ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به کانادا > هزینه ارسال بار به ونکوور و تورنتو: راهنمای کامل فریت بار تورنتو و ونکوور
ارسال بار به تورنتو و ونکوور

هزینه ارسال بار به ونکوور و تورنتو: راهنمای کامل فریت بار تورنتو و ونکوور

0 تا 100 شرایط و هزینه ارسال بار به ونکوور و تورنتو را در این مطلب با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. تلاش میکنیم تا آخرین روش های ارسال بار به کشور کانادا را با شما در میان بگذاریم.

با توجه به اینکه دو شهر ونکوور و تورنتو مقصد بیشتر مسافران ایرانی هستند تلاش میکنیم تا به صورت کامل مراحل ارسال را برای شما تشریح کنیم.

دوستان عزیز شما میتوانید از طریق شماره‌های ثابت 02188552301  و 02145513  یا موبایل  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲  جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان ارسال بار به شهرهای ونکوور و تورنتو تماس بگیرید. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986 بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم.

تلاش میکنیم تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص ارسال بار به شهرهای کانادا از جمله ونکوور و تورنتو را به صورت شفاف و به روز به شما ارائه کنیم:

آپدیت بهمن ماه 1402
  • ارسال خرده بار به صورت کانتینر مشترک دریایی درحال حاضر برای شهرهای کانادا مقرون به صرفه ترین روش است.
  • ارسال بار هوایی به ونکوور دارای محدودیت های بسیاری است. ارسال بارهای شخصی به صورت خرده بار ممکن است.
  • هواپیمایی امارات تنها مسیر هوایی ارسال بار به شهرهای کانادا است.
  • ارسال بار به ونکوور و تورنتو با در نظر گرفتن موارد بهداشتی مربوط به ویروس کرونا بلامانع و قانونی است.

 

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار به شهرهای زیبای تورنتو و نکوور کمک کرده ایم.

 

لینک راهنماهای تکمیلی ارسال بار

ما در مطلب فریت بار کانادا به طور کامل به توضیح در خصوص ارسال بارهای مسافری و تجاری به این کشور پرداخته ایم.(توصیه میکنیم این مطلب را مطالعه کنید.)

همچنین در صورتی که قصد داریم اطلاعات دقیق تر در خصوص نحوه محاسبه قیمت حمل بار هوایی را بدانید در مطلب قیمت فریت بار در فرودگاه امام به آن پرداخته ایم.

در خصوص بارهای دریایی هم برای آشنایی کلی با آن میتوانید مطلب ارسال بار دریایی را مطالعه کنید.

هزینه ارسال بار به ونکوور و تورنتو

یکی از سوالات متداول در رابطه با قیمت و هزینه فریت بار به کانادا این است که قیمت هرکیلو بارهوایی به کانادا چقدر است؟ این سوال اشتباه است چرا که قیمت و هزینه ارسال باربه کانادا برمبنای رنج وزنی محاسبه می شود.

هزینه ارسال بار به ونکوور و تورنتو: قیمت ارسال بار به کانادا با توجه به توع بار، وزن آن و نحوه ارسال متفاوت است. همچنین خطوط هوایی و کشتیرانی مختلف طبیعتا قیمت های متفاوتی را به مشتریان خود پیشنهاد میکنند.

از این رو در صورت داشتن هرگونه سوال درباره هزینه ارسال بار به تورنتو با همکاران ما در دفتر تهران تماس گرفته و یا در صورت اقامت در خارج از کشور از طریق WhatsApp با ما در ارتباط باشید.

11 مرحله نحوه ارسال بار به تورنتو و دیگر شهرهای Canada را بیشتر بشناسید:

مطالب زیر بر اساس تجربه و جهت آگاهی شما مشتریان عزیز تهیه شده است. توجه داشته باشید، در تمامی روزهای هفته میتوانید از طریق تماس از مشاوره تلفنی بهره برده و همچنین اطلاعات کامل در خصوص هزینه ها و شرایط ارسال بار به تورنتو را بدست آورید.

 

یک: مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای ارسال بار به تورنتو یا ونکوور

اولین مرحله در فریت بار به تورنتو چه به صورت هوایی و چه دریایی مشاوره تلفنی در خصوص انتخاب نوع روش حمل و برآورد کلی در خصوص هزینه هاست. در مرحله دوم در صورت نیاز کارشناسان ابتکار ترابر برای بررسی و بسته بندی بار جهت ارسال اقدام میکنند.

در تماس تلفنی اطلاعاتی نظیر نوع بار، شهر مبدا و شهر مقصد در کانادا و همچنین زمان حدودی برای ارسال از شما دریافت خواهد شد و سپس با توجه به پروازهای فعال و همچنین خطوط کشتیرانی در حال کار بین دو کشور، گزینه ها به شما پیشنهاد خواهد شد.

تلاش ما این است تا با کمک تجربه و تحلیل شرایط هر مشتری، شما را در تصمیم گیری در خصوص زمان ارسال و همچنین شیوه ارسال بار به تورنتو یاری کنیم.

 

دو: بسته بندی ارسال بار با کشتی یا هوایی

اگر بار به صورت فریت هوایی ارسال شود بسته بندی ها باید به صورت پالتهای چوبی و یا فلزی برای ارسال بار به تورنتو صورت بپذیرد.

دقت کنید: بسته بندی بار برای فریت بایستی مطابق با قوانین بین المللی حمل بار باشد. همچنین دقت و تجربه در بسته بندی، باعث میشود بار بدون آسیب و با بیشترین اطمینان به مقصد برسد. بسته بندی های نادرست بار بدون شک سبب آسیب دیدن جزئی و گاها شدید بار در مراحل حمل و ارسال خواهد شد.

ارسال بار به تورنتو

 

نکته: فریت هوایی بار به تورنتو نیازمند بسته بندی استاندارد بار بر روی پالت های چوبی و به کمک جعبه های استاندارد و مقاوم است:

ارسال بار به تورنتو

 

سه: بارگیری برای حمل بار به ونکوور و تورنتو

هوایی: بارگیری برای فریت تا فرودگاه امام خمینی با وانت بار، خاور و یا هر وسیله نقلیه دیگری متناسب با حجم بار شما صورت خواهد گرفت.

دریایی: اگر بار و لوازم شما با کانتینر و به صورت دریایی ارسال گردد، پس از کارشناسی یکی از کانتینرهای 20 یا 40 فوتی برای ارسال بار به تورنتو با کشتی به شما پیشنهاد خواهد شد.

دقت کنید:

  • طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

ارسال بار به تورنتو

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

ارسال بار به تورنتو

برای ارسال بار به تورنتو با کشتی کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری هستند.

 

چهار: تهیه لیست بسته بندی پیش از ارسال بار از ایران

همه اقلام بار، لوازم و کالا پیش از ارسال بار از ایران به تورنتو بایستی شماره گذاری و به صورت لیست تهیه شود. این لیست تهیه شده جهت ارسال بار به تورنتو باید به زبان کشور مقصد (در اینجا انگلیسی) ترجمه شود.

نکته: نسخه انگلیسی ترجمه برای ارسال کالا به تورنتو برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میاشد. این نسخه توسط همکاران ما و در فرمت استاندارد فریت بار تهیه خواهد شد.

 

پنج: انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو

کارگو به معنی بار است و کارگو تورنتو یعنی فرستان بار به تورنتو. با در نظر گرفتن به قانون های وضع شده در خصوص فریت بار تمامی کالاها به خصوص بسته بندی های ساخته شده ازانوع چوب و فراورده های چوبی خام، پالت ها و سایر کالاهای چوبی بایستی پیش از ارسال و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شده باشند و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز برای کارگو فرودگاه یا کشتیرانی صادر شود.

توجه داشته باشید که سم پاشی هیچ گونه آسیب و یا حتی تغییری در بار شما ایجاد نخواهد کرد و صرفا جهت اخد مجوز فریت و همچنین رعایت قوانین بین المللی حمل بار الزامی است.

 

شش: ارسال به فرودگاه یا گمرک جهت ارسال از ایران به تورنتو با کشتی و هواپیما

6 امین مرحله از حمل بار از ایران به تورنتو مربوط به بارگیری و حمل آن است.

در صورت حمل هوایی به تورنتو، بار شما با یک وانت، خاور یا هر وسیله مورد نیاز دیگری به فرودگاه امام خمینی ره برای حمل بار از ایران به تورنتو صورت میگیرد.

در صورت حمل دریایی ، کانتینر شما برای حمل بار به از ایران با کشتی ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به یکی از بندرهای جنوب کشور منتقل خواهد شد.

 

هفت: تشریفات گمرکی در مبدا، بازرسی توسط سگ‌های مواد یاب و پلمپ بار

در صورت حمل با کشتی پس از انتقال بار شما به گمرک غربی تهران، محموله توسط سگ های مواد یاب چک و کانتینر برای حمل بار به تورنتو با کشتی پلمپ خواهد شد.

در صورت حمل با هواپیما بار در فرودگاه جهت اسکن و بازرسی با حضور شما صورت خواهد گرفت.

 

هشت: تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی

در حمل بار به تورنتو با هواپیما پس از صدور بارنامه معتبر هوایی، به هواپیمایی تحویل داده میشود.

در ارسال بار به تورنتو با کشتی بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بندرهای جنوبی وارد شد، به سازمان کشتیرانی برای بارگیری و ارسال بار به تورنتو با کشتی تحویل داده میشود.

 

نه: صدور بیمه نامه معتبر بین المللی ارسال کالا به تورنتو

بیمه نامه های فعال برای حمل بار به تورنتو با کشتی و یا هواپیما با توجه به ارزش بار تعیین میگردد. به این صورت که از صاحب بار خواسته می شود ارزش ریالی بار را تخمین بزند. سپس با توجه به مقدار قیمتی که شما اعلام می کنید، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه به همراه لیست بسته بندی جهت صدور بیمه نامه ارسال میشود.

 

ده: پیگیری آنلاین پس از فریت بار به تورنتو و دیگر شهرهای کانادا

در آخرین مرحله پس از ارسال بار به تورنتو ، شما می توانید از طریق این وب سایت به صورت آنلاین پیگیری وضعیت ارسال بار خود را انجام دهید. پس از ارسال بار به کانادا، لینک پیگیری بار و شماره بارنامه برای شما ارسال میشود.

کامنت های شما در خصوص حمل بار به تورنتو و ونکوور

  1. سلام وقت بخیر من ساکن کانادا شهر تورنتو هستم حدود ۷ کیلو لباس هست از ایران میخوام برام فرستاده بشه تورنتو هزینه رو میخواستم بدونم؟ و مقداری هم بار از کانادا به ایران دارم که حدود ۲۰ کبلو بدلیجات و ساعت هست هزینه این هم لطفا بگید هم دریایی هم هوایی ممنون

  2. سلام من پیمان هستم از ونکوور، حدود ۳۰۰ کیلو بار دارم
    کتاب هستند میخوام بدونم چقدر هزینه داره که از تهران دستم برسند در ونکوور ممنونم.

    1. سلام
      کاش شماره تماس میگذاشتید
      اگر در کانادا هستید میتونید از طریق واتساپ قیمت بگیرید

  3. سلام
    لطفا هزینه ارسال ۲۰کیلو لباس را بفرمایید و اینکه ارسال سبزی های خشک و عسل ممکن هست؟

    1. سلام
      مانعی در خصوص ارسال سبزی خشک یا عسل به تورنتو و ونکوور وجود ندارد.

    2. باسلام لطفاً هزینه ارسال یک چمدان لباس و وسایل شخصی به وزن ۳۰ کیلوگرم را اعلام فرمایید

      1. با سلام
        جناب طهماسبی عزیز برای دریافت هزینه لطفا حتما تماس بگیرید با دفتر ما در تهران.
        با توجه به قیمت گذاری متغیر هواپیمایی ها و همچنین تفاوت قیمت ارسال با پروازهای مختلف امکان درج قیمت به صورت جدول مشخص نیست.
        برای همین دوستان معمولا چند روز پیش از ارسال تماس میگیرند و ما قیمت رو به صورت دقیق اعلام میکنیم.

  4. سلام
    لطفا راهنمایی کنید برای انتقال تقریبا 100 کیلو لوازم منزل از تهران به ونکوور چقدر هزینه و زمان لازم هست؟

  5. سلام. میخواستم بدونم هزینه ارسال ۲۰۰ کیلو بار شامل لباس، ظرف و وسایل شخصی به تورنتو چقدر میشه؟ ایا رنج وزنی خاص یا مینیموم وزن وجود داره؟ ممنون.

    1. سلام وقت شما بخیر
      شما می توانید برای اطلاع هزینه ارسال بار به ونکوور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  6. سلام وقت بخیر. من ۳۷ ورق قرص با نسخه پزشک متخصص دارم که میخوام از تهران به ونکوور ارسال بشه. هزینه رو میشه بدونم؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای اطلاع از قیمت و هزینه ارسال بار به ونکوور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  7. سلام اگه امکان داره واسه من هزینه ارسال سینک دستشوویی سنگی به وزن 70 کیلو و به اندازه 40*40 در 125 سانتیمتر رو ایمیل کنید بصورت تکی و بصورت عمده(کانتیر)
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *