ابتکار ترابر > ارسال بار به ایران > ارسال بار از دبی به ایران از طریق کشتی و هوایی (بارهای تجاری و لوازم منزل)
ارسال بار از دبی

ارسال بار از دبی به ایران از طریق کشتی و هوایی (بارهای تجاری و لوازم منزل)

ارسال بار و کالا از دبی به ایران به صورت بارگیری از دبی به صورت دریایی و حمل هوایی بار از دبی به تهران توسط شرکت ابتکار ترابر صورت میگیرد. ارسال بار از دبی به ایران نیازمند حمل با و ترخیص بار در ایران است.

دقت کنید که ارسال گوشی موبایل، بسته پستی و موارد اینچنینی از دبی به ایران توسط شرکت ما صورت نمیگیرد.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در خصوص ارسال بار و خرده بار از دبی به ایران میتوانید از طریق تماس با شماره‌های ثابت 02145513 و 02188552301 یا موبایل   1627 343 0912  تماس بگیرید. با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲  و 09216092986 بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

 

ما شرکت ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار به کشور ایران کمک کرده ایم.

 

 

چه کالاهایی از دبی به ایران ارسال میشود؟

در ادامه به معرفی بارهایی میپردازیم عموما از دبی و امارات به کشور ایران به صورت میگیرد. کشور امارات و شهر دبی به دلیل تعداد بالای مهاجر و بازرگان ایرانی ساکن، یکی از مقاصد تجاری و زندگی برای ایرانیان است. از این رو بارهای تجاری، خرده بارهای شخصی، بارهای مسافری و همچنین لوازم زندگی از عمده بارهای ارسالی از دبی به ایران هستند.

 

ارسال کالا و بار تجاری از دبی به ایران

کالا و بارهای تجاری از طریق ارسال با کشتی از بندر دبی به ایران صورت میگیرد. ارسال بارهای تجاری از دبی به ایران نیازمند حمل و همچنین ترخیص در کشور ایران است. شرکت ابتکار ترابر با بیش از 15 سال سابقه در حمل و نقل بین المللی مشاوره کامل و حمل بار شما در تمامی مراحل حمل بار از دبی به ایران را برعهده میگیرد.

 

ارسال لوازم منزل از دبی به ایران

با توجه به تعداد بالای مهاجران و بازرگانان ایرانی در کشور امارات ارسال لوازم منزل از دبی به ایران یکی از موارد رایج در حمل و نقل ایران و دبی است.

همچنین بارهای مربوط به لوازم منزل در دیگر کشورها گاها به دلیل توقف در دبی و امارات نیازمند حمل از این کشور به ایران هستند.

در این خصوص تمامی مراحل حمل و ارسال لوازم از دبی به ایران توسط شرکت ابتکار ترابر صورت میگیرد.

 

فریت هوایی لوازم شخصی و خرده بار از دبی به ایران

حمل بارهای شخصی و مسافری از فرودگاه دبی به صورت بارهای مسافری و خرده بار از دبی به فرودگاه امام خمینی یا به اصطلاح فریت بار از دبی به ایران از جمله خدمات شرکت ابتکار ترابر میباشد. در این راستا تلاش میکنیم تا با ارائه کمترین قیمت بارهای شخصی شما را به صورت حرفه ای و در سریع ترین زمان ممکن به ایران ارسال کنیم.

 

لینک های مفید

ارسال بار به دبی

ارسال بار با کشتی

شرکت فریت بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *