ابتکار ترابر > حمل بار و اثاثیه به خارج از کشور > حمل به اروپا > حمل به آلمان > راهنمای کامل حمل لوازم منزل به آلمان (مشاوره با ما رایگان است)
حمل لوازم منزل به آلمان

راهنمای کامل حمل لوازم منزل به آلمان (مشاوره با ما رایگان است)

در این مطلب به 0 تا 100 حمل لوازم منزل به آلمان میپردازیم. بیشتر کسانی که قصد ارسال لوازم منزل به آلمان را دارند از طریق یکی از راه های ترانزیت زمینی و دریایی اقدارم به ارسال بار میکنند.

بیشتر بارهای ارسالی اثاث منزل به آلمان به مقصد شهرهای برلین، هامبورگ، مونیخ، اشتوتگارد، دورتمند، برمن، فرانکفورت، دوسلدو و کلن هستند.

ارسال از طریق دریایی و ارسال ترانزیتی و زمینی دو روش مرسوم ارسال وسایل خانه به کشور آلمان است.

تلاش داریم تا تمامی اطلاعات در خصوص حمل لوازم منزل به المان را به صورت شفاف و دقیق به شما ارائه کنیم.

برای مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره‌های ثابت 02188552301 و 02145513  یا موبایل  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ تماس بگیرید. با شماره تماس  ۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲ و 09216092986 بر روی واتساپ هم آنلاین هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ما ابتکار ترابر هستیم و با داشتن “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” در طی 20 سال گذشته به صدها نفر در ارسال لوازم به کشور آلمان کمک کرده ایم.

 

فهرست مطالب

آیا امکان ارسال لوازم منزل به صورت هوایی به آلمان وجود دارد؟

این مسئله برای بسیاری از مشتریان ما وجود دارد که برای ارسال لوازم منزل به آلمان باید از چه طریقی مراحل ارسال را انجام داد. برای جواب دادن به این سوال دو نکته مهم در خصوص حمل اثاثیه منزل به آلمان را حتما باید در نظر گرفت.

  • یک: هزینه ارسال لوازم منزل به آلمان
  • دو: مدت زمان ارسال لوازم منزل به آلمان

ارسال بارهای با حجم و وزن بالا مانند بارهای منزل در اکثر مواقع به صورت هوایی مقرون به صرفه نیست به صورت دریایی و یا هوایی ارسال میشود.

چرا حمل هوایی به صرفه نیست؟

بارهای هوایی در فرودگاه امام بر اساس وزن و حجم قمیت گذاری میشوند. در واقع اگر فرض کنیم با لوازم منزل شما مثلا یک کانتینر 20 فوت باشد، بایستی هزینه هنگفتی را برای ارسال اثاثیه به آلمان صرف کنید.

برای عده ای از مسافران زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد به هر روی مهمترین نکته و حتی مهمتر از هزینه ی حمل آن میباشد؛ در این شرایط میتوان حمل هوایی برای لوازم ضروری را پیشنهاد داد امام حقیقت امر این است که ارسال کلیه لوازم منزل به صورت هوایی مقرون به صرفه نیست! (در مطلب هزینه فریت بار هوایی به طور دقیق به هزینه های ارسال اشاره کرده ایم.)

 

حمل اثاثیه منزل به آلمان از راه زمینی و دریایی

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، دانستیم که میتوان برای حمل اثاثیه منزل به آلمان از راه زمینی و دریایی و از طریق ارسال کانتینری از راه زمینی و یا دریایی اقدام کرد. حالا برای این کار در ابتدا می خواهیم بررسی کنیم هزینه ها به چه طریق محاسبه میشود و در ادامه مراحل عمده حمل اثاثیه منزل به آلمان را نیز بررسی خواهیم کرد.

اخطار: توجه داشته باشید که 10 مرحله عنوان شده در ادامه مطلب در خصوص حمل اثاثیه منزل به آلمان به صورت زمینی و دریایی مشترک میباشد. با مطلعه موارد فوق اطلاعاتتان را پیش از تصمیم به حمل اثاثیه منزل به آلمان کاملتر کنید و با اطمینان و اتفاق نظر بیشتری اقدام به ارسال وسایل نمایید.

ارسال بار دریایی (راهنمای کامل)

ارسال ترانزیتی بار به اروپا (راهنمای کامل)

ارسال لوازم منزل به خارج از کشور

 

کانتینرهای اثاثیه از کجا به آلمان ارسال میشوند؟

حمل و نقل زمینی به آلمان از شمال غربی کشور مانند مرز بازرگان صورت می گیرد. ارسال لوازم منزل آلمان معمولا توسط کانتینرهای رایجی با سایزهای 20 فوت و 40 فوت صورت می گیرد که حجم معمول کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب میباشد.

حمل و نقل دریایی طبیعتا از بندرعباس به مقصد دوبی و دیگر کشورها انجام میپذیرد. تمامی مراحل پیش از این ارسال از بسته بندی گرفته تا سمپاشی دقیق بار بایستی به صورت تخصصی و دقیق صورت بگیرد. وضعیت بندرگاه ها و اطلاعات مربوط به آنها با توجه به شرایط خاصی مانند تحریم ها و یا مقررات متغیر و غیره ثابت نیست. برای آگاهی دقیق از این موضوع میتوانید با همکاران ما مشورت نمایید.

همچنین:

  • حداکثر ظرفیت وزنی معمول برای کانتینرهای معمولی 20 تن است.
  • مدت زمان ارسال اثاثیه به آلمان به طور عادی بین 30 الی 40 روز است.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به آلمان چقدر است؟

در ارسال لوازم منزل به آلمان برای بسیاری از مشتریان عزیز این نکته که هزینه های این ارسال اثاثیه به چه میزان است اهمیت بسیاری دارد. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به آلمان به چیزهای متفاوتی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهر محل ارسال بار و … بستگی دارد.

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به آلمان، کارشناسان ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه برای حمل به آلمان می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به مشتریان گرامی حمل بار خارجی اعلام می کنند. با ابن حال اگر برای کارشناسان ما امکان دسترسی به محل اثاثیه منزل وجود نداشته باشد هم، جای نگرانی نیست.

اگر شما در شهرستان هستید و قصد ارسال اثاثیه منزل به آلمان را دارید، تنها کافیست با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی و اعلام وزن و حجم حدودی وسایل به کارشناسان، یک برآورد کلی از هزینه حمل اثاثیه منزل خود به آلمان انجام دهید.

 

آیا هزینه ارسال وسایل خانه به آلمان از شهرستان ها بیشتر است؟

از آن جایی که باید اثاثیه منزل در باربری زمینی داخل کانتینر جاسازی گردد و سپس برای انجام امور گمرکی به تهران منتقل شود، لذا ارسال وسایل خانه به آلمان از شهرستان های ایران مقداری بیشتر از ارسال از  تهران هزینه در بر خواهد داشت.

علت این کار هم مقدار مسافت بیشتر است که کانتینر بایستی اثاثیه را تا تهران حمل کند. به هر حال وسایل پیش از ارسال به گمرک و یا مرزهای غربی کشور بایستی در شهر تهران بررسی شود.

در این خصوصهم جای نگرانی اساسی نیست. پیش از شما برای ارسال وسایل خانه به آلمان بسیاری از مشتریان ما از شهرهای مثل مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و … با هماهنگی قبلی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده، اثاثیه خود را به صورت ایمن و تضمین شده به کشور آلمان ارسال کرده اند.

 

10 مراحله اصلی ارسال اثاثیه به آلمان

به هر صورت متوجه شدیم برای اسباب کشی به آلمان بهتر است از راه زمینی یا دریایی استفاده کرد و همچنین از هزینه ارسال اثاثیه به آلمان آگاهی کلی پیدا کردیم، در ادامه به بیان مراحل حمل اثاثیه نیز می پردازیم.

به طور کلی حمل اثاثیه منزل به آلمان چند قدم اساسی و مهم دارد که این مراحل کار به شرح زیر اند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل توسط خدمات بین المللی ما با دقت بالا و با نظارت کامل از طرف شما انجام میشود.

 

یک: بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل اثاثیه به آلمان

در این مرحله اثاثیه منزل شما از قبیل مبلمان و یا هر وسیله دیگری مورد بازدید کارشناسی دقیق قرار گرفته است و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به آلمان نیزاز پیش از بسته بندی و بارگیری به شما اعلام میشود.

اخطار: حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به آلمان در خصوص هزینه حمل اثاثیه منزل به آلمان اطمینان کسب فرمایید. در واقع بایستی گفت هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت رعایت اصول بسته بندی وسایل منزل و مراحل قانونی نبایستی به فرد تحمیل گردد.

نکته: کارشناسان با سابقه ما بایستی در زمان بازرسی محموله، ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی به آلمان با توجه به حساسیت اثاثیه و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع روش حمل (زمینی یا دریایی ) و همچنین نوع بسته بندی اسباب و اثاثیه (جعبه چوبی، کارتن، نایلون حباب دار، با گونی، صندوق فلزی، پالت چوبی و غیره) اقدام کنند.

 

دو: تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به آلمان

در صورت حمل اثاثیه منزل به آلمان مانند مبلمان، پیانو … به صورت دریایی بارها بر روی پالت یا در جعبه چوبی (بسته به ارزش و حسایت بار) بسته بندی میشود. در صورت ارسال با تریلی و زمینی نیاز به بسته بندی و چینش بار در کانتینر است.

پس از اینکه بار شما مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، سایز کانتینر مناسب که باید اثاثیه شما داخل آن قرار بگیرد و به آلمان ارسال شود تخمین زده شده و اعلام مییگردد. قابل ذکر است که خدمات ابتکار ترابر دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه منزل به آلمان در اختیار مشتریان خود قرار داده است که به شرح زیر میباشد.

نکته:

  • طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 مترست.

حمل اثاثیه منزل به آلمان

 

  • طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 مترست.

حمل اثاثیه منزل به آلمان

 

خوب است بدانید کانتینرهای 20 فوتی HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینر های 40 فوت HIGH CUBE تا 2/60 متر ارتفاع قابل بارگیری هستند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله های اثاثیه امکان بارگیری بار به کانتینرهای عادی امکان پذیر نباشد هم می توان از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف و در شرایط مختلفی استفاده نمود.

 

سه: انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد

یکی از مهمترین و حساس ترین  موارد ارسال لوازم منزل به آلمان به صورت زمینی یا دریایی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال به آلمان است. هرگونه سهل انگاری یا خطا در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردهای این موضوع، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل شما خواهد شد و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل نیز به خسارت های فوق اضافه میگردد.

ابتکارترابر با بکارگیری کادر حرفه ای و کار آزموده یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات مورد نیاز را جهت بسته بندی لوازم منزل شما جهت ارسال به کشورهای آلمان و دیگر اقصی نقاط جهان با کمترین هزینه ممکن را در یک مجموعه گرد آورده است.

 

چهار: تهیه لیست بسته بندی

از دیگر موارد حتمی که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میشود، عدم دقت در تهیه لیست بسته بندی اسباب است. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری دقیق کالا و ترجمه زبان کشور مقصد در لیست جداگانه، جهت ارائه به گمرک مبدأ آماده گردد.

نکته: توجه کنیذ که نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه منزل برای ارائه به گمرک مقصد ضروری و حتمی است.

تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست اسباب منزل برای ارسال به آلمان و کالاها توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

 

پنج: امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

با توجه به قوانین وضع شده برای ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای آلمانیی تمامی اسباب و اثاثیه ارسالی به ویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی باید ابتدا در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص سمپاشی در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شود و گواهی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های معتبر دفع آفات نباتی برای ارسال به آلمان معتبر و مجاز صادر گردد.

اخطار: عدم انجام امور سمپاشی و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی در آلمان منجر به پرداخت جریمه ی سنگین در مقصد شده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق بر مشتری اضافه میشود.

در صورت نیاز همچنین تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت میگیرد.

 

شش: بارگیری بار و ارسال آن به گمرک غرب تهران

بارگیری در کانتینر و ارسال آن را به گمرک تهران مرحله بعدی ارسال زمینی یا دریایی است. درون گمرک هم اموری مانند بازرسی، صدور تگها، بررسی لیست و … انجام می شود.

 

 

هفت: انجام تشریفات گمرکی و بازرسی توسط سگ مواد یاب

از کارهای مهمی که درون گمرک برای ارسال اثاثیه به آلمان صورت میپذیرد، بازرسی اسباب و لوازم مخصوصا توسط سگهای مواد یاب میباشد. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون کانتینر بار زده شده و کانتینر پلمپ میشود. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، به هیچ وجه باز نخواهد شد.

همچنین بارها از طریق اسکن های X-Ray جهت بررسی بیشتر در گمرک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

هشت: صدور بیمه نامه معتبر بین المللی پیش از حمل لوازم منزل به آلمان

در این قدم از حمل لوازم منزل به آلمان مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی برای ارسال اثاثیه به آلمان با مشارکت شرکت های باربری بین المللی و شرکت های بیمه صادر می گردد.

نکته: بیمه نامه بر اساس ارزش بار شما به صورت تخمینی لحاظ میشود. یعنی از شما پرسیده می شود ارزش ریالی اثاثیه منزل تان چقدر میباشد. سپس با توجه به مقدار قیمتی که شمااعلام می کنید، به ازای هر یک میلیون تومان ارزش کالای مربوطه، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته شده و با توجه به لیست بسته بندی اعلام شده، پیش از حمل لوازم منزل به آلمان بیمه نامه صادر شده و ترجمه هم می گردد.

 

نه: صدور بارنامه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به آلمان

یکی از آخرین مراحل ارسال اثاثیه منزل به آلمان توسط باربری ها که بسیار هم حائز اهمیت است، صدور بارنامه زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه از طریق مرزهای غرب کشور است. صدور این بارنامه زمینی توسط شرکتی که کانتینر و بار به آن تعلق دارد صورت خواهد گرفت.

 

ده: پیگیری آنلاین کانتینرها پس از ارسال لوازم منزل به آلمان

این مرحله در صورت ارسال هوایی و یا دریایی اثاثیه خود، میتوانید به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ما پس از حمل وسایل منزل به آلمان محموله را در هر لحظه رهگیری نمایید.

 

کامنت های شما و پاسخ های ما

  1. سلام
    میخواستم بدونم هزینه ارسال تقریبا یک کانتینر اثاث منزل به المان چنده؟و سوال دیگه ای که دارم میشه درب منزل تحویل بدید یا اینکه حتما باید ازجایی بریم تحویل بگیریم ؟؟؟واینکه اونجا دوباره باید هزینه ای، مالیاتی چیزی پرداخت کنیم یا خیر؟

    1. سلام حمید عزیز
      لطفا جهت اطلاع در خصوص ارسال اثاثیه به کشور آلمان و یا سوالات دیگر در این خصوص با دفتر ما در تهران تماس بگیرید.

  2. سلام وقت تون بخیر
    دو فرش ماشینی ۹ متری و یک رو دوشکی رو بالشت فرشی میخاستم از تهران به آلمان بفرستم میشه رهنمایی کنید قیمتش چند میشه و مدت چند روز در بر میگیره ممنونم

    1. سلام وقت بخیر
      هزینه ارسال به میزان وزن بار شما نیز بستگی دارد. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *