ابتکار ترابر > حمل به عمان > ارسال بار به عمان: راهنمای کامل حمل کالا و خرده بار به عمان (مشاوره با ما رایگان است)
ارسال بار به عمان به صورت دریایی و هوایی

ارسال بار به عمان: راهنمای کامل حمل کالا و خرده بار به عمان (مشاوره با ما رایگان است)

ارسال بار به عمان اغلب به صورت دریایی و با لنچ و کشتی یا همچنین به صورت هوایی از فرودگاه های ایران صورت میگیرد. ارسال خرده بار به عمان شامل ارسال لوازم منزل و بارهای تجاری مانند بارهای صادراتی به این کشور است.

ارسال بار دریایی به عمان از طریق بندرعباس صورت میگیرد. دقت کنید که بارهای ارسالی شما باید دارای بارنامه رسمی باشید. حمل بار به مقصد عمان همچنین از طریق هوایی و از فرودگاه امام خمینی و همچنین فرودگاه دیگرشهرها مانند شیراز صورت میگیرد.

برای مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره ثابت 02188552301  و 02145513 از طریق موبایل با شماره ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ تماس بگیرید. همچنین ما با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲  و 09216092986 بر روی واتسپ آنلاین هستیم. (کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و به شما کمک میکنیم بار خود را با بهترین قیمت و در صحت و سلامت کامل به کشور زیبای عمان ارسال کنید.

برای مطالعه بیشتر شما: راهنمای فریت بار از فرودگاه امام خمینیراهنمای حمل بارهای دریایی

 

12 مرحله حمل دریایی بار به عمان یا حمل بار هوایی به عمان را بیشتر بشناسید:

با توجه به دغدغه مشتریان در خصوص آگاهی از مراحل ارسال بار به عمان برای اطمینان خاطر شما و آگاهی بیشتر در خصوص نحوه ارسال بار به عمان تصمیم گرفتیم تا مراحل 12 گانه آن را به شکل واضح بازگو کنیم.

 

1. مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای حمل کالا به عمان

 اولین مرحله حمل کالا به عمان چه به صورت دریایی و چه هوایی مشاوره تلفنی در خصوص انتخاب نوع حمل و همچنین هزینه های مربوطه است. در مرحله دوم در صورت نیاز کارشناسان ما برای بررسی و بسته بندی بار برای حمل کالا به عمان اقدام میکنند.

 

2. بسته بندی حمل بار به مسقط با کشتی یا هوایی

دریایی: در صورت حمل بار به مسقط به صورت دریایی همانطور که در بخش بارگیری توضیح داده خواهد شد، بار به صورت کانتینتری و در سایزهای متفاوتی برای ارسال آماده می‌شود. بار بایستی از لحاظ بازرسی اولیه و همچنین چیدمان صحیح به صورتی باشد که در مراحل حمل دریایی بار به عمان آسیب ندیده و با سلامت تمام به بندر بین المللی عمان برسد.

 

هوایی: در ارسال هوایی در صورت نیاز بایستی بسته بندی به صورت پالتهای چوبی و یا فلزی برای فریت بار به عمان صورت گیرد. در تصویر زیر یک نمونه  از بسته بندی برای فریت بارعمان توسط ابتکار ترابر پارسا را مشاهده میکنید:

حمل دریایی بار به عمان - حمل کالا به عمان - حمل بار به مسقط

 

نکته: حمل و نقل به عمان به صورت هوایی نیازمند بسته بندی استاندارد بار بر روی پالت چوبی و با بکارگیری جعبه های استاندارد و مقاوم است:

حمل دریایی بار به عمان - حمل کالا به عمان - حمل بار به مسقط

 

3. بارگیری برای ارسال بار به عمان

دریایی: پس از کارشناسی یکی از کانتینرهای 20 یا 40 فوتی برای ارسال بار به عمان با کشتی به شما مشتری عزیز پیشنهاد خواهد شد.

  • برای ارسال بار به عمان مانند دیگر خطوط کشتی رانی طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

حمل دریایی بار به عمان - حمل کالا به عمان - حمل بار به مسقط

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

حمل دریایی بار به عمان - حمل کالا به عمان - حمل بار به مسقط

برای حمل دریایی بار به عمان کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری هستند.

هوایی: بارگیری برای حمل بار به مسقط  از فرودگاه امام خمینی صورت میگیرد. حمل بار تا فرودگاه با وانت بار، خاور و یا هر وسیله نقلیه مناسب دیگری صورت میگیرد.

 

4. تهیه لیست بسته بندی قبل از حمل دریایی به عمان

پیش ازحمل دریایی به عمان همه اقلام بارو کالا بایستی شماره گذاری و به صورت لیست تهیه شود. این لیست تهیه شده برای فرستادن بار به عمان باید به زبان مورد قبول گمرک کشور مقصد ترجمه شده باشد.

نکته: نسخه لاتین ترجمه برای حمل دریایی به عمان برای ارائه به گمرک مقصد ضروری است.

 

5. امور سمپاشی و صدور گواهینامه بین المللی برای کارگو عمان

کارگو به معنی بار است و کارگو عمان یعنی فرستان بار به عمان .با توجه به قانون های وضع شده در خصوص کارگو عمان بیشتر کالاها به خصوص بسته بندی های ساخته شده ازانوع چوب های خام، پالت ها و سایر کالاهای ساخته شده از چوب بایستی در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص مخصوص و در درجه حرارت معین و مدت زمان معین سمپاشی بشوند و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های رسمی و تایید شده دفع آفات نباتی معتبر و مجاز برای کارگو عمان صادر گردد.

 

6. بارگیری و ارسال به بندرگاه یا فرودگاه برای حمل و نقل به عمان

بارگیری شش امین و یکی از مهمترین مراحل حمل بار از ایران به عمان است.

در صورت حمل بار به از ایران به عمان با کشتی ، کانتینر شما پیش از حمل و نقل به عمان ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به یکی از بندرهای جنوب کشور منتقل میشود.

در صورت حمل با هوایپما به مسقط عمان، بار شما با یک وانت، خاور یا هر وسیله مورد نیاز دیگری به فرودگاه امام خمینی برای  انجام آخرین مراحل حمل و نقل به عمان منتقل میشود.

 

7. تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر پیش از ارسال کالا به عمان

در صورت ارسال کالا به عمان با کشتی پس از حمل به گمرک غربی تهران، محموله توسط سگ های مواد یاب چک و کانتینر برای حمل کالا به عمان با کشتی پلمپ میشود.

در صورت ارسال کالا به عمان به شکل هوایی، بار در فرودگاه با X-Ray اسکن شده و در حضور شما بازرسی میشود.

 

8. تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی برای حمل بار به عمان

در حمل بار دریایی به عمان بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بندرهای جنوبی وارد شد، به سازمان کشتیرانی ایران و یا یکی از خطوط کشتی رانی دیگر، برای بارگیری و حمل بار به عمان با کشتی تحویل داده میشود.

در حمل بار به عمان با هواپیما پس از صادر شدن بارنامه معتبر هوایی، بار برای حمل بار به عمان به هواپیمایی مربوطه تحویل داده میشود.

 

9. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

بیمه نامه معتبر برای حمل کالا به عمان چه بهصورت دریایی و یا هوایی با توجه به ارزش بار تعیین میگردد. یعنی از فرستنده بار سوال می شود که ارزش ریالی بار چه میزان است؟ سپس با توجه به مقدار قیمتی که شما اعلام میکنید، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته خواهد شده و با توجه به لیست بسته بندی اعلام شده، بیمه نامه صادر و ترجمه دقیق میگردد.

 

10. پیگیری آنلاین پس از حمل دریایی بار به عمان و حمل بار عمان به خطوط هوایی

در آخرین مرحله پس از ارسال بار به عمان ، مشتری می تواند از طریق وب سایت ایتکار بین الملل و به صورت آنلاین پیگیری لوازم و یا کالای تجاری خود را انجام دهد. پس از ارسال بار به عمان، لینک پیگیریمرسوله و  بار و شماره بارنامه برای شما ارسال میشود.

 

هزینه حمل دریایی به عمان

هزینه حمل دریایی به عمان : در صورت داشتن سوال درباره هزینه حمل دریایی به عمان ، با ما تماس بگیرید. ههزینه حمل دریایی به عمان بدون شک با توجه به نوع بار، نوع حمل (هوایی-دریایی) ، ارزش کالای شما و موارد دیگر متفاوت است. ما پس از گرفتن این اطلاعات از شما قادریم هزینه ارسال کالا به عمان را به طور دقیقی به شما اعلام کنیم.

    1. با سلام آقای محسن
      برای دریافت تمامی اطلاعات در خصوص حمل کانتینر به عمان کافی است با دفتر ما در تهران تماس بگیرید.

  1. سلام و درود
    دو سه تا کارتن حاوی مرکب خوشنویسی و لوازم هنری رو میخوام بفرستم کشور عمان بنده خوزستانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتونم سالم و بدون اسیب برسونم

    1. سلام آقای شاوردی

      در صورت تماس با دفتر شرکت تمامی اطلاعات و جزئیات قیمت و نحوه ارسال بار به عمان را دریافت خواهید کرد.

      با تشکر

  2. با سلام
    من تعداد ۳ بسته (۹ عدد تابلو فرش) با ابعاد 130*75*25 دارم که وزن همه روی هم ۶۰ کیلو میشه . می خواستم ببینم هزینه ارسال به عمان چقدر میشه؟
    با تشکر

    1. درود جناب مختاری عزیز
      اگر در ایران هستید که میتونید با دفتر ما در تهران تماس بگیرید و جزئیات رو در جریان قرار بگیرید.
      اما اگر در عمان هستید میتونید با ارتباط از طریق واتسپ، تمامی سوالات خودتون رو بپرسید و قیمت رو هم استعلام بگیرید.

      با تشکر

  3. سلام لطفا هزینه حمل به عمان از اصفهان با کانتینر ۴۰ یخچال دار و بدون یخچال رو واسه من ارسال کنید

    1. سلام وقت شما بخیر
      متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی نمیتونیم عدد دقیقی اعلام کنیم. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام بگذارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای اطلاع از هزینه ارسال بار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام وقت شما بخیر
      لطفا جهت اطلاع از هزینه ارسال بار به عمان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام بزارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *