ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به استرالیا > حمل لوازم منزل به استرالیا – ارسال لوازم منزل به استرالیا

حمل لوازم منزل به استرالیا – ارسال لوازم منزل به استرالیا

فهرست مطالب

حمل لوازم منزل به استرالیا | شرایط و نحوه ارسال لوازم منزل به استرالیا با کشتی و هوایی

 حمل لوازم منزل به استرالیا: هزینه حمل لوازم منزل به استرالیا ( حمل لوازم منزل به استرالیا ) و یا دیگر کشورهای جهان را از طریق خدمات باربری ابتکار ترابر پارسا جویا شوید. با تماس تلفنی از طریق شماره 45513 021 از مشاوره رایگان در خصوص هزینه ارسال اثاثیه منزل به استرالیا ، “شیوه استاندارد بسته بندی” برای اسباب کشی به استرالیا ، “بیمه” ارسال اثاثیه به استرالیا ، هزینه حمل اثاثیه منزل به استرالیا و نیز کلیه نکات در مورد ارسال لوازم منزل به استرالیا بهره مند گردید. درصورت نیاز به بررسی و بازدید کارشناس در خصوص ارسال وسایل خانه به استرالیا در تماس تلفنی با ما موضوع را مطرح کنید.

خدمات ما: مشاوره رایگان + ارسال بدون هزینه کارشناس + ارسال بار و اثاثیه به کشور استرالیا

آپدیت بهمن ماه 1402:

 در حال حاظر شرکت ابتکار ترابر پارسا تنها “ارسال کننده مستقیم” کانتینر به استرالیا بدون بارگیری مجدد بار در بندر “دبی” و تحمیل هزینه های اضافه است.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912 – 09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

12 مراحله کامل حمل لوازم منزل به استرالیا

حالا که متوجه شدیم برای حمل لوازم منزل به استرالیا بهتر این است از حمل و نقل دریایی و از کشتی استفاده کنیم و همچنین در جریان چگونگی هزینه ارسال اثاثیه به استرالیا قرار گرفته ایم، در ادامه به بیان مراحل حمل اثاثیه می پردازیم.

به طور کلی ارسال اثاثیه به استرالیا چند مرحله اساسی و مهم تقسیم میشود که این مراحل به شرح زیر هستند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل توسط ابتکار ترابر پارسا با دقت بالا و با نظارت شما انجام می شود.

 

1. بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل لوازم منزل به استرالیا

در این مرحله از کار اثاثیه شما مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده میشود. همچنین مقدار تخمینی هزینه حمل لوازم منزل به استرالیا به شما اعلام میشود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به  کشور استرالیا در خصوص هزینه حمل لوازم منزل به استرالیا اطمینان دقیق حاصل کنید. در این صورت است که  هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت رعایت اصول بسته بندی و مراحل قانونی به شما تحمیل نمیگردد.

نکته: کارشناسان بایستی به هنگام بازرسی محموله اثاثیه، ضمن تهیه لیست اولیه آن از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع حمل اثاثیه منزل به استرالیا (زمینی، دریایی، هوایی) و همچنین نوع بسته بندی مورد نیاز برای حمل اثاثیه منزل به استرالیا (جعبه های چوبی، کارتن ها، نایلون حبابدار، گونی ها، صندوق فلزی، پالت و …) اقدام نمایند.

 

2. تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به استرالیا

پس از آنکه بار شما مورد بازدید و بررسی دقیق قرار گرفت، سایز کانتینری که باید اثاثیه شما داخل آن قرار داده شده و به استرالیا ارسال شود تخمین زده میشود. قابل ذکر است که ابتکار ترابر پارسا دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه منزل به استرالیا در اختیار شما قرار می دهد.

نکته:

  • طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

 

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

 

همچنین لازم به ذکر است برای ارسال اثاثیه به استرالیا که کانتینرهای 20 فوت HEAVY DUTY تا وزن 26 تن و کانتینرهای 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری اند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله امکان بارگیری بار به کانتینرهای معمولی امکان پذیر نباشد، می توان همچنین از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف نیز استفاده کرد.

 

3. انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل ارسال لوازم منزل به استرالیا خصوصا به صورت دریایی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل است. هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی ها و رعایت نکردن استانداردهای لازم، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل خواهد گردید و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه میگردد.

شرکت ابتکار ترابر پارسا در این خصوص مفتخر است با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را برای بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال و حمل اثاثیه منزل به استرالیا و دیگر اقصی نقاط جهان با کمترین هزینه ممکن فراهم کرده است.

 

4. تهیه لیست بسته بندی

از دیگر موارد ضروری که سهل انگاری در آن خسارت و یا هزینه های اضافی به بار می آورد، تهیه لیست بسته بندی است. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری آنها به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه ای، جهت ارائه به گمرک مبدأ ارسال آماده شود.

نکته: توجه فرمایید که نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

لذا تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام شده و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت.

 

5. انجام امور سمپاشی کانتینر و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با در نظر گرفتن به قوانین وضع شده جهت ترخیص اثاثیه در بسیاری از کشورهای اروپا، آمریکا، استرالیا و استرالیا؛ تمامی لوازم ارسالی به خصوص بسته بندی های ساخته شده از چوب های خام، پالت ها و سایر مصنوعات چوبی می بایست در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی گردد و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر شود.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی موارد ذکر شده و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد شذه و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق اضافه میشود.

مانند قبل در صورت نیاز تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت خواهد گرفت.

 

6. بارگیری بار به کانتینر و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا سایر گمرک های کشور

در این مرحله نیز اثاثیه منزل را برای ارسال به گمرک، درون کانتینر بارگیری شده و آن را به گمرک غرب تهران می فرستند. درون گمرک کارهایی مانند بازرسی، صدور تگ و غیره انجام می شود.

 

7. انجام تشریفات گمرکی در ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران

از دیگر کارهای مهمی که درون گمرک برای ارسال اثاثیه به استرالیا انجام می شود، بازرسی اثاثیه و لوازم مخصوصا توسط سگ مواد یاب است. پس از بازرسی اثاثیه منزل، وسایل مجدد درون کانتینر بارگیری شده و کانتینر پلمپ میگردد. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است،نی باز نمی شود.

 

8. ارسال کانتینرها به گمرک بندر عباس

پس از امور بارگیری و گمرک و پلمپ کانتینر، کانتینر حامل اثاثیه منزل برای ارسال به استرالیا به گمرک بندر وارد می شود تا از آن جا برای ارسال به استرالیا آماده شود.

 

9. تحویل کانتینر به سازمان کشتیرانی

بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بندرها وارد شد، کانتینر به سازمان کشتیرانی برای بارگیری توسط کشتی تحویل داده می شود.

 

10. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

در این مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی نیز صادر می شود.

نکته: این بیمه نامه در مرحله اول با توجه به ارزش بار تعیین میگردد. یعنی از مشتری پرسیده می شود که ارزش ریالی اثاثیه منزل او حدودا چقدر است. سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته شده و با توجه به لیست بسته بندی ذکر شده، بیمه نامه صادر شده و ترجمه میگردد.

 

11. صدور بارنامه دریایی و تکمیل مدارک مورد نیاز

یکی از مراحل ارسال اثاثیه منزل به استرالیا که بسیار حائز اهمیت است، صدور بارنامه دریایی برای ارسال اثاثیه از راه دریا میباشد. صدور این بارنامه های دریایی توسط شرکتی که کانتینر در آن خط قرار دارد انجام می شود.

 

12. پیگیری آنلاین کانتینر و کشتی پس از ارسال لوازم منزل به استرالیا

در آخرین مرحله پس از ارسال بارها با کشتی به سمت مقصد، می توانید از طریق ما به صورت آنلاین اثاثیه منزل خود را در مراحل مختلف حمل رهگیری کنید و در جریان آن قرار بگیرید.

 

 

ارسال لوازم منزل به استرالیا هوایی یا زمینی؟

به طور عام برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید که برای حمل اثاثیه به استرالیا باید از چه طریقی ( حمل و نقل هوایی  یا حمل و نقل دریایی) مراحل ارسال را انجام داد. برای پاسخ به این سوال چند نکته مهم را بایستی در نظر گرفت.

  • یک: هزینه حمل اثاثیه به استرالیا
  • دو: مدت زمان حمل اثاثیه منزل به استرالیا

نکته: از نکته نظر مدت زمان ارسال اثاثیه به استرالیا حمل با هواپیما در مدت زمان کمتری انجام میشود و در واقع و لوازم منزل سریع تر از حمل با کشتی به مقصد می رسد. اما این نکته را هم باید در نظر داشت که هزینه حمل اثاثیه به استرالیا با هواپیما نسبت به حمل آن با کشتی، مقدار بیشتری است و گاها مقرون به صرفه نیست. چرا که هزینه ارسال اثاثیه با هواپیماها، نسبت به حجم و وزن اثاثیه سنجیده می گردد و بنابراین هزینه نسبتا زیادی را نیز به این صورت در بر می گیرد. اما ممکن است برای بعضی از دوستان و مشتریان عزیز زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد مهمتر از هزینه ی حمل آن باشد؛ پس این افراد می توانند از هواپیما برای حمل اثاثیه منزل به استرالیا استفاده کنند و در این خصوص محدودیت خاصی نیست. هرچند که ضوابط ریز و مهم این کار بایستی به طور دقیق رعایت گردند.

اخطار: بد نیست بدانید حمل برخی وسایل منزل به استرالیا مانند یخچال که در لوله های خود گاز دارند، با هواپیماها ممنوع است؛ مگر اینکه ضوابط مربوط به آن را به طور دقیق رعایت کنید.

 

سه پرسش نهایی در خصوص حمل لوازم منزل به استرالیا

حمل لوازم منزل به استرالیا : با توضیحاتی که در متن بالا ارائه گردید و نکات مختلفی که مطرح شد، فهمیدیم که بهتر است برای حمل لوازم منزل به استرالیا از راه دریا و از طریق کشتبی اقدام کنیم. حالا برای این کار در ابتدا می خواهیم ببینیم هزینه ها به چه صورت است و در ادامه مراحل مختلف حمل لوازم منزل به استرالیا را نیز بررسی کنیم.

اخطار: مسئله اساسی و اصلی در ارسال اثاثیه توجه به جزئیات مراحل حمل لوازم منزل به استرالیا است. چرا که توجه نکردن به هر یک از مراحل مختلف، می تواند موجب تحمیل هزینه های اضافی نیز شود.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به استرالیا

 

1. حمل و نقل دریایی برای ارسال اثاثیه به استرالیا از چه محلی انجام میگردد؟

حمل و نقل دریایی برای حمل اثاثیه از تمامی بنادر جنوب کشور مانند بندر عباس، بندر بوشهر، بندر خرمشهر، بندر امام خمینی، بندر چابهار و … صورت میپذیرد. با این حال با توجه به وجود امکانات و دسترسی های بیشتر در زمینه سرویس های کانتینری و عملیات تخلیه و بارگیری در بندر عباس و بندر بوشهر، بیشتر محمولات کانتینری از این دو بندر به خارج از کشور حمل می شوند. ترجیح و صلاح برای حمل از هریک از این بندرگاه ها برعهده شرکت های حمل و بر اساس تجربه و نوع بار میباشد.

ارسال لوازم منزل به استرالیا و دیگر کشور ها عمدتا توسط دو نوع کانتینر با سایزهای متفاوت 20 فوت و 40 فوت صورت می گیرد که حجم کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب است.

نکته: حداکثر ظرفیت برای کانتینرهای معمولی در این سایز 20 تن است.

 

2. هزینه حمل لوازم منزل به استرالیا چقدر است؟

یکی از موارد اغلب مهم در ارسال لوازم منزل به استرالیا برای بسیاری از مشتریان عزیز این است که بدانند هزینه حمل اثاثیه منزل به استرالیا چه مقدار است. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به استرالیا به فاکتورهای مختلفی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهرستان محل ارسال بار و غیره نیازمند است.

برای اعلام دقیق میزان هزینه حمل اثاثیه به استرالیا، کارشناسان ما به صورت رایگان به بررسی کارشناسی اثاثیه می پردازند و پس از برآورد مقدار اثاثیه و بار ، هزینه را به شما اعلام می کنند. پس اگر برای کارشناسان امکان دسترسی به محل اثاثیه منزل وجود نداشته باشد، جای نگرانی وجود ندارد.

نکته: اگر احتمالا شما هم در شهرستان هستید ارسال اثاثیه منزل به استرالیا را در برنامه روزها و هفته های آینده خود دارید، می توانید با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی خود و اعلام وزن حدودی وسایل به کارشناسان، برآوردی کلی و نسبتا دقیق از هزینه حمل اثاثیه منزل به استرالیا داشته باشید.

برای بررسی دقیق هزینه ارسال لوازم منزل به استرالیا، هم اکنون می توانید با شماره تلفن 45513 021 تماس حاصل فرمایید.

 

3. آیا هزینه ارسال اثاثیه به استرالیا از شهرستان های کشور بیشتر است؟

از آن جاکه بایستی اثاثیه منزل داخل کانتینر جاسازی شوند و سپس برای انجام امور گمرکی به گمرک تهران منتقل شوند، لذا ارسال اثاثیه از شهرستان مقداری بیشتر از تهران هزینه در بر خواهد داشت. علت این کار هم طبیعتا مقدار مسافت بیشتری میباشد که تریلی و کانتینر مجبور است اثاثیه را حمل نماید.

در این خصوص هم بایستی گفت که جای نگرانی وجود ندارد. پیش از این هم بسیاری از مشتریان ما از شهرهای مثل مشهد، شیراز، اصفهان و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده از سوی ابتکار ترابر پارسا ، اثاثیه خود را به صورت ایمن و تضمین شده به کشور پهناور استرالیا ارسال کرده اند.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912

09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *