ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به آمریکا > هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا – ارسال وسایل خانه به آمریکا

هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا – ارسال وسایل خانه به آمریکا

فهرست مطالب

هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا + پاسخ به 3 سوال متداول مشتریان در خصوص ارسال وسایل خانه به آمریکا

هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا و یا دیگر کشورهای جهان را از طریق خدمات ابتکار ترابر جویا شوید. با تماس تلفنی از طریق شماره 02188552301 از مشاوره رایگان در خصوص هزینه ارسال وسایل خانه به آمریکا ، “شیوه استاندارد بسته بندی” برای اسباب کشی به آمریکا ، “بیمه” ارسال اثاثیه به آمریکا ، هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا و نیز کلیه نکات در مورد ارسال لوازم منزل به آمریکا بهره مند گردید. درصورت نیاز به بازدید کارشناس در خصوص ارسال وسایل خانه به آمریکا در تماس تلفنی با ما موضوع را مطرح کنید.

خدمات ما: مشاوره رایگان + ارسال بدون هزینه کارشناس + ارسال بار و حمل اثاثیه به امریکا

ادامه مطلب: 12 مرحله اصلی ارسال لوازم منزل به آمریکا + 3 پرسش رایج مشتریان در خصوص ارسال اثاثیه به آمریکا

لینک مرتبط: ؟

قبل از آن توجه شما را به تماشای ویدئوی مراحل حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور جلب می کنیم. با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

02188552301            02145513

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912 – 09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

 

ارسال لوازم منزل به امریکا هوایی یا دریایی؟

در حالت کلی برای بسیاری از مشتریان این سوال وجود دارد که برای ارسال لوازم منزل به امریکا باید از چه طریقی ( حمل و نقل هوایی یا حمل و نقل دریایی) مراحل ارسال را انجام داد. برای پاسخ به این سوال دو نکته مهم را حتما باید در نظر گرفت.

  • یک: هزینه ارسال لوازم منزل به امریکا
  • دو: مدت زمان ارسال لوازم منزل به امریکا

نکته: از نکته نظر مدت زمان ارسال اثاثیه به آمریکا حمل با هواپیما در مدت زمان بسیار کمتری انجام میشود و در واقع و لوازم منزل سریع تر از حمل با کشتی به مقصد می رسد. اما این نکته را هم بایستی در نظر داشت که هزینه حمل اثاثیه به آمریکا با هواپیما نسبت به حمل آن با کشتی، مقدار بسیار بیشتری است و گاها برای هم وطنان عزیز مقرون به صرفه نیست. چرا که هزینه ارسال اثاثیه با هواپیماها، نسبت به حجم و وزن اثاثیه سنجیده شهد و بنابراین هزینه نسبتا زیادی را نیز به این صورت بر متقاضیان عزیز متحمل میکند.

به هرصورت ممکن است برای بعضی از دوستان و مشتریان ما زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد مهمتر از هزینه ی حمل آن باشد؛ پس این افراد می توانند از هواپیما برای ارسال لوازم منزل به امریکا استفاده کنند و در این خصوص محدودیت خاصی وجود نخواهد داشت. هرچند که ضوابط ریز و مهم این کار بایستی به طور دقیق رعایت شوند.

اخطار: بد نیست بدانید حمل برخی کالا ها در ارسال لوازم منزل به امریکا مثلا یخچال که در لوله های خود گاز دارند، با هواپیما و به صورت هوایی ممنوع است؛ مگر اینکه ضوابط مربوط به ارسال آن را به طور دقیق رعایت کنید.

 

حمل اثاثیه منزل به امریکا از راه دریا

با توضیحاتی فوق و نکات مختلفی که مطرح شد، دانستیم که بهتر است برای حمل اثاثیه منزل به امریکا از راه دریا و از طریق کشتی اقدام کنیم. حالا برای این کار در ابتدا می خواهیم ببینیم هزینه ها به چه طریق محاسبه میشود و در ادامه مراحل مختلف حمل اثاثیه منزل به امریکا را نیز بررسی خواهیم کرد.

اخطار: دغدغه اساسی و اصلی در ارسال اثاثیه توجه به جزئیات مراحل حمل اثاثیه منزل به امریکا میباشد. زیرا توجه نکردن به هر یک از مراحل مختلف آن، می تواند موجب تحمیل هزینه های اضافی به شما شود.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا

 

1. حمل و نقل دریایی برای ارسال وسایل خانه به آمریکا از چه محلی انجام میگردد؟

حمل و نقل دریایی و فریت اثاثیه برای حمل اثاثیه منزل به امریکا از تمامی بندرهای جنوب کشور مانند بندر عباس، بندر بوشهر، بندر خرمشهر، بندر امام خمینی، بندر چابهار و … صورت میپذیرد. با این حال با عنایت به وجود امکانات و دسترسی های بیشتر در زمینه سرویس های کانتینری و عملیات تخلیه و بارگیری در بندر عباس و بندر بوشهر، بیشتر محمولات کانتینری از این دو بندر به خارج از کشور حمل میگردد. ترجیح و صلاح برای ارسال وسایل خانه به آمریکا از هریک از بندرگاه های ذکر شده برعهده شرکت های حمل و بر اساس تجربه و نوع بار میباشد.

ارسال وسایل خانه به آمریکا و دیگر کشور ها میتواند عمدتا با دو نوع کانتینر با سایزهای متفاوت 20 فوت و 40 فوت صورت پذیرد که حجم کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب است.

نکته: حداکثر ظرفیت برای کانتینرهای معمولی در این سایز 20 تن است.

 

2. هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا حدودا چقدر است؟

یکی از موارد اغلب مهم در حمل اثاثیه منزل به امریکا برای اغلب مشتریان عزیز این هست که بدانند هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا چه مقدار است. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به آمریکا به پارامترهای مختلفی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهرستان محل ارسال بار و غیره نیازمند ست.

برای اعلام دقیق میزان هزینه حمل اثاثیه به آمریکا ، کارشناسان بخش اثاثیه ما به صورت رایگان به بررسی کارشناسی اثاثیه می پردازند و پس از برآورد مقدار اثاثیه و بار ، هزینه را به شما اعلام میدارند. پس اگر برای کارشناسان امکان دسترسی به محل زندگی یا دپو اثاثیه منزل وجود نداشته باشد، جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

نکته: اگر در شهرهای ایران به جز تهران زندگی میکنید و قصد حمل اثاثیه منزل به امریکا را در برنامه روزها و هفته های آینده خود دارید، می توانید با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی منزل و اعلام وزن حدودی وسایل به کارشناسان، برآوردی کلی و نسبتا دقیق از هزینه حمل اثاثیه منزل به امریکا داشته باشید.

برای بررسی دقیقتر موضوع و اعلام هزینه ارسال لوازم منزل به آمریکا ، هم اکنون می توانید با شماره تلفن 02188552301  تماس حاصل فرمایید.

 

3. آیا هزینه ارسال وسایل خانه به آمریکا از شهرستان های کشور بیشتر است؟

بایستی گفت بله. در واقع از آن جاکه بایستی برای ارسال وسایل خانه به آمریکا اثاثیه منزل داخل کانتینر جاسازی شوند و سپس برای انجام امور گمرکی به گمرک شهر تهران منتقل شوند، لذا ارسال اثاثیه از شهرستان مقداری بیشتر از تهران هزینه در بر خواهد گرفت. علت این امر هم مقدار مسافت بیشتری میباشد که تریلیها و کانتینر مجبور است اثاثیه را حمل نماید.

در این شرایط هم بایستی گفت که جای نگرانی وجود ندارد. مشتریان گرامی ما برای ارسال وسایل خانه به آمریکا پیش از این هم بسیاری از مشتریان ما از شهرهای مثل مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده از سوی ابتکار ترابر ، اثاثیه خود را به صورت ایمن و تضمین شده به کشور پهناور آمریکا ارسال نموده اند.

 

مراحل ارسال وسایل خانه به آمریکا

حالا که متوجه شدیم برای ارسال وسایل خانه به آمریکا مانند استرالیا و کانادا بهتر این است از حمل و نقل دریایی و از کشتی استفاده کنیم و همچنین در جریان چگونگی هزینه ارسال اثاثیه به آمریکا به طور شفاف قرار گرفته ایم، در ادامه به بیان مراحل حمل اثاثیه نیز می پردازیم.

به طور کلی ارسال اثاثیه به آمریکا چند مرحله اساسی و مهم تقسیم میشود که این مراحل به شرح زیر قرار دارند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل توسط ما با دقت بالا و با تکیه بر تجربه با نظارت شما انجام می شود.

 

1. بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل اثاثیه به آمریکا

در اینجا و این مرحله قرار گرفته و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده میشود. همچنین مقدار برآورد تخمینی هزینه حمل اثاثیه به آمریکا به شما اعلام میشود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه خود برای ارسال به کشور آمریکا در خصوص هزینه حمل اثاثیه به آمریکا اطمینان دقیق کسب کنید. در این صورت است که هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا پیش بینی نشدنی در صورت رعایت اصول بسته بندی و مراحل قانونی به شما تحمیل نمیشود.

نکته: کارشناسان باید به هنگام بازرسی محموله اثاثیه، در طی تهیه لیست اولیه آن از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع حمل ارسالی (زمینی، دریایی، هوایی) و نوع بسته بندی مورد نیاز (جعبههای چوبی، کارتن‌ها، نایلون حباب دار، گونی ها، صندوق های فلزی، پالت و …) اقدام کنند.

 

2. تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به آمریکا

پس از آنکه بار شما مورد بازدید دقیق، بررسی و نظارت قرار گرفت، سایز کانتینری که باید اثاثیه شما داخل آن قرار داده شده و به آمریکا ارسال شود تخمین زده میشود. قابل ذکر است که BarAbroad دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه به آمریکا در اختیار شما میگذارد.

نکته:

  • طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

 

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

 

همچنین لازم به ذکر است برای ارسال اثاثیه به آمریکا که کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری اند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله حمل امکان بارگیری بار به کانتینرهای معمولی امکان پذیر نیست، می توان همچنین از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار داد.

 

3. انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد

از مهمترین و حساس ترین مراحل ارسال لوازم منزل به آمریکا به خصوص به صورت دریایی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل است. هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی ها و رعایت نکردن استانداردهای لازم، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل خواهد شد و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده به بار، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه خواهد شد.

ابتکار ترابر در این خصوص با افتخار اعلام میدارد با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را برای بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال و حمل به آمریکا و دیگر اقصی نقاط جهان با مینیمم و کمترین هزینه ممکن فراهم کرده است.

 

4. تهیه لیست بسته بندی برای اسباب کشی به امریکا

از دیگر موارد لازم در اسباب کشی به امریکا که سهل انگاری در آن خسارت و یا هزینه های اضافی به بار میآورد، اشتباه در تهیه لیست بسته بندی است. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری آنها به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه جهت ارائه به گمرک کشور مبدأ ارسال آماده شود.

نکته: توجه فرمایید که نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه منزل برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

لذا تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست ذکر شده پیش از اسباب کشی به امریکا توسط عوامل این شرکت انجام شده و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت.

 

5. انجام امور سمپاشی کانتینر و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با در نظر گرفتن به قوانین وضع شده جهت ترخیص اثاثیه منزل در بسیاری از کشورهای اروپا، آمریکا، آمریکا و آمریکا؛ تمامی لوازم ارسالی به خصوص بسته بندی های ساخته شده ازانوع چوب های خام، پالت ها و سایر مصنوعات چوبی حتما باید در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی گردد و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر گردد.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی موارد ذکر شده و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد شذه و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق اضافه میگردد

مانند قبل در صورت نیاز تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت خواهد گرفت.

 

6. بارگیری بار به کانتینر و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا سایر گمرک های کشور

در این مرحله نیز اثاثیه منزل را برای ارسال به گمرک، درون کانتینر بارگیری میشود و آن را به گمرک غرب تهران برای ارسال می فرستند. درون گمرک کارهایی مانند بازرسی، صدور تگ و غیره برای ارسال انجام می شود.

 

7. انجام تشریفات گمرکی در ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران

از دیگر کارهای مهمی که درون گمرک برای ارسال اثاثیه به آمریکا انجام می شود، بازرسی اثاثیه و لوازم مخصوصا توسط سگ مواد یاب به صورت دقیق است. پس از بازرسی اثاثیه منزل، وسایل مجدد درون کانتینر بارگیری شده و کانتینر لوازم منزل پلمپ میگردد. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، به هیچ وجه باز نمی شود.

 

8. ارسال کانتینرها به گمرک بندر عباس

پس از امور بارگیری و گمرک و پلمپ کانتینر، کانتینر حامل اثاثیه منزل برای ارسال به آمریکا به گمرک یکی از بندرها وارد می شود تا از آن جا برای ارسال به آمریکا آماده شود.

 

9. تحویل کانتینر به سازمان کشتیرانی

بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بندرها وارد گردید، کانتینر به سازمان کشتیرانی برای بارگیری توسط کشتی تحویل داده میگردد

 

10. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

در این مرحله ازحمل لوازم منزل به امریکا بیمه نامه معتبر بین المللی نیز برای بار صادر می شود.

نکته: این بیمه نامه در مرحله اول با توجه به ارزش بار شما تعیین میگردد. یعنی از مشتری پرسیده می شود که ارزش ریالی اثاثیه منزل چقدر است. سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری محترم اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته شده و با توجه به لیست بسته بندی لوازم ذکر شده، بیمه نامه صادر شده و ترجمه دقیق میگردد.

 

11. صدور بارنامه دریایی و تکمیل مدارک مورد نیاز پیش از حمل لوازم منزل به امریکا

یکی از مراحل حمل لوازم منزل به امریکا که بسیار نیز حائز اهمیت است، صدور بارنامه دریایی برای ارسال اثاثیه از راه دریا و با کشتی میباشد. صدور این بارنامه های دریایی توسط شرکتی که کانتینر در آن خط قرار دارد انجام خواهد شد.

پس از صدور بارنامه و دریافت شماره بارنامه پس از حمل لوازم منزل به امریکا ، امکان رهگیری بار به صورت عنوان شده در بخش بعدی نیز وجود دارد.

 

12. پیگیری آنلاین کانتینر و کشتی پس از حمل وسایل منزل به امریکا

در آخرین مرحله پس از ارسال بارها با کشتی به آمریکا و به سمت شهر مقصد، می توانید از طریق ما به صورت آنلاین اثاثیه منزل خود را در مراحل مختلف حمل رهگیری کرده و در جریان آن قرار بگیرید.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

02188552301           02145513

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912 – 09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

  1. ممنون از مقاله خوبتون فقط اینکه آیا ارزش داره که از اینجا اساس ببریم آمریکا منظورم از بابت تعرفه ها هست . ممنون از سایت خوبتون

    1. ارسلان عزیز
      اینکه ارزش داره که از ایران به کانادا لوازم منزل ببرید واقعا به موارد زیادی بستگی داره
      یک مثال براتون بزنم
      مثلا قیمت یک میز عادی در ایران رو اگر به دلار آمریکا حساب کنیم و هزینه های عادی رو هم در نظر بگیریم شاید نصرفه که از ایران به امریکا ارسال بشه
      اما در مورد وسایل زندگیه با کیفیت خوب، به نظر میاد قیمتی که در امریکا باید بپردازید قیمت بالایی هست.
      در مورد وسایلی که با اونها خاطره و نوستالژی دارید هم که خب قابل جایگزین نیست
      برای مثال برخی از دوستان با برخی از وسایل زندگی شون خاطره دارند و خب حتی پرداخت هزینه در امریکا هم نمیتونه این وسایل رو بهشون برگردونه.امیدوارم مفید بوده باشه توضیحات مون
      در هر صورت حتما در صورت داشتن سوال در خصوص قیمت و یا شرایط با دفتر ما در تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *