ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به اروپا > حمل به فرانسه > حمل اثاثیه منزل به فرانسه – ارسال وسایل خانه به فرانسه

حمل اثاثیه منزل به فرانسه – ارسال وسایل خانه به فرانسه

فهرست مطالب

حمل اثاثیه منزل به فرانسه + پاسخ به 3 سوال متداول مشتریان درباره ارسال وسایل خانه به فرانسه

حمل اثاثیه منزل به فرانسه و خدمات ارسال به دیگر کشورهای مستقر در اروپا را از خدمات حمل و ابتکار ترابر پارسا جویا شوید.در طول هفته با تماس تلفنی از طریق شماره 02145513  از مشاوره ی رایگان در خصوص امر هزینه ارسال وسایل خانه به فرانسه ، “متدهای استاندارد بسته بندی” برای امر اسباب کشی به فرانسه ، “بیمه” ارسال اثاثیه به فرانسه ، هزینه حمل اثاثیه منزل به فرانسه و نیز نکته های دیگرل در مورد ارسال لوازم منزل به فرانسه مطلع گردید. همچنین برای بازدید کارشناس در خصوص ارسال وسایل خانه به فرانسه در تماس تلفنی با ما و ابتکار ترابر پارسا مسئله را مطرح کرده و پاسخ بگیرید.

خدمات ما: مشاوره رایگان + ارسال بدون هزینه کارشناس + حمل اثاثیه منزل به فرانسه

ادامه مطلب: 10 مرحله اصلی ارسال لوازم منزل به فرانسه + سوالات رایج مشتریان در خصوص حمل اثاثیه منزل به فرانسه

حتما مطالعه کنید: نکات مهم در خصوص حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

قبل از هر چیز توجه شما را به تماشای ویدئو مربوط به مراحل حمل اثاثیه منزل به فرانسه جلب می کنیم. با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ:  برای پاسخ به سوالات خود میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

ابتکار ترابر پارسا با کمال میل پاسخگوی شماست.

مخاطب عزیز: “ارسال پستی نداریم” و هیچگونه سوال در خصوص ارسال پستی “پاسخ داده نخواهد شد”

تماس با دفتر: شنبه تا چهارشنبه 8/30 صبح تا 5 عصرپنجشنبه‌ها تا 12/30 ظهر

88552301 021            45513 021

تماس موبایل: شنبه تا پنجشنبه 8/30 صبح تا 9 شب

“” 1627 343 0912 “”

 1592 294 0910

پیام در واتسپ: پاسخ دهی در اسرع وقت

1627 343 0912

09216092986

نکته مهم: از اقدامات بدون هماهنگی مانند حمل بار به فرودگاه و یا گمرک، اقدام به سمپاشی وسایل و یا بسته بندی کالاها بدون مشورت جدا خودداری نمایید. موارد این پست صرفا برای آشنایی شما با فرایندهاست.

 

ارسال لوازم منزل به فرانسه هوایی یا زمینی؟

این مسئله برای بسیاری از مشتریان ما به عنوان سوال وجود دارد که برای ارسال لوازم منزل به فرانسه باید از چه طریقی ( حمل و نقل هوایی یا حمل و نقل زمینی) ارسال اثاثیه و لوازم را انجام داد. برای جواب دادن به این سوال دو نکته مهم در خصوص حمل اثاثیه منزل به فرانسه را حتما و جدا در نظر آورد.

  • یک: هزینه ارسال لوازم منزل به فرانسه
  • دو: مدت زمان ارسال لوازم منزل به فرانسه

یک: حمل اثاثیه منزل به فرانسه از راه هوایی

نکته: در خصوص زمان ارسال اثاثیه به فرانسه حمل با هواپیما در مدت زمان بسیار کمتری انجام میشود و در واقع و لوازم مختلف مسافرین سریع تر از حمل از طریق زمین به گمرک شهرهای فرانسه میرسد. اما این نکته را هم بایستی در نظر داشت که هزینه حمل اثاثیه به فرانسه از راه زمینی و یا هوایی در موقعیت های مختلفت از کشور مقصد گرفته تا شهر مقصد متفاوت میباشد.

با توجه به وجود پروازهای بعضا مستقیم به برخی از فرودگاه های شهرهای اروپا مانند پاریس، برلین، آمستردام، مادرید و … هزینه حمل اثاثیه منزل به فرانسه با هواپیما گاها قابل رقابت و مقایسه با ارسال آن به صورت کانتینری و زمینی است که این نکته مهمی است.

به همین منظور برای اطلاع دقیق از این مطلب مهم که میتوانید اثاثیه منزل را به کدام کشور و یا کدام شهر به صورت هوایی ارسال کنید، تنها با تماس با شماره تلفن های مندرج در وب سایت مشاوره رایگان و اطلاعات دقیق تری از همکاران ما در خصوص حمل اثاثیه منزل به فرانسه دریافت نمایید.

برای عده ای از مسافران زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد به هر ترتیب مهمترین و اصلی ترین نکته و حتی مهمتر از هزینه ی حمل آن میباشد؛ در این وضعیت هم میتوان حمل هوایی برای ارسال لوازم منزل به فرانسه گزینه مناسب تری برای ایرانیان تلقی کرد. هرچند که در این خصوص در مورد کشورهای مختلف نکات ریز و مسائل دقیقی وجود دارد که بایستی خدمات دهنده های بین الملی پیش از ارسال مسائل را با مشتریان به طور شفافتری مطرح کنند. در عین حال همچنین ضوابط زیر مهم بوده و بایستی به طور دقیقتر رعایت و مورد توجه عزیزان قرار گیرند.

اخطار: برای یک نمونه مثال به عنوان یکی از نکات مهم در حمل اثاثیه منزل به فرانسه این نکته است که حمل برخی کالا ها در ارسال لوازم منزل به فرانسه مثلا یخچال که در لوله ها یا موتور خود گاز دارند، با هواپیما و به صورت پروازی ممنوع میباشد؛ مگر اینکه نکات و قوانین مربوط به ارسال آن را به طور دقیق رعایت کنید.

کلید کنید: نکات کلیدی و مهم در خصوص حمل هوایی

 

دو: حمل اثاثیه منزل به فرانسه از راه زمینی

با در نظر گرفتن تمام موارد مندرج در بالا، دانستیم که میتوان برای حمل اثاثیه منزل به فرانسه از راه زمینی(کانتینری) و هم هوایی و از طریق ارسال کانتینری از راه زمینی و یا از طریق پرواز مستقیم نیز اقدام کرد. حالا برای این کار در ابتدا می خواهیم بررسی کنیم هزینه ها و قیمت به چه طریق محاسبه میشود و در ادامه مراحل عمده حمل اثاثیه منزل به فرانسه را نیز بررسی خواهیم کرد.

اخطار: توجه داشته باشید که 10 مرحله عنوان شده در ادامه مطلب در خصوص حمل اثاثیه منزل به فرانسه به صورت زمینی و هوایی توام و مشترک میباشد. با مطلعه موارد فوق اطلاعاتتان را پیش از تصمیم به حمل اثاثیه منزل به فرانسه کامل و دقیقتر کنید و با اطمینان و اتفاق نظر بیشتری اقدام به ارسال وسایل منزل به فرانسه نمایید.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به فرانسه

حمل زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه به فرانسه از کجا انجام می شود؟

حمل و نقل زمینی به فرانسه از شمال غربی کشور مانند مرز غری کشور بازرگان و غیره صورت می گیرد. ارسال لوازم منزل فرانسه معمولا با کانتینرهایی با سایزهای 20 فوت و 40 فوت انجام میپذیرد که حجم معمول کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب میباشد.

حمل و نقل هوایی طبیعتا از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام میپذیرد که شامل پروازهای خارج از کشور است. تمامی مراحل پیش از این ارسال از بسته بندی گرفته تا سمپاشی دقیق بار بایستی به صورت تخصصی و دقیق انجام شده باشد. همچنین در برخی از کشورهای اروپا مانند فرانسه و یا انگلستان تنها برخی از فرودگاه ها مجوز دولتی در خصوص دریافت بار از ایران را دارند. تعداد فرودگاه ها و اطلاعات مربوط به آنها با توجه به شرایط خاصی مانند تحریم ها و یا مقررات متغیر و غیره ثابت نیست. برای آگاهی دقیق از این موضوع میتوانید با همکاران ما مشورت نمایید.

نکته: حداکثر ظرفیت وزنی معمول برای کانتینرهای معمولی 20 تن است.

نکته: مدت زمان ارسال اثاثیه به فرانسه به طور عادی بین 10 الی 15 است.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به فرانسه چقدر است؟

در ارسال لوازم منزل به فرانسه برای بسیاری از مشتریان عزیز این نکته که هزینه های این ارسال اثاثیه چه مقدار است اهمیت بسیاری دارد. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به فرانسه به چیزهای متفاوتی از جمله وزن بار، ابعاد بار، نوع بار، شهرهای محل ارسال بار و … بستگی دارد.

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به فرانسه، کارشناسان ما به صورت رایگان و بدون هزینه به بازدید دقیق و بررسی اثاثیه برای حمل به فرانسه می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به شما مشتریان گرامی حمل بار خارجی اعلام می کنند. با ابن حال اگر برای کارشناسان ما امکان دسترسی به محل اثاثیه و همچنین منزل هم وجود نداشته باشد، جای هیچ نگرانی نیست.

نکته: اگر شما در شهرستان هستید و قصد ارسال اثاثیه منزل به فرانسه را در برنامه چند هفته آینده یا چند ماه آینده خود دارید، تنها کافیست با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی و اعلام وزن و حجم حدودی وسایل به کارشناسان، یک برآورد کلی از هزینه حمل اثاثیه منزل خود به فرانسه انجام دهید.

تماس با ما و مشاوره رایگان

45513 021

 

آیا هزینه ارسال وسایل خانه به فرانسه از شهرستان ها بیشتر است؟

از آن جایی که باید اثاثیه منزل در باربری زمینی داخل کانتینرهای حمل بار و در باربری هوایی به صورت پالت چوبی و فلزی جاسازی گردد و سپس برای انجام امور گمرکی به تهران منتقل شود، لذا ارسال وسایل خانه به فرانسه از شهرستان های ایران مقداری هزینه یشتر از ارسال اثاثیه از تهران در بر خواهد داشت. علت این موضع هم طبیعتا در مقدار مسافت بیشتی است که کانتینر بایستی اثاثیه را تا شهر تهران حمل کند. به هر حال نکته اینجاست که وسایل پیش از ارسال به فرودگاه امام خمینی و یا مرزهای غربی کشور بایستی در شهر تهران بررسی میشوند.

در این خصوص هم جای دلواپسی نیست. پیش از شما برای ارسال وسایل خانه به فرانسه بسیاری از دوستان ما از شهرهای مثل مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده، اثاثیه خود را به صورت امن و تضمین شده به کشور فرانسه و یا شهرهای دیگر آن ارسال کرده اند.

 

10 مراحله اصلی ارسال اثاثیه به فرانسه

به هر صورت متوجه شدیم برای اسباب کشی به فرانسه چه خوب است از راه زمینی یا هوایی استفاده کرد و همچنین از هزینه ارسال اثاثیه به فرانسه اطلاعات شفاف کلی نیز پیدا کردیم، در ادامه به بیان مراحل حمل اثاثیه نیز می پردازیم.

به طور کلی حمل اثاثیه منزل به فرانسه چند نکته اساسی و مهم دارد که این مراحل کار به شرح زیر اند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل توسط خدمات بین المللی ابتکار ترابر پارسا با دقت بالا و با نظارت کامل از طرف شما انجام میشود.

 

1. بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل اثاثیه به فرانسه

در این مرحله اثاثیه منزل شما از قبیل اساب و اثاثیه، مبل و یا هر وسیله دیگری مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به فرانسه نیز ماقبل از بسته بندی و بارگیری به شما اعلام میشود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به فرانسه از هزینه حمل اثاثیه منزل به فرانسه اطمینان خاطر کسب فرمایید. در واقع بایستی گفت هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت اجام دقیق اصول بسته بندی وسایل منزل و مراحل قانونی نبایستی به شما تحمیل گردد.

نکته: کارشناسان با سابقه ما بایستی در زمان بازرسی محموله، ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی به فرانسه با توجه به حساسیت اثاثیه و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع روش حمل (زمینی یا هوایی) و همچنین انتخاب شیوه و روش بسته بندی اسباب و اثاثیه (جعبه چوبی، کارتن، نایلون حباب دار، با گونی، صندوق فلزی، پالت چوبی و غیره) اقدام کنند.

 

2. تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به فرانسه

در صورت حمل اثاثیه منزل به فرانسه مانند مبلمان، لوازم آشپزخانه، پیانو … به صورت هوایی بارها بر روی پالت به صورت دقیق وامن بسته بندی میشود. در صورت ارسال با تریلی و زمینی نیاز به بسته بندی و چینش بار در کانتینر برای اعزام به فرانسه است.

پس از اینکه بار شما مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، سایز کانتینر مناسب که باید اثاثیه شما داخل آن قرار بگیرد و به فرانسه ارسال شود به شکل تخمین حدودی زده شده و اعلام مییگردد. قابل ذکر است که خدمات بین المللی ابتکار ترابر پارسا دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه منزل به فرانسه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است که به شرح زیر میباشد.

نکته:

  • طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 مترست.

حمل اثاثیه منزل به فرانسه

 

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 مترست.

حمل اثاثیه منزل به فرانسه

 

خوب است بدانید کانتینرهای 20 فوتی HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینر های 40 فوت HIGH CUBE تا 2/60 متر ارتفاع سقف قابل بارگیری هستند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله های اثاثیه امکان بارگیری بار به کانتینرها امکان پذیر نباشد هم می توان از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا و سقف قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف و در شرایط مختلفی استفاده نمود.

 

3. انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد

یکی از مهمترین و حساس ترین موارد ارسال لوازم منزل به فرانسه به صورت زمینی یا هوایی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال به فرانسه است. هرگونه سهل انگاری یا خطا در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردها در این شرایط، سبب آسیب دین لوازم منزل شما خواهد شد و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل نیز به خسارت های اضافی فوق اضافه میگردد.

ابتکار ترابر با بکارگیری کادر حرفه ای و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات مورد نیاز را به منطور بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال به کشورهای فرانسه و دیگر اقصی نقاط جهان با کمترین هزینه ممکن را در یک مجموعه با سابقه گرد آورده است.

 

4. تهیه لیست بسته بندی

از دیگر موارد حتمی که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میشود، عدم توجه در تهیه لیست بسته بندی اسباب و لوازم است. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری دقیق کالا و ترجمه به زبان کشور مقصد (در اینجا فرانسه) در لیست جداگانه ای، جهت ارائه به گمرک مبدأ و مقصد آماده گردد.

نکته: توجه کنیذ که نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه منزل برای ارائه به گمرک مقصد ضروری و لازم است.

تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست اسباب منزل برای ارسال به فرانسه و کالاها توسط نیروهای زبده این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

 

5. امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با توجه به قوانین وضع شده در فرانسه و دیگر کشورها برای ترخیص کالا در بسیاری از کشورها تمامی اسباب و اثاثیه ارسالی به ویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی باید ابتدا در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط قرص یا گاز مخصوص سمپاشی کالا در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شود و گواهی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر برای ارسال به فرانسه صادر شود.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی در فرانسه منجر به پرداخت جریمه ی سنگین شده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های مذکور فوق بر شما اضافه میشود.

در صورت نیاز همچنین تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت میگیرد.

 

6. بارگیری بار و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا فرودگاه امام خمینی

بارگیری در کانتینر و ارسال آن را به گمرک غرب تهران مرحله بعدی ارسال زمینی اسباب و کالا به فرانسه است. درون گمرک هم چیزهایی مانند بازرسی، تخصیص تگ، بررسی لیست اثاثیه و … انجام می شود.

در صورت ارسال با هواپیما محموله اثاثیه با وانت یا کامیونت به فرودگاه امام خمینی(ره) جهت پرواز به شهرهای کشور فرانسه فرستاده میشود.

 

7. انجام تشریفات گمرکی و فرودگاه و بازرسی توسط سگ مواد یاب

از کارهای مهمی که درون گمرک برای ارسال اثاثیه به فرانسه انجام میپذیرد، بازرسی اسباب و لوازم منزل به خصوص توسط سگهای مواد یاب به صورت دقیق میباشد. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون کانتینرهای ذکر شده بار زده شده و کانتینر به صورت کامل پلمپ میشود. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، به هیچ وجه باز نخواهد شد.

همچنین در مرزهای زمینی و یا قبل از بارگیری در پرواز به مقصد فرانسه بارها از طریق اسکن های X-Ray جهت بررسی بیشتر در فرودگاه ها وگمرک ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

8. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی پیش از حمل لوازم منزل به فرانسه

در این قدم از حمل لوازم منزل به فرانسه مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی برای ارسال اثاثیه به فرانسه با مشارکت شرکت های باربری بین المللی و شرکت های بیمه صادر می گردد.

نکته: بیمه و شرایط آن بر اساس ارزش بار شما به صورت تخمینی لحاظ میشود. یعنی از شما پرسیده می شود ارزش ریالی اثاثیه منزل شما برای ارسال به فرانسه چقدر میباشد. سپس با توجه به مقدار قیمتی که شما اعلام میدارید، به ازای هر یک میلیون تومان ارزش کالای مربوطه، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته شده و با توجه به لیست بسته بندی اعلام شده، پیش از حمل لوازم منزل به فرانسه بیمه نامه ذکر شده صادر شده و ترجمه  خواهد شد.

 

9. صدور بارنامه و تکمیل مدارک برای ارسال اثاثیه به فرانسه

یکی از آخرین مراحل ارسال اثاثیه منزل به فرانسه توسط باربری ها در تهران و ایران از جمله باربری ما که بسیار هم حائز اهمیت است، صدور بارنامه زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه از طریق مرزهای غرب کشور به کشورهای اروپایی مانند فرانسه است. صدور این بارنامه زمینی توسط شرکتی که کانتینر و بار به آن تعلق دارد صورت خواهد گرفت.

همچنین در شرایط ارسال هوایی بارنامه بار هوایی نیز به همین صورت و با هماهنگی شرکت های ترابری بین المللی صورت میپذیرد.

 

10. پیگیری آنلاین پس از ارسال لوازم منزل به فرانسه

این مرحله در صورت ارسال هوایی و یا دریایی اثاثیه خود به فرانسه، میتوانید به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ما و با لینک ارسالی به شما پس از حمل وسایل منزل به فرانسه محموله را در هر لحظه رهگیری آنلاین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *