ارسال پیانو به خارج از کشور

ارسال پیانو به خارج از کشور

ارسال پیانو به خارج از کشور یکی از خدمات ارائه شده توسط ابتکار ترابر میباشد. برای مشاوره رایگان و همچنین ارسال کارشناس بدون هزینه جهت بررسی برای ارسال پیانو به خارج از کشور با ما و با شماره ها مندرج در وب سایت تماس بگیرید. در میان ارسال لوازم و اثاثیه به خارج از کشور ایران، ارسال پیانو به خارج از ایران در میان کالاهای نسبتا لوکس یکی از گزینه های رایج میباشد.

خدمات ما: مشاوره رایگان از طریق تماس + ارسال بدون هزینه کارشناس برای بررسی

ادامه مطلب: چند نکته در خصوص ارسال پیانو به خارج از ایران

حتما مطالعه کنید : نکات مهم در خصوص حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

پیش از هرچیز توجه شما را به تماشای ویدئوی مراحل حمل لوازم منزل  و پیانو به خارج از کشور جلب می کنیم. با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ: اگر سوالی در خصوص حمل پیانو دارید اینجا کلیک کنید.

ابتکار ترابر با کمال میل پاسخگوی شماست

45513 021

 

 

ارسال پیانو به خارج از کشور : توجه به FUMIGATION CERTIFICATE یا سمپاشی بار

با در نظر گرفتن به قوانین وضع شده جهت حمل بارهایی مانند ارسال پیانو به خارج از کشور در بسیاری از کشورهای اروپا، آمریکا، آمریکا و آمریکا؛ تمامی کالاهای ارسالی به خصوص لوازم ساخته شده ازانوع چوب های خام، پالت ها و سایر مصنوعات چوبی حتما باید در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوصی و در درجه حرارت و مدت زمان معینی سمپاشی گردد و گواهی سمپاشی آن کالا (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر شود.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی لوازم ذکر شده ازجمله در ارسال پیانو به خارج از کشور و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد شذه و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی آن کالا نیز به هزینه های فوق اضافه میگردد

پیش از ارسال پیانو به خارج از کشور همانطور که ذکر شد در صورت نیاز تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر توسط همکاران ما صورت خواهد گرفت.

 

ارسال پیانو به خارج از ایران : دقت در بسته بندی پیانو

در خصوص ارسال پیانو به خارج از ایران از دیگر موارد لازم در اسباب کشی به خارج از کشور که سهل انگاری در آن خسارت و یا هزینه های اضافی به بار میآورد، اشتباه در تهیه لیست بسته بندی و البته خود بسته بندی کالا مانند پیانو برای ارسال پیانو به خارج از ایران است. تمامی لوازم مانند پیانو بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری آنها به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه جهت ارائه به گمرک کشور مبدأ ارسال آماده شود.

نکته: توجه فرمایید که نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه منزل برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

لذا تمامی مراحل بسته بندی شامل بسته بندی دقیق و مناسب برای حمل و تهیه لیست ذکر شده پیش از اسباب کشی  توسط عوامل این شرکت انجام شده و در اختیار صاحب کالای پیانو قرار خواهد گرفت.

برای هماهنگی در خصوص ارسال پیانو به خارج از ایران و اطلاع از قیمت ها و جزئیات دیگر در طول هفته و از طریق تمای از مشاوره رایگان همکاران ما در بخش پشتیبانی بهره مند شوید.

پرسش و پاسخ: اگر سوالی در خصوص حمل با به استرالیا دارید اینجا کلیک کنید.

ابتکار ترابر با کمال میل پاسخگوی شماست

88552301 021

  1. سلام قصددارد یک پیانو بالندگی به آلمان ارسال کنم ازمازندران ،نور لطفا بفرمائید هزینش چقدرمی کوچه مدت طول میشه برسه آلمان ممنونم ضمنا اگرشماره وانسان دارید بفرماییدتاراحتتر مکاتبه کنیم

    1. سلام احسان
      شماره واتسپ ما در متن صفحه هست.
      در باکس زرد رنگ
      تماس بگیرید در خدمت هستیم.

  2. سلام در باره ارسال پیانو دیجیتال به کانادا از تهران، هزینه اش چقدر میشه؟ بهتر نیست اونجا دوباره تهیه کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع از هرینه های ارسال بار به کانادا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *