای اروپایی را دارید با کلیک روی لینک میتوانید اطلاعات مفیدی بدست آورید

فراموش نکنید که میتوانید از طریق تماس مستقیم با ما هزینه دقیق ارسال بار خود را برآورد کنید.

 

مرحله 10گانه نحوه ارسال کالا به خارج از کشور:

مراحل ارسال کالا به خارج از کشور : مطلب زیر جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان در خصوص نحوه ارسال کالا به خارج از کشور و شرایط ارسال کالا به خارج از کشور  تهیه شده است. ابتکار ترابر مفتخر است در زمینه مشاوره و ارسال بار به خارج از کشور پاسخگوی هرگونه پرسش مشتریان عزیز باشد.

 

یک: مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای حمل و نقل بار به خارج از کشور

اولین مراحل در  حمل بار به خارج از کشور چه به صورت هوایی و چه دریایی مشاوره تلفنی در خصوص روش حمل و همچنین هزینه های آن است. در مرحله بعدی  در صورت نیاز شما کارشناسان ما برای بررسی و بسته بندی بار برای حمل بار به خارج از کشور اقدام میکنند.

 

دو: بسته بندی برای ارسال بار به خارج از کشور

در صورت سهل انگاری در انجام بسته بندی کالا، لوازم تجاری و .. برای فرستادن بار به خارج از کشور و رعایت نکردن استانداردهای لازم،  آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت هایی در آن گریز ناپذیر است. در نهایت علاوه بر خسارت وارده در فرستادن بار به خارج از کشور، هزینه پرداختی هم به خسارت های ذکر شده فوق اضافه میشود.

نکته: اگر بار به صورت هوایی و یا گاها دریایی به خارج از کشور ارسال شود بایستی بسته بندی به صورت پالتهای چوبی و یا فلزی برای ارسال بار به خارج از کشور صورت گیرد. در زیر یک نمونه تصویر از بسته بندی استاندارد برای حمل بار به خارج از کشور را مشاهده میفرمایید:

هزینه ارسال بار به خارج از کشور - حمل بار به خارج از کشور

 

نکته: برای جلوگیری از آسیب دیدگی کالا و یا لوازم برای ارسال بار به خارج از کشور بایستی بسته بندی ها و چینش به صورت استاندارد صورت بپذیرد. تنها در این صورت است که میتوان از سلامت کالا پس از حمل بار به خارج از کشور اطمینان حاصل کرد.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور - حمل بار به خارج از کشور

 

سه: بارگیری برای ارسال کالا به خارج از کشور به صورت هوایی و دریایی

اگر ارسال کالا به خارج از کشور با کانتینر کشتی یا به صورت زمینی ارسال شود ، پس از کارشناسی یکی از کانتینرهای 20 یا 40 فوتی برای حمل کالا به خارج از کشور با کشتی به شما پیشنهاد خواهد شد.

  • طول این کانتینر، 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن برای ارسال کالا به خارج از کشور 2.30 متر است.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور - حمل بار به خارج از کشور

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن برای حمل بار به خارج از کشور 2.30 متر است.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور - حمل بار به خارج از کشور

برای ارسال کالا به خارج از کشور با کشتی و یا زمینی کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا وزن 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری هستند.

در صورت ارسال کالا به خارج از کشور به صورت هوایی لوازم و کالا شما پس از بسته بندی برای ادامه امور با وانت، خاور و یا وسایل نقلیه مناسب دیگر به فرودگاه امام حمل خواهد شد.

 

چهار: تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به خارج از کشور

همگی اقلام کالا، لوازم و کالا پیش از ارسال بار به خارج از کشور باید شماره گذاری و به صورت یک لیست استاندارد تهیه شود. این لیست تهیه شده برای حمل بار به خارج از کشور حتما باید به زبان کشور مقصد هم ترجمه شده باشد.

نکته: نسخه انگلیسی ترجمه برای ارائه به گمرک کشور مقصد ضروری است.

 

پنج: انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با توجه به کارگو خارج از کشور تمام کالاها و پالت های به خصوص ساخته شده ازانوع چوب خام بایستی در گمرک مبداء و با رعایت کردن شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شوند و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز برای فرستادن بار به خارج از کشور صادر گردد.

 

شش: بارگیری و ارسال به فرودگاه یا گمرک برای ارسال کالا از تهران به خارج از کشور

6 امین مرحله از ارسال کالا از تهران به خارج از کشور مربوط به بارگیری و حمل آن میباشد.

در صورت ارسال کالا از تهران به خارج از کشور به صورت هوایی، بار احتمالا با یک وانت، خاور یا هر وسیله مورد نیاز دیگری به فرودگاه امام خمینی ره برای ارسال کالا از تهران به خارج از کشور صورت خواهد گرفت.

در صورت ارسال کالا از تهران به خارج از کشور با کشتی یا زمینی ، کانتینر برای ارسال کالا از تهران به خارج از کشور با کشتی یا زمینی ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به یکی از بندرهای جنوبی کشو مانند بندرعباس و یا یکی از مرزهای زمینی مانند بازرگان منتقل میشود.

 

هفت: امور تشریفات گمرکی، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر

در صورت حمل بار به خارج از کشور با کشتی و یه به صورت زمینی پس از انتقال کانتینر شما به گمرک غربی تهران، محموله توسط سگ مواد یاب چک و کانتینر برای حمل بار به خارج از کشور  بسته خواهد شد.

در صورت حمل بار به خارج از کشور با هواپیما بار در فرودگاه جهت اسکن X-Ray و بازرسی با حضور شما صورت خواهد گرفت.

 

هشت: تحویل بار به حمل و نقل زمینی، هواپیمایی و یا کشتیرانی

در حمل بار به خارج از کشور با هواپیما پس از صدور بارنامه هوایی معتبر، بار برای ارسال بار به خارج از کشور به شرکت هواپیمایی سرویس دهنده تحویل داده خواهد شد.

همچنین در حمل دریایی بار به خارج از کشور با کشتی بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بنادر جنوبی وارد شد، به سازمان کشتیرانی برای بارگیری و حمل بار به خارج از کشور تحویل داده میشود.

 

نه: بیمه نامه معتبر بین المللی ارسال کالا به خارج از کشور

بیمه نامه معتبر برای حمل کالا به خارج از کشور با کشتی و یا هواپیما با در نظر گرفتن به ارزش بار تعیین خواهد شد. یعنی از صاحب بار پرسیده می شود که ارزش ریالی بار او به صورت حدودی چقدر است. سپس با توجه به مقدار قیمت اعلام شده از طرف شما، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در حمل بار به خارج از کشور نظر گرفته میشود و با توجه به لیست بسته بندی آن، بیمه نامه صادر شده و ترجمه دقیق نیز صورت میگیرد.

 

ده: امکان پیگیری آنلاین پس از حمل بار به خارج از کشور

بعد از ارسال بار به خارج از کشور و در مرحله آخر شما می توانید در هر لحظه از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین پیگیری کالا تجاری و یا لوازم خود را انجام بدهید. پس از ارسال بار به خارج از کشور ، لینک پیگیری بار و شماره بارنامه آن برای شما مشتری محترم ارسال خواهد شد.

 

نکته آخر: مجوز شرکتهای باربری خارجی یا باربری خارج از کشور

بسیاری از همکاران ما در صنعت حمل و نقل بین المللی و باربری به خارج از کشور دارای مجور رسمی و کارت بازرگانی هستند. در این بین برای جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو از مجوز رسمی شرکت باربری خارجی ( باربری خارج از کشور ) لازم است تا پیش از ارسال بار در این خصوص اطمینان کسب کنید.

 

کامنت های شما در خصوص باربری خارج از کشور

در این بخش کامنت های شما و پاسخ های ما را در خصوص باربری خارج از کشور مشاهده میکنید. شما هم میتوانید نظر خود را درج کنید و یا به طور مستقیم با دفتر ما در تهران تماس حاصل نمایید.

  1. سلام و عرض خسته نباشید. بختیاری هستم. باره شکستنی داشتم از تهران تا استرالیا که حدود 700الا 800 کیلو بیشتر نمیشود. میخواستم بدونم من حتما باید بارم یک کانتینر بشه یا اینکه میشه بایک بار دیگری کانتینر زد. بار ما اینه کنسول و میز ال اس دی و ساعت ایستاده هست.
    تشکر.

    1. سلام خانم/آقای بختیاری
      با شماره هایی که در وب سایت گذاشتیم تماس بگیرید و یا شماره موبایلتون رو به شماره 09100244001 SMS بزنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
      در صورتی که خارج از ایران هستید همینجا کامنت بگذارید و یا شماره ای که روش اکانت واتسپ دارید رو برای ما ارسال کنید.
      همکاران ما بار شما و همچنین امکان مشترک کردن بارها در یک کانتینر رو با شما در میان میگذارند و مشاوره کاملی در خصوص ارسال بار شکستنی به استرالیا به شما خواهند داد.

      ابتکار بین الملل

  2. سلام خسته نباشید من میخواستم بار از گرگان به گرجستان ارسال کنم یک کانتینر میخواستم بدونم هزینه کرایه بار چقدر میشه ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام و روز بخیر
      میتونید هر زمانی در طول روز با شماره تلفن های وب سایت تماس بگیرید.
      همکاران من مشاوره کامل در خصوص قیمت ها و همچنین نحوه ارسال بار به گرجستان رو با شما در میان میگذارند.
      اگر امکان تماس ندارید کافیه به شماره واتسپ ما پیامی بدید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته بشه.
      متشکرم

    1. با سلام
      با توجه به نوع بار و همچنین شیوه ارسال بار به فرانسه(هوایی – زمینی – دریایی ) قیمت ها متفاوت هست. لطفا از طریق شماره های تماس ما و یا از طریق واتسپ اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدید تا هزینه ارسال بار به فرانسه به صورت دقیق برای شما ارسال شود.

      1. با سلام
        با توجه به نوع بار و همچنین شیوه ارسال کالا به خارج از کشور (هوایی – زمینی – دریایی ) قیمت ها متفاوت هست. لطفا از طریق شماره های تماس ما و یا از طریق واتسپ اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدید تا هزینه ارسال بار به فرانسه به صورت دقیق برای شما ارسال شود.

  3. سلام
    حدود ۲۰ کیلو بار اضافه دارم
    لباس
    و
    یک
    فلکت یا کولر دستی
    از استکهلم به تهران
    ممکنه راهنمایی کنید
    پرواز من دوشنبه ۱۰ یونی هست با ترکیش ایر
    با سپاس

  4. با سلام خدمت شما ما حدود صد تا صد و پنجاه كيلو بار از جمله لباس و كيف و كفش و كتاب داريم از مجارستان به تهران شما حمل بار داريد از اينجا و اگر داريد لطفا هزينه رو بفرماييد ممنون

    1. سلام

      من در آلمان زندگی میکنم و میخواهم 100 کیلو چای و داروهایی گیاهی از ایران به آلمان بیاورم.
      خواستم بپرسم آیا شما در این زمینه هم کار میکنید و اگر اره من چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟

      با تشکر هاشمی

      1. سلام جناب هاشمی
        مشکلی وجود نداره.
        شماره واتسپ ما در مطلب و در کادر زرد رنگ هست.
        لطفا از طریق واتسپ پیام بدید.

  5. سلام وقت بخیر من یک تابلوی بزرگ معرق چوب دارم که ۱/۵ متر طول و ۱/۱۵ متر هم عرضش هست اما چون کار دست هست و روش پلی‌استر کار شده نباید به هیچ وجه آسیب و ضربه ببینه. وزن تابلو تقریبا۲۰ کیلو هست .امکان ارسال بدون آسیب هست؟ و اینکه هزینه فریت امریکا به طور تقریبی چقدر میشه؟ ممنونم.

    1. سلام مهتاب
      از نظر ارسال تابلو مشکلی نیست. میتونید تماس بگیرید با دفتر تهران تا راهنمایی تون کنند.
      در خصوص هزینه هم خواهش میکنم تلفنی جویا بشید.
      شاد باشید

    1. سلام خانم رویا
      برای اینکه بخوایم هزینه رو به شما بگیم بایستی اطلاعات داشته باشیم حجم بار شما، مبدا بار شما و … چه هست.
      برای همین از شما خواهش میکنم با شماره تلفن و یا شماره واتسپی که ما در بالا و در کادر زرد رنگ قرار دادیم تماس بگیرید.

      ممنون از شما

  6. سلام خسته نباسید ارسال گلیم دستبافت به کشور آذربایجان مجاز هست یا نه ؟ هزینه ی ارسال رو حدودی لطف می کنین بگین

  7. سلام وقت بخیر،امکان ارسال 2 کیلو بار از ایران به اسپانیا شهر Oviedo هست؟ و اینکه اگر امکان پذیر هست ممنون میشم هزینه ارسال بفرمایید

    1. سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای دریافت اطلاعات در خصوص هزینه ارسال بار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام بگذارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  8. سلام وقت بخیر
    من یک محموله ۵۰کیلویی ارسال به سوئیس داشتم
    ممکنه هزینه تقریبی اون رو بفرمایید ؟
    چه مدت طول میکشه که به دست فامیلمون برسه؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای اطلاع از هزینه ارسال بار به خارج از کشور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  9. سلام، یک مقدار مواد خوراکی مثل عسل و دارو گیاهی اگر بخوام به هلند ارسال کنم، حدود ۵ کیلو، هزینه ش حدودا چقدر میشه، لطفا از طریق هوایی و زمینی هردو رو بفرمایید اگر ممکنه، ممنونم

    1. سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای اطلاع از هزینه ارسال بار به هلند با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *