ابتکار ترابر > حمل بار به خارج از کشور > ارسال بار به دبی و امارات | حمل بار به دبی به صورت دریایی و هوایی (مسافری، تجاری، مهاجرتی)
ارسال بار به دبی

ارسال بار به دبی و امارات | حمل بار به دبی به صورت دریایی و هوایی (مسافری، تجاری، مهاجرتی)

ارسال بار به دبی و امارت به صورت دریایی از پورت بندرعباس و همچنین ارسال کالا از طریق فرودگاه امام به دبی صورت میگیرد. ارسال بار با کشتی به دبی نیازمند صدور بارنامه دریایی و همچنین بسته بندی و ارسال از گمرک ایران به مقصد این کشور است.

تلاش میکنیم در این مطلب مراحل ارسال بار به امارات (کارگو امارات) را به طور کامل شرح دهیم.این توضیحات در خصوص حمل دریایی به دبی و امارات و همچنین فریت بار به دبی از طریق فرودگاه میباشد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ارسال و حمل بار به دبی میتوانید با شماره با شماره‌های دفتر ما در تهران 02188552301  و 02145513  یا موبایل  1627 343 0912  تماس بگیرید. با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986  بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

 

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار به کشور زیبای امارات کمک کرده ایم.

 

با 12 مرحله حمل بار به دبی و امارات آشنا شوید

در خصوص آگاهی از مراحل حمل بار به دبی برای اطمینان خاطر شما و آگاهی بیشتر در خصوص نحوه ارسال بار به دبی علاقه مندیم تا مراحل 12 گانه آن را به شکل واضح برای شما بازگو کنیم.

 

1. مشاوره تلفنی پیش از فریت امارات (هوایی و دریایی)

اولین مرحله فریت دبی چه به صورت دریایی و چه هوایی دریافت مشاوره در خصوص انتخاب نوع حمل و همچنین هزینه های مربوطه میباشد. در مرحله دوم در صورت نیاز کارشناسانی از بار، ما جهت بررسی و بسته بندی برای فریت دبی اقدام میکنیم.

 

2. بسته بندی برای حمل بار به دبی با کشتی یا هوایی

دریایی: در شرایط حمل بار به دبی به صورت دریایی همانطور که در بخش بارگیری توضیح داده ایم، بار به صورت کانتینتری و در سایزهای متفاوتی برای ارسال آماده می‌شود. بار بایستی از لحاظ بازرسی اولیه و چیدمان صحیح به صورتی باشد که در مراحل حمل دریایی بار به دبی آسیب ندیده و با سلامت تمام به بندرمورد نظر در دبی برسد.

هوایی: در ارسال هوایی به دبی در صورت نیاز بایستی بسته بندی به صورت پالتهای چوبی و یا فلزی برای فریت بار امارات صورت گیرد. در تصویر زیر یک نمونه از بسته بندی برای فریت بار امارات توسط ابتکار ترابر قابل مشاهده است:

ارسال بار به دبی و ارسال کالا به دبی

 

نکته: حمل و نقل به امارات نیازمند بسته بندی استاندارد بار با پالت چوبی و با بکارگیری جعبه های سالم و استاندارد است:

ارسال بار به دبی و ارسال کالا به دبی

 

3. بارگیری برای ارسال بار به دبی

دریایی: پس از کارشناسی توسط ما، یک کانتینر 20 یا 40 فوتی برای ارسال بار به دبی با کشتی به شما مشتری عزیز پیشنهاد میشود.

  • برای ارسال بار به دبی طول یک کانتینر 20 فوت 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

کانتینر ارسال بار به دبی

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

کانتینر ارسال بار به دبی

در حمل دریایی بار به دبی کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابلیت بارگیری دارند.

هوایی: بارگیری برای فریت بار به دبی از فرودگاه امام خمینی صورت میگیرد. حمل بار تا فرودگاه امام با وانت ، خاور و یا هر وسیله نقلیه مناسب دیگری با توجه به بار صورت میگیرد.

 

4. تهیه لیست بسته بندی قبل از حمل دریایی به دبی

پیش از حمل دریایی به دبی همه بار ها و اقلام کالا بایستی شماره گذاری و به صورت لیست تهیه شود. لیست مود نظر برای فرستادن بار به امارات باید به زبان مورد قبول گمرک کشور مقصد ترجمه شده شود.

نکته: نسخه لاتین ترجمه برای حمل دریایی به دبی برای ارائه به گمرک مقصد ضروریست که این مرحله جزو وظایف ما میباشد.

 

5. امور سمپاشی و صدور گواهینامه بین المللی برای کارگو امارات

کارگو به معنی بار و کارگو امارات در واقع همان فرستان بار به امارات است .با توجه به قانون های وضع شده در خصوص کارگو امارات بیشتر کالاها به خصوص بسته بندی های چوب خام، پالت ها و سایر اقلام چوبی بایستی در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط  گاز و یا قرص مخصوص و در درجه حرارت معین و مدت زمان معین سمپاشی گردد. گواهی این سمپاشی (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های رسمی و تایید شده دفع آفات نباتی معتبر و مجاز برای کارگو امارات صادر گردد.

 

6. بارگیری و ارسال به بندرگاه یا فرودگاه برای حمل و نقل به امارات

بارگیری مرحله 6 ام و یکی از مهمترین مراحل حمل بار از ایران به امارات است.

در صورت حمل بار به از ایران به امارات با کشتی ، کانتینر شما پیش از حمل و نقل به امارات ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به یکی از بندرهای جنوب کشور منتقل میشود.

در صورت حمل با هوایپما به دبی امارات، بار شما با یک وانت، خاور یا هر وسیله مورد نیاز دیگری به فرودگاه امام خمینی برای انجام آخرین مراحل حمل و نقل به امارات منتقل میشود.

 

7. تشریفات گمرکی، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر پیش از ارسال کالا به امارات

دریایی: در  ارسال کالا به امارات با کشتی پس از حمل به گمرک تهران، بار توسط سگ های مواد یاب بازرسی و کانتینر برای حمل کالا به امارات با کشتی پلمپ خواهد شد.

هوایی: در صورت ارسال کالا به امارات به صورت هوایی، بار در فرودگاه با X-Ray اسکن  و در حضور شما بازرسی خواهد شد.

 

8. تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی جهت حمل بار به امارات

در حمل بار دریایی به امارات بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بندرهای جنوبی ارسال و تحویل بار شد، به سازمان کشتیرانی ایران و یا یکی از خطوط کشتی رانی دیگر، برای بارگیری کانتینر و حمل بار به امارات با کشتی تحویل داده خواهد شد.

در حمل بار به امارات به صورت فریت هوایی پس از صادر شدن بارنامه معتبر ، بار برای حمل بار به امارات به هواپیمایی تحویل داده خواهد شد.

 

9. بیمه نامه معتبر بین المللی

بیمه نامه معتبر برای حمل کالا به امارات چه برای حمل دریایی و یا حمل هوایی با توجه به ارزش بار تعیین میگردد. یعنی از فرستنده بار سوال می شود که ارزش ریالی بار چه مقداراست؟ سپس با توجه به مقدار قیمتی که شما اعلام خواهید کرد، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته خواهد شده و با توجه به لیست بسته بندی اعلام شده، بیمه نامه صادر و ترجمه دقیق نیز خواهد شد.

 

10. پیگیری آنلاین پس از حمل دریایی بار به امارات و حمل بار امارات به خطوط هوایی

 پس از اتمام فرایند ارسال بار به دبی، مشتریان محترم می تواند از طریق وب سایت ایتکار ترابر و به صورت آنلاین پیگیری لوازم و یا کالای تجاری خود را انجام دهند. پس از ارسال بار به امارات، لینک پیگیریمرسوله و بار و شماره بارنامه برای شما ارسال میشود.

 

هزینه حمل دریایی به دبی

هزینه حمل دریایی به امارات : هزینه حمل بار امارات و سوالاتی از این دست را از ما بپرسید. هزینه حمل دریایی به امارات بدون شک با توجه به نوع کالا، روش حمل (هوایی-دریایی) ، ارزش کالای شما و موارد دیگر متفاوت میباشد. ما پس از دریافت این قبیل اطلاعات از شما قادریم هزینه ارسال کالا به امارات و همچنین مراحل را به طور دقیق به شما اعلام کنیم.

لینک های مرتبط

حمل بار با کشتی

قیمت حمل بار هوایی خارجی

    1. سلام جناب کاظمی رشید وقت شما بخیر
      درخصوص میوه، تره بار و مواد غذایی باید لیست بار مشخص شود. ممنون میشم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *