ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به اروپا > حمل به گرجستان > حمل بار به گرجستان – ارسال بار گرجستان – هزینه حمل بار به گرجستان
حمل بار به گرجستان - ارسال بار به گرجستان

حمل بار به گرجستان – ارسال بار گرجستان – هزینه حمل بار به گرجستان

فهرست مطالب

حمل بار به گرجستان | ارسال بارهای مسافری، تجاری و مهاجرتی به کشور گرجستان

حمل بار به گرجستان : خدمات حمل و نقل بین المللی به گرجستان و ارسال انواع لوازم مسافری ، تجاری و حمل خرده بار به گرجستان به صورت هوایی و زمینی. برای حمل بار به گرجستان ، بیمه و کرایه حمل بار به گرجستان ، بسته بندی جهت ارسال بار به گرجستان ، هزینه ارسال بار به گرجستان ( ارسال خرده بار به گرجستان ) با ما تماس بگیرید. همکاران ما در روزهای هفته آماده مشاوره و بازدید رایگان جهت ارسال کالا به گرجستان ، فریت بار به گرجستان ( فریت بار گرجستان ) و همچنین نحوه فرستادن بار به گرجستان توسط باربری به گرجستان و نکات فریت بار گرجستان ، هزینه حمل بار به گرجستان  و قیمت حمل بار به گرجستان هستند.

خدمات ما: فریت هوایی و زمینی به صورت مسافری، تجاری و مهاجرتی به کشور گرجستان

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

09216092986

1627 343 0912

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

در این مطلب 10 قدم اصلی و نحوه ارسال بار به گرجستان را با هم مرور میکنیم:

پس از مدتها پاسخگویی به سوالات پرتکرار و عموما یکسان مخاطبان و مشتری های محترم در خصوص نحوه ارسال بار به گرجستان این تصمیم را اتخاذ کردیم تا برای اطمینان و آگاهی اطلاعات بیشتر شما عزیزان در خصوص ارسال بار به گرجستان 10 گام و قدم اصلی حمل بار به گرجستان را در این مطلب شرح دهیم.

 

1. مشاوره به صورت تلفنی، بازدید کارشناسی و برآورد هزینه ارسال بار به گرجستان

ارسال بار به گرجستان : اولین قدم در ارسال بار به گرجستان چه به حالت هوایی و چه به روش زمینی مشاوره ی تلفنی درباره انتخاب نوع حمل و نقل و همچنین هزینه ارسال بار به گرجستان و کشورهای آن است. بعد از تماس شما و در مرحله بعدی و همچنین در صورت نیازبه بازدید حضوری، کارشناسان با تجربه ما برای تکمیل اطلاعات و بسته بندی بار جهت ارسال بار به گرجستان با هماهنگی شما اقدامات لازم را ترتیب خواهند داد.

 

2. تعیین نوع بسته بندی برای فرستادن بار به گرجستان

بسته بندی فرستادن بار به گرجستان : در صورت تصمیم به حمل بار هوایی به گرجستان ( فریت هوایی به گرجستان ) ، بار شما هرچه که باشد باید به شکل دقیق بسته بندی و با پالت چوبی و یا فلزی برای فرستادن بار به گرجستان تحویل فرودگاه و گمرک داده شود. تصویر زیر نمونه ای از بسته بندی استاندارد ذکر شده برای فرستادن بار به گرجستان است.

هزینه حمل بار به گرجستان - ارسال بار به گرجستان - حمل بار زمینی به گرجستان - حمل بار هوایی به گرجستان

 

در صورتی که تصمیم بر این باشد لوازم یا کالا شما برای حمل با کانتینر و به صورت زمینی آماده گردد، پس از کارشناسی کامل یکی از کانتینرهای 20 یا 40 فوتی برای حمل بار زمینی به گرجستان به شما پیشنهاد خواهد شد.

  • طول یک عدد کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع حدودی این کانتینر باربری جهت حمل بار زمینی به گرجستان 2.30 متر است.

هزینه حمل بار به گرجستان - ارسال بار به گرجستان - حمل بار زمینی به گرجستان - حمل بار هوایی به گرجستان

 

  • طول کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع برای حمل بار زمینی به گرجستان 2.30 متر است.

هزینه حمل بار به گرجستان - ارسال بار به گرجستان - حمل بار زمینی به گرجستان - حمل بار هوایی به گرجستان

برای لوازم خانه و حمل بار به گرجستان از طریق زمینی کانتینر استاندارد 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینر 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن برای بارگیری لوازم و حمل بار به گرجستان رایج هست.

 

3. بسته بندی برای ارسال کالا به گرجستان

نبود استاندارد در بسته بندی، سهل انگاری و همچنین کم دقتی در پوشاندن کامل لوازم و بارهای تجاری، لوازم و مسافری سبب آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت در ارسال کالا به گرجستان میگردد. در نهایت جدا از خسارت‌های وارده در ارسال کالا به گرجستان ، هزینه حمل کالا به گرجستان ( هزینه حمل بار به گرجستان ) پرداخت شده از جانب مشتری‌ها نیز به ضررها و زیان های مطرح شده در بالا اضافه خواهد شد.
در اینجا لازم به ذکر است که تمام مراحل بسته بندی بار و کالای تجاری و لوازم دیگر توسط تیم ابتکار ترابر پارسا و به دقت و با نظارت شما انجام خواهد شد.

هزینه حمل بار به گرجستان - ارسال بار به گرجستان - حمل بار زمینی به گرجستان - حمل بار هوایی به گرجستان

 

نکته: بسته بندی بار برای ارسال با هواپیما و ارسال کالا به گرجستان بایستی روی پالت چوبی استاندارد و به اندازه لازم مقاوم صورت بگیرد. تمام مرحله‌های عنوان شده در این پست توسط تیم حرفه ای ابتکار ترابر پارسا به صورت دقیق و با نظارت شما اجرا خواهد شد.

 

4. تکمیل لیست بسته بندی قبل از فریت بار به گرجستان

تمام صورت‌های کالا و بارها پیش از فریت بار به گرجستان قطعا باید شماره گذاری دقیق شده و به صورت لیست بسته بندی به زبان کشور گرجستان تهیه بشود. لیست تهیه شده برای فریت بار به گرجستان همچنین لازم است به شکلی استاندارد و قابل ارائه به گمرک مقصد تنظیم گردد.

نکته: نسخه ترجمه به زبان گرجی برای فریت بار به گرجستان چه به صورت زمینی و چه هوایی برای ارائه به گمرک ضروری است.

 

5. سمپاشی کردن و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو گرجستان

کارگو برگردان کلمه بار است و کارگو گرجستان به معنی فرستان بار به گرجستان .در کارگو گرجستان تمام اقلام کالا خصوصا بسته بندی های ساخته شده ازانوع چوب های خام، پالت های بار و دیگر کالاهای چوبی بر اساس قوانین وضع شده قطعا باید در مبداء و با رعایت کردن شرایط خاصی توسط گاز و یا قرص‌هایی به خصوص و در درجه ی حرارت و زمان مشخش شده به روش استاندارد سمپاشی شده و پس از این مرحله و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) از طرف شرکتی معتبر در زمینه دفع آفات نباتی برای کارگو گرجستان صورت بپذیرد. (این مراحل بایستی در ایران انجام شود)

 

6. بارگیری و ارسال به گمرک یا فرودگاه برای حمل بار به گرجستان

مرحله بعدی در حمل بار به گرجستان مرحله بارگیری و حمل بار به گمرک است.

در صورت فریت بار به گرجستان به طریق هوایی ، بار شما با یک عدد وانت، خاور یا هر وسایل نقلیه مناسب دیگر به فرودگاه امام خمینی (ره) برای ارسال بار به گرجستان منتقل میگردد.

اگر حمل بار به گرجستان زمینی صورت بگیرید، کانتینر برای حمل بار زمینی به گرجستان اول به گمرک غرب تهران و بعد از آن به مرزهای غربی مانند مرز بازرگان انتقال پیدا میکند.

 

7. تشریفات گمرکی در ایران و بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینرها

در فریت بار به گرجستان به صورت هوایی بارها در فرودگاه امام ایران توسط دستگاه اسکن X-Ray بررسی میشوند.

همچنین پیش از حمل بار به گرجستان به صورت کانتینری و زمینی و پس از انتقال آن به گمرک غرب تهران، محموله بار شما توسط سگ‌های مواد یاب  به طور دقیق چک و کانتینر برای حمل بار به گرجستان در ایران پلمپ خواهد شد.

 

8. تحویل دادن بار به هواپیمایی‌ها یا باربری‌های زمینی برای ارسال بار به گرجستان

در ارسال بار به گرجستان به وسیله هواپیما بعد از صدور بارنامه حمل بار هوایی ، کالا برای حمل بار هوایی به گرجستان تحویل داده میشود.

اما در حمل بار زمینی به گرجستان پس از آنکه کانتینر بار شما و لوازم شما در گمرک بررسی شد، برای حمل بار به گرجستان با تریلی‌ها و از طریق خط زمینی آماده میگردد.

 

9. تهیه بیمه نامه‌های معتبر و بین المللی حمل کالا به گرجستان

بیمه نامه های معتبر بین المللی برای حمل بار به گرجستان به صورت زمینی و یا هوایی با توجه به ارزش کالای ارسالی تعیین میشود. در واقع از شما خواسته میشود که ارزش ریالی بارتان را تعیین کنید. پس از آن با توجه به میزان قیمتی که مشتری(شما) اعلام میکنید ،به ازای هر 1 میلیون تومان، 1000 تومان (هزار تومان) هزینه بیمه محسوب خواهد شد و با توجه به لیست بسته بندی ارائه شده، بیمه نامه صادر شده و ترجمه دقیق آن تهیه میگردد.

 

10. پیگیری آنلاین بار پس از اتمام باربری به گرجستان

در آخرین مرحله باربری به گرجستان میتوانید از همین وب سایت به صورت آنلاین پیگیری لحظه ای ارسال لوازم و یا کالای تجاری خود را در هر زمانی انجام بدهید. پس از باربری به گرجستان ، لینک پیگیری آن و شماره بارنامه آن برای شما ارسال خواهد شد.

کرایه حمل بار به گرجستان ؟ حمل و نقل بین المللی به گرجستان ؟

بعد از تصمیم نهایی به مهاجرت، سفر از ایران و یا ارسال کالاهای تجاری و یا صادراتی به گرجستان جهت استعلام کرایه حمل بار به گرجستان – هزینه حمل و نقل بین المللی به گرجستان میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی ابتکار ترابر پارسا استفاده کنید. هزینه فریت بار به گرجستان ، کرایه حمل بار به گرجستان ( هزینه حمل و نقل بین المللی به گرجستان ) همان طور که مشخص است با توجه به تنوع بار و کالاهای ارسالی، نوع حمل بار به گرجستان (هوایی-زمینی)، ارزش کالای شما و موارد دیگر متغیر و غیر ثابت میباشد. با دانستن این دسته اطلاعات از شما میتوانیم کرایه حمل بار به گرجستان ( هزینه ارسال بار به گرجستان ) را به طور حدودا دقیقی اعلام کنیم.

 

حمل خرده بار به گرجستان ؟ ارسال خرده بار به گرجستان ؟

ارسال خرده بار به گرجستان: در هر صورت چه برای حمل خرده بار به گرجستان مربوط به منزل و چه بارهای تجاری لازم است تا از مراحل حمل و نقل بین المللی به گرجستان آگاه شوید. در این پست تلاش کردیم تا پیش از تماس با مشاوران ما برای حمل خرده بار به گرجستان از طریق حمل و نقل بین المللی به گرجستان نکات و همچنین قوانین کلی را آموخته باشید.

در خصوص حمل خرده بار به گرجستان (ارسال خرده بار به گرجستان) در اکثر موارد حمل بار هوایی به گرجستان بهترین گزینه است. در هر صورت برای آگاهی از تعرفه ها و همچنین میزان کرایه حمل بار به گرجستان با ما در تماس باشید.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912

09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

    1. سلام آقا/خانم روحی فر عزیز
      از طریق تماس با دفتر شرکت و یا پیام در واتسپ و توضیح کوتاه در خصوص بار و نحوه ارسال به گرجستان میتوانید اطلاعات کاملی رو از همکاران ما تهیه کنید.

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر درخصوص ارسال کالا، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بگذارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *