ابتکار ترابر > خدمات > قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل: اجاره کانتینر جهت انبار و اجاره کانتینر اثاثیه منزل – اجاره انبار کانتینری
اجاره کانتینر جهت انبار - اجاره کانتینر اثاثیه منزل - اجاره انبار کانتینر

قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل: اجاره کانتینر جهت انبار و اجاره کانتینر اثاثیه منزل – اجاره انبار کانتینری

شرکت ابتکار ترابر با ارائه خدمات اجاره کانتینر جهت انبار در تهران، این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده تا در مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد جهت اجاره کانتینر انبار در تهران از طریق تماس، اقدام به مشاوره و رزرو نمایند. قیمت اجاره کانتینر 40 فوت و قیمت اجاره کانتینر 20 فوت را از طریق تماس با شماره های مندرج در وب سایت از همکاران ما جویا شوید.

کاربردهای انبار کانتینری: انبار اثاثیه منزل پیش از ارسال – دپوی بارهای تجاری متعارف (به غیر از بارهای خاص) – دپوی بارهای تعلیقی، اجاره کانتینر جهت انبار و …

میتوانید با شماره ثابت 02188552301 و 02145513  از طریق موبایل با شماره ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲  تماس بگیرید. (کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و به شما کمک میکنیم بار خود را با بهترین قیمت و در صحت و سلامت کامل در انبارهای کانتینری نگهداری کنید.

 

ویژگی های یک انبار استاندارد جهت اجاره انبار کانتینری چیست؟

1. نگهبانی و حراست از انبار: مشتریان محترم اجاره انبار کانتینری در تهران بایستی بایستی نسبت به این نکته دقت کافی را داشته باشند. از همین رو، تمامی کانتینرهای ما جهت اجاره انبار کانتینری در محوطه ای حفاظت شده به همراه نگهبان و تحت کنترل دوربین های مداربسته قرار دارند.

2. امکان قفل اختصاصی: مشتری بایستی بتواند کانتینر را با قفل شخصی خود پلمپ کند. به همین منظور این امکانات برای شما در خصوص قفل کردن کانتینرها با قفل شخصی فراهم شده است.

3. نظافت و سلامت کانتینرها: تمامی کانتینرها قبل از هر بارگزاری جدید به طور کامل نظافت و چک میشود. همچنین کانتینر ها در فضایی به دور از آسیب در صورت بارش باران قرارگرفته اند.

اجاره کانتینر جهت انبار - اجاره کانتینر اثاثیه منزل - اجاره انبار کانتینر
نمونه یک کانتینر 20 فوتی با طول 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی 2.30 متر

 

سرویس اجاره کانتینر انبار در تهران مخصوص چه بارهایی است؟

1. اجاره کانتینر اثاثیه منزل: در مواردی پس از بسته بندی اثاثیه منزل جهت ارسال به خارج از کشور و یا حتی اجاره انبار برای وسایل منزل در مقاصد باربری داخلی، مشتری مدت زمانی را برای نگهداری اثاثیه و لوازم منزل خود نیازمند انبار است. برخی از مشتریان ما این فضای کافی را پس از بسته بندی بارها نداشته و از همین رو اقدام به اجاره کانتینر اثاثیه منزل میکنند.

2. اجاره کانتینر انبار جهت دپو بار تجاری: در مواردی که پیش از صادرات و یا پس از واردات، مشتری نیازمند محل امن و مطمئنی برای دپو بار است. در خصوص اکثر بارهای متعارف این امکان توسط شرکت ابتکار ترابر پارسا در خصوص اختصاص دادن فضای انبار کانتینری اجاره وجود دارد.

 

اجاره کانتینر انبار در تهران شامل چه بارهایی نمیشود؟

در صورت تمایل به اجاره کانتینر انبار در تهران این نکته را دقت فرمایید که در خصوص بارهای زیر شرکت ابتکار ترابر پارسا، امکان اجاره کانتینر انبار در تهران را ندارد:

1. بارهای شیمیایی با خطر اشتعال: بارهایی مانند مواد شیمیایی که ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض گرمای مستقیم و یا غیر مستقیم دچار آتش سوزی شوند.

2. موادغذایی نیازمند کانتینر یخچال دار: گوشت، مواد غذایی جامد و باقی مواد خوراکی که برای نگه داری نیازمند یخچال های کانتینری و صنعتی هستند.

3. دیگر موارد: باقی بارهای آتش زا، پرخطر، اسیدی و …. که در مجموع به عنوان بارهای تجاری خاص شناخته میشوند.

اجاره کانتینر جهت انبار - اجاره کانتینر اثاثیه منزل - اجاره انبار کانتینر
نمونه یک کانتینر 40 فوتی با طول 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی 2.30 متر

 

محدوده انبارهای ما جهت اجاره کانتینر کجاست؟

محدوده انبارهای اجاره کانتینر شرکت ابتکار ترابر پارسا در شهر اسلامشهر و در محوطه محافظت شده توسط نگهبان و همچنین دوربین های مداربسته میباشد. برای رزرو و یا مشاوره در خصوص اجاره کانتینر جهت انبار کافی است با شماره تماس های مندرج در وب سایت ما تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات مشاوه رایگان و همچنین بسته بندی کالای شما هستند.

 

قیمت اجاره کانتینر؟ هزینه اجاره کانتینر؟ قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل؟

قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل و بار تجاری : ما تلاش کرده ایم که با ارائه قیمت های منصفانه در خصوص اجاره کانتینر در تهران، رضایتمندی مشتریان خود را در طول سالها حفظ کنیم. بیش از هرچیزی دغدغه ما آسودگی خیال مشتری در خصوص نحوه انبارداری و حفظ امنیت بارها و همچنین سلامت آنها از طرف ماست. سوالات خود در خصوص قیمت اجاره کانتینر را میتوانید از طریق تماس با دفتر ما در تهران جویا شوید. همکاران ما همواره آماده ارائه خدمت در خصوص ارائه هزینه اجاره کانتینر در تهران هستند.

هزینه اجاره کانتینر 20 فوت
قیمت اجاره کانتینر 40 فوت
قیمت اجاره کانتینر 40 فوتی در تهران

اجاره کانتینر جهت انبار - اجاره کانتینر اثاثیه منزل - اجاره انبار کانتینر

شرایط ویژه جهت اجاره کانتینر اثاثیه منزل

امکان اجاره کانتینر اثاثیه منزل برای اثباب کشی های داخلی مهیاست. همچنین با توجه به تخصص ما در خصوص فریت بار به خارج از کشور، در صورت تمایل به اجاره کانتینر اثاثیه منزل میتوانید در خصوص باقی خدمات ما مانند، بسته بندی بار جهت ارسال اثاثیه و یا خدمات حمل آن به کشورهای دیگر از مشاوره و خدمات اجرایی ما بهره مند شوید. لذا در صورت تمایل به اجاره کانتینر اثاثیه منزل کافیست با شماره های مندرج در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *